light11.nl
Beoordelingen:

52 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.061 beoordelingen in totaal  

3,88
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 5 jun 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
light11.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

30 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling liep vertraging op door vertraagde levering van fabrikant, maar je wordt keurig op de hoogte gehouden van de status. Toen het uiteindelijk verzonden was en wij aan het wachten waren, ging er bij DHL iets mis. De bezorger had kennelijk moeite met de labels op het pakketje en heeft het toen "retour afzender" gedaan. Bij DHL kwam ik niet verder en zij verwezen doodleuk naar de afzender terwijl het pakketje nog in hun routing zat..ik boos.. Goed, met moed in mijn schoenen omdat we toch best lang op de bestelling hebben moeten wachten contact opgenomen met Light11. Autoreply gaf aan reactie binnen 1 tot 3 werkdagen... Zelfde dag al persoonlijke mail ontvangen met direct de oplossing. Ze hadden blind een nieuw exemplaar gestuurd (nu wel op voorraad) en binnen 2 dagen was het in huis. Lang verhaal, maar de kern is dat dit bedrijf zeker bonafide is, maar dat externe omstandigheden soms roet in het eten kunnen gooien. En ook dan lossen ze het op. Dikke prima

de meest kritische beoordeling

22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
BEDRIJF MET SLECHTSTE KLANTENSERVICE OOIT. ALS ER WAT MISGAAT WORD JIJ BESCHULDIGD VAN DIEFSTAL EN FRAUDE, ZIJ DOEN HELEMAAL NIETS, OOK NIET NA HERHAALDELIJK VRAGEN STELLEN, NIETS WORDT INHOUDELIJK BEANTWOORD, EN OVER DE NIET-LEVERING WORDT ALLEEN EEN AFDRUK VAN DHL GESTUURD ZONDER ENIG BEWIJS: IK HEB NAMELIJK NOOIT MIJN QR CODE KUNNEN LATEN SCANNEN OMDAT NIET GELEVERD WERD. IK KAN BEWIJZEN DAT ZE ELDERS GELEVERD HEBBEN UIT DE BERICHTEN VAN DHL, HELAAS ZONDER ADRES, ALLEEN DE STAD. IK KON DUS NIETS OPHALEN. ALS JE AANDRINGT WORDEN ZE ONHEUS EN ZEER ONBELEEFD IN HUN UITINGEN. ZE SCHELDEN JE DE DEUR UIT EN HOPEN DAT JE NIET MEER TERUGKOMT. IK ZOU HIER NOOIT MEER IETS KOPEN, BEN €750 LICHTER EN NOOIT IETS ONTVANGEN. ZEER ONBESCHOFTE KLANTENSERVICE, DIE INSINUATIES DOET MAAR NIETS BEWIJST EN OOK GEEN GELD OF VERVANGEND PRODUCT STUURT. HET GAAT WAARSCHIJNLIJK ALLEEN OM DE SNELLE WINST, KLANTEN ZIJN MAAR LASTIG DIE MOET JE AFPOEIEREN.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor light11.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(0)
(10)
Resetten
22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

BEDRIJF MET SLECHTSTE KLANTENSERVICE OOIT EN BOVENDIEN ONBESCHOFT IN HUN BESCHULDIGINGEN OVER FRAUDE

BEDRIJF MET SLECHTSTE KLANTENSERVICE OOIT. ALS ER WAT MISGAAT WORD JIJ BESCHULDIGD VAN DIEFSTAL EN FRAUDE, ZIJ DOEN HELEMAAL NIETS, OOK NIET NA HERHAALDELIJK VRAGEN STELLEN, NIETS WORDT INHOUDELIJK BEANTWOORD, EN OVER DE NIET-LEVERING WORDT ALLEEN EEN AFDRUK VAN DHL GESTUURD ZONDER ENIG BEWIJS: IK HEB NAMELIJK NOOIT MIJN QR CODE KUNNEN LATEN SCANNEN OMDAT NIET GELEVERD WERD. IK KAN BEWIJZEN DAT ZE ELDERS GELEVERD HEBBEN UIT DE BERICHTEN VAN DHL, HELAAS ZONDER ADRES, ALLEEN DE STAD. IK KON DUS NIETS OPHALEN. ALS JE AANDRINGT WORDEN ZE ONHEUS EN ZEER ONBELEEFD IN HUN UITINGEN. ZE SCHELDEN JE DE DEUR UIT EN HOPEN DAT JE NIET MEER TERUGKOMT. IK ZOU HIER NOOIT MEER IETS KOPEN, BEN €750 LICHTER EN NOOIT IETS ONTVANGEN. ZEER ONBESCHOFTE KLANTENSERVICE, DIE INSINUATIES DOET MAAR NIETS BEWIJST EN OOK GEEN GELD OF VERVANGEND PRODUCT STUURT. HET GAAT WAARSCHIJNLIJK ALLEEN OM DE SNELLE WINST, KLANTEN ZIJN MAAR LASTIG DIE MOET JE AFPOEIEREN.
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Geen klantenservice

light.nl is een Nederlandse versie van light.de. Mijn bestelling blijkt vertraagd, maar er komt geen melding over een nieuwe levertijd. Bij het bellen van de klantenservice krijg je een slechte vertaling van Duits naar Nederlands en uiteindelijk niemand aan de telefoon maar een melding: ´diese Voicemail ist deaktiviert´. Krijg geen antwoord op mijn email, maar wordt wel doodgegooid met standaard verzoeken om light.nl te beoordelen.
Beoordeling melden
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Slechte service bij defect product.

Een bestelde dimmer bleek niet goed te functioneren, iets wat kan gebeuren. Light11 vraagt mij het artikel terug te sturen en zegt mij toe direct een vervangend product te zullen sturen. Omdat er niets komt doe ik navraag. Nu blijkt dat Light11 op de fabrikant wacht, dit terwijl het artikel gewoon op voorraad is. Niet nakomen van toezeggingen en slechte communicatie. Kortom slechte service van Light11
Beoordeling melden
17 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Lamp niet ontvangen
Beoordeling melden
13 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Tot nu toe nog steeds geen bestelling ontvangen. Wordt pas half juni verwacht, terwijl 26 maart besteld. Je krijgt geen contact met deze shop, erg slecht. Ik heb geen product ontvangen, en geen geld terug ontvangen. Weg 106 euro...
Beoordeling melden
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zeer veel vertraging bij levering
Beoordeling melden
28 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

WEGBLIJVEN HIER!!!!!!!!!!!!!!! DIEVEN!!!!!!!!!!! ESTAFADORES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WEGBLIJVEN HIER!!!!!!!!!!!!!!!DE SLECHTSTE KLANTENSERVICE OOIT!!!!!!!!!!! Mijn product (€ 750) werd nooit geleverd, door DHL, ik heb nooit getekend, geen code gegeven, niets en er wordt steeds beweerd dat het geleverd werd, hetgeen helemaal niet kan want in de app van DHL (BEWIJS: PRINT SCREEN!!) staat helemaal geen adres. Geen levering dus. Wle geld kwijt en geen product. SLECHT BEDRIJF!!!!!!!
Beoordeling melden
11 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Patience, patience, patience…

It’s been 5 long, long weeks since I ordered a Villeroy & Boch Vancouver table lamp at light11. I contacted their customer service 3 times to inquire about delivery since the “guaranteed” date is far past due . All they keep sending me is the same default mail that they are working on it, asking me to be patient. Very disappointing experience. Don’t know if I will ever get my money back. At their pace… perhaps in 2026:(
Beoordeling melden
27 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Weet niet waar mijn bestelde product is ik wacht al dagen!
Beoordeling melden
27 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Geen reactie, traag.
Beoordeling melden