Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
30 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
De bestelling liep vertraging op door vertraagde levering van fabrikant, maar je wordt keurig op de hoogte gehouden van de status. Toen het uiteindelijk verzonden was en wij aan het wachten waren, ging er bij DHL iets mis. De bezorger had kennelijk moeite met de labels op het pakketje en heeft het toen "retour afzender" gedaan. Bij DHL kwam ik niet verder en zij verwezen doodleuk naar de afzender terwijl het pakketje nog in hun routing zat..ik boos..
Goed, met moed in mijn schoenen omdat we toch best lang op de bestelling hebben moeten wachten contact opgenomen met Light11. Autoreply gaf aan reactie binnen 1 tot 3 werkdagen... Zelfde dag al persoonlijke mail ontvangen met direct de oplossing. Ze hadden blind een nieuw exemplaar gestuurd (nu wel op voorraad) en binnen 2 dagen was het in huis. Lang verhaal, maar de kern is dat dit bedrijf zeker bonafide is, maar dat externe omstandigheden soms roet in het eten kunnen gooien. En ook dan lossen ze het op. Dikke prima
BEDRIJF MET SLECHTSTE KLANTENSERVICE OOIT. ALS ER WAT MISGAAT WORD JIJ BESCHULDIGD VAN DIEFSTAL EN FRAUDE, ZIJ DOEN HELEMAAL NIETS, OOK NIET NA HERHAALDELIJK VRAGEN STELLEN, NIETS WORDT INHOUDELIJK BEANTWOORD, EN OVER DE NIET-LEVERING WORDT ALLEEN EEN AFDRUK VAN DHL GESTUURD ZONDER ENIG BEWIJS: IK HEB NAMELIJK NOOIT MIJN QR CODE KUNNEN LATEN SCANNEN OMDAT NIET GELEVERD WERD. IK KAN BEWIJZEN DAT ZE ELDERS GELEVERD HEBBEN UIT DE BERICHTEN VAN DHL, HELAAS ZONDER ADRES, ALLEEN DE STAD. IK KON DUS NIETS OPHALEN. ALS JE AANDRINGT WORDEN ZE ONHEUS EN ZEER ONBELEEFD IN HUN UITINGEN. ZE SCHELDEN JE DE DEUR UIT EN HOPEN DAT JE NIET MEER TERUGKOMT. IK ZOU HIER NOOIT MEER IETS KOPEN, BEN €750 LICHTER EN NOOIT IETS ONTVANGEN. ZEER ONBESCHOFTE KLANTENSERVICE, DIE INSINUATIES DOET MAAR NIETS BEWIJST EN OOK GEEN GELD OF VERVANGEND PRODUCT STUURT. HET GAAT WAARSCHIJNLIJK ALLEEN OM DE SNELLE WINST, KLANTEN ZIJN MAAR LASTIG DIE MOET JE AFPOEIEREN.
De bestelling liep vertraging op door vertraagde levering van fabrikant, maar je wordt keurig op de hoogte gehouden van de status. Toen het uiteindelijk verzonden was en wij aan het wachten waren, ging er bij DHL iets mis. De bezorger had kennelijk moeite met de labels op het pakketje en heeft het toen "retour afzender" gedaan. Bij DHL kwam ik niet verder en zij verwezen doodleuk naar de afzender terwijl het pakketje nog in hun routing zat..ik boos..
Goed, met moed in mijn schoenen omdat we toch best lang op de bestelling hebben moeten wachten contact opgenomen met Light11. Autoreply gaf aan reactie binnen 1 tot 3 werkdagen... Zelfde dag al persoonlijke mail ontvangen met direct de oplossing. Ze hadden blind een nieuw exemplaar gestuurd (nu wel op voorraad) en binnen 2 dagen was het in huis. Lang verhaal, maar de kern is dat dit bedrijf zeker bonafide is, maar dat externe omstandigheden soms roet in het eten kunnen gooien. En ook dan lossen ze het op. Dikke prima
Beoordeling melden
29 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Geweldige lampen, prachtige voldoen aan mijn verwachtingen!
Wel als tip: schroeven en pluggen bij leveren.
Beoordeling melden
4 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Good experience.
I bought a Philips hue iconic from the site. Great price, good packaging and fast delivery.
Beoordeling melden
9 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Onderdeel op voorraad en snel verzonden
Een onderdeel van een wat oudere Flos lamp was op voorraad en werd snel verzonden.
Beoordeling melden
26 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Alles is vlot verlopen? dat er geen voorraad was kunnen jullie ook niets aandoen.
Beoordeling melden
23 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Alle bestelde onderdelen werden goed verpakt en op tijd geleverd.
Beoordeling melden
24 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
goed gestructureerd proces, wel lange wachttijd voor onderdelen
BEDRIJF MET SLECHTSTE KLANTENSERVICE OOIT EN BOVENDIEN ONBESCHOFT IN HUN BESCHULDIGINGEN OVER FRAUDE
BEDRIJF MET SLECHTSTE KLANTENSERVICE OOIT. ALS ER WAT MISGAAT WORD JIJ BESCHULDIGD VAN DIEFSTAL EN FRAUDE, ZIJ DOEN HELEMAAL NIETS, OOK NIET NA HERHAALDELIJK VRAGEN STELLEN, NIETS WORDT INHOUDELIJK BEANTWOORD, EN OVER DE NIET-LEVERING WORDT ALLEEN EEN AFDRUK VAN DHL GESTUURD ZONDER ENIG BEWIJS: IK HEB NAMELIJK NOOIT MIJN QR CODE KUNNEN LATEN SCANNEN OMDAT NIET GELEVERD WERD. IK KAN BEWIJZEN DAT ZE ELDERS GELEVERD HEBBEN UIT DE BERICHTEN VAN DHL, HELAAS ZONDER ADRES, ALLEEN DE STAD. IK KON DUS NIETS OPHALEN. ALS JE AANDRINGT WORDEN ZE ONHEUS EN ZEER ONBELEEFD IN HUN UITINGEN. ZE SCHELDEN JE DE DEUR UIT EN HOPEN DAT JE NIET MEER TERUGKOMT. IK ZOU HIER NOOIT MEER IETS KOPEN, BEN €750 LICHTER EN NOOIT IETS ONTVANGEN. ZEER ONBESCHOFTE KLANTENSERVICE, DIE INSINUATIES DOET MAAR NIETS BEWIJST EN OOK GEEN GELD OF VERVANGEND PRODUCT STUURT. HET GAAT WAARSCHIJNLIJK ALLEEN OM DE SNELLE WINST, KLANTEN ZIJN MAAR LASTIG DIE MOET JE AFPOEIEREN.
Beoordeling melden
24 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Trage levering, slechte klantenservice
Ik bestelde een lamp bij Light11, de levertijd was twee weken. Een dag voor de levering ontving ik een mail van Light11 dat de lamp enkele weken later zou worden geleverd. Daar was ik niet blij mee, vooral ook omdat me dat pas één dag voor levering werd medegedeeld. Ik gaf dat in een mail aan, waarop ik de reactie van Light11 kreeg dat ze "het erg druk hadden" met het verzoek ze niet meer te mailen. Zo ga je niet met je klanten om. Na 2 maanden heb ik uiteindelijk de lamp "mogen " ontvangen.
Beoordeling melden
4 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Geen klantenservice
light.nl is een Nederlandse versie van light.de. Mijn bestelling blijkt vertraagd, maar er komt geen melding over een nieuwe levertijd. Bij het bellen van de klantenservice krijg je een slechte vertaling van Duits naar Nederlands en uiteindelijk niemand aan de telefoon maar een melding: ´diese Voicemail ist deaktiviert´. Krijg geen antwoord op mijn email, maar wordt wel doodgegooid met standaard verzoeken om light.nl te beoordelen.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.