fotobehangshopz.nl- Logo - Beoordelingen

fotobehangshopz.nl

252 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.142 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 nov 2020
fotobehangshopz.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 jan 2024
Ik bestelde het behang donderdag wat later in de middag. Kreeg toen direct een leuke en persoonlijke mail met wat ik verder kon verwachten. En dat mijn behang over 4,5 uur al uit de pers zou rollen! De volgende dag kreeg ik al bericht dat ze het voor verzending hadden aangeboden. En zaterdag had ik het behang al in huis! Inclusief een heldere instructie en fijne tips&trics. Het behang is van een super goede kwaliteit en precies zoals afgebeeld op de website. De kleuren, uitsnede etc. kwamen exact overeen. En dat voor een vriendelijke prijs. Ik ben héél tevreden en raad deze webshop iedereen aan.

25 apr 2024
Zeer slechte klantenservice. Betreft geen normaal behang, maar een soort printshop, waardoor inmeten vrijwel onmogelijk is. Telefonisch contact gezocht en tot tweemaal toe iemand aan de telefoon gekregen die zowel verveeld als niet behulpzaam was. Vervolgens behang ontvangen dat in de verste verte niet lijkt op eerder ontvangen staaltjes. Telefonisch kreeg ik hierop de mededeling dat ik de kleine lettertjes had moeten lezen, waarin staat dat het behang kan afwijken van het staaltje. Wat is in hemelsnaam het nut van een behangstaaltje als het er totaal anders uitziet dan het behang dat je vervolgens krijgt? Tot slot ruikt het behang alsof je een gehele PVC fabriek aan het inhaleren bent. Kortom, niet aan beginnen!

Beoordelingen voor fotobehangshopz.nl

26 apr 2024
Vervelend om te horen dat je geen goede ervaring hebt gehad! Zou je een mailtje willen sturen naar info@fotobehangshopz.nl? We zouden het dan ook graag met je op willen lossen.😊

Foto lage kwaliteit

De foto op het behang is niet van zo'n goede kwaliteit als ik dacht. De pixels zijn wat beperkt, waardoor het beeld niet scherp is. Van veraf zie je dit niet, maar van dichtbij wel. De er bij gekochte nadenroller is van zeer slechte kwaliteit; na 1x rollen viel het uit elkaar. Bezorging is verder prima en snel verlopen.
26 apr 2024
Vervelend om te horen dat je niet helemaal tevreden bent! Zou je hier een mailtje over willen sturen naar info@fotobehangshopz.nl? Dan zouden we het graag met je op willen lossen😊
17 apr 2024
De foto is erg donker uitgepakt. Donkerder dan mijn upload. Verzenden via DHL is verschrikkelijk. Die weigeren bij de buren te leveren wat betekent dat ik naar een onbereikbaar servicepunt moet. Ik loop slecht dus Jeans Centre bereiken in Hoog Catharijne in Utrecht is een kriem.
19 apr 2024
Vervelend om te horen! Zou je een mailtje willen sturen naar info@fotobehangshopz.nl? Dan gaan we met je meekijken naar een oplossing!
Communicatie goed maar behang is niet in 2 gelijke banen gesneden. 1 stuk loopt zowel onder als bovenin weg. Jammer nu spleet in de foto.
Antwoord van fotobehangshopz.nl
Vervelend om te zien dat je ons 1 ster geeft! Zou je een mailtje willen sturen naar info@fotobehangshopz.nl? We horen graag waarom je deze beoordeling geeft zodat we het met je op kunnen lossen!

Goed behang, mindere service.

Kwalitatief goed behang. Helaas was het fotobehang gespiegeld geleverd, waar we pas achter kwamen nadat deze op de muur bevestigd was. Geen garantie omdat het al op de muur bevestigd is én omdat het om een outlet product betreft. Jammer dat er nergens beschreven stond dat het fotobehang gespiegeld geleverd zou worden. Anders hadden wij deze niet besteld, maar zelf op maat besteld. Een beetje misleidend. Helaas na telefonisch contact ook geen gepaste oplossing. Wij wilden graag een vervangend product, zodat we alsnog het juist bestelde product zouden ontvangen. Ons zijn ze als klant kwijt.
Antwoord van fotobehangshopz.nl
Dat vinden wij natuurlijk jammer om te horen, zou je met ons contact willen opnemen, dan gaan we dit voor je oplossen! Dat kan via: info@fotobehangshopz.nl of telefonisch via: 085 273 59 26.
18 apr 2024
Jammer om te zien dat je ons drie sterren hebt gegeven! Zou je ons willen mailen met wat er nog mist aan jouw ervaring? We zouden deze ervaring graag beter willen maken😊 Ons emailadres is info@fotobehangshopz.nl!
22 nov 2023
We hebben jungle foto behang besteld voor ons kindje op komst en dit was zo dusdanig vergroot dat je alles pixels zag zitten en het geen mooie lijnen waren… erg jammer voor 165€ ….
4 aug 2023
Kwaliteit airtex behang is zeer goed en sterk. Levering door DHL/fotobehangshopz was een drama
Antwoord van fotobehangshopz.nl
Heel vervelend natuurlijk, maar helaas zijn wij op dat moment ook afhankelijk van DHL en doen we er alles aan om het behang in goede orde te laten leveren! Gelukkig is het dan ook allemaal in goede orde ontvangen en kan je nu genieten van super gaaf behang😊!
Antwoord van fotobehangshopz.nl
Vervelend om te zien dat je ons 1 ster geeft! Ik zie dat er al mailcontact loopt over jouw bestelling. Dan gaat het goedkomen, we willen het namelijk graag met je oplossen😊
14 mei 2023
20 jun 2023
Vervelend dat we maar twee sterren hebben ontvangen, helaas zien wij geen reden en hierdoor weten wij ook niet wat het probleem is. Zou je ons een mailtje willen sturen? Dit mag naar: info@fotobehangshopz.nl 😊.