fotobehangshopz.nl- Logo - Beoordelingen

fotobehangshopz.nl

252 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.142 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 nov 2020
fotobehangshopz.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 jan 2024
Ik bestelde het behang donderdag wat later in de middag. Kreeg toen direct een leuke en persoonlijke mail met wat ik verder kon verwachten. En dat mijn behang over 4,5 uur al uit de pers zou rollen! De volgende dag kreeg ik al bericht dat ze het voor verzending hadden aangeboden. En zaterdag had ik het behang al in huis! Inclusief een heldere instructie en fijne tips&trics. Het behang is van een super goede kwaliteit en precies zoals afgebeeld op de website. De kleuren, uitsnede etc. kwamen exact overeen. En dat voor een vriendelijke prijs. Ik ben héél tevreden en raad deze webshop iedereen aan.

25 apr 2024
Zeer slechte klantenservice. Betreft geen normaal behang, maar een soort printshop, waardoor inmeten vrijwel onmogelijk is. Telefonisch contact gezocht en tot tweemaal toe iemand aan de telefoon gekregen die zowel verveeld als niet behulpzaam was. Vervolgens behang ontvangen dat in de verste verte niet lijkt op eerder ontvangen staaltjes. Telefonisch kreeg ik hierop de mededeling dat ik de kleine lettertjes had moeten lezen, waarin staat dat het behang kan afwijken van het staaltje. Wat is in hemelsnaam het nut van een behangstaaltje als het er totaal anders uitziet dan het behang dat je vervolgens krijgt? Tot slot ruikt het behang alsof je een gehele PVC fabriek aan het inhaleren bent. Kortom, niet aan beginnen!

Beoordelingen voor fotobehangshopz.nl

SV
Stephano V.
Etten-Leur

Van begin tot eind super!

Proefdruk besteld en daar waren we al erg over te spreken. Voor een volledige wand besteld en je wordt goed geïnformeerd, het wordt snel en goed afgedrukt en de verzending is vlot. Het behang zit nu op de muur en we zijn zeer super positief over het behang en het eindresultaat. We gaan zeker nog vaker bestellen. Top

Goede kwaliteit, super bedrijf

Door een fout van mijzelf per ongeluk het foto behang 2x besteld, de volgende dag hebben ze de fout hersteld en 48 uur later had ik het behang in huis. Netjes verpakt, super mooie kwaliteit! Een dikke 10 voor de afhandeling en alles
Snelle levering en het behang voldoet volledig aan de verwachtingen! Mooi stevig behang en de print komt overeen met de afbeelding op de website. Meer dan tevreden en zal deze webshop zeker onthouden.
HV
Wat fijn dat jullie aangeven dat de kwaliteit van de foto niet scherp genoeg is en daarna ook de mogelijkheid geeft om het te kunnen aanpassen. Hierdoor kunnen we nu genieten van de mooie fotowand.
24 apr 2024

Mooi behang

Snelle levering, goed op de hoogte gehouden van de status, dik en goede kwaliteit behang en het plaatje komt overheen met het voorbeeld. Wij zijn blij.
Super leuk behang ontvangen, makkelijk aan te brengen en super kwaliteit! Ook erg snel verzonden. Ons dochtertje is er erg blij mee!!
16 apr 2024

Alsof je in het bos slaapt.

Alles naar wens, maten klopte, binnen 2 dagen geleverd en goed ontvangen. Heb het op een schuine wand gedaan aan het hoofdeind.
20 apr 2024
Mooi patroon en duidelijkheid met op de muur plakken Enigste nadeel een wit naadje. Ondanks. Dat het tegen elkaar geplakt is.
21 apr 2024
er is heel goed mee gedacht over mijn wensen . prima snelle service en een prachtig eind resultaat.
22 apr 2024

Top service!

Supersnel en uitgebreide antwoorden per mail. Duidelijke communicatie en goed advies. Ga zo door!!
Erg mooi behang weer. Net als de vorige keer. En vriendelijke klantenservice. Gewoon top!
24 apr 2024
zeer mooi behang alles netjes in banen en genummerd afgeleverd helemaal top
22 apr 2024

Mooi behang.

Mooi behang en een zeer goede kwaliteit. Goede print en stevig vlies
bijzonder klantvriendelijke en duidelijk meedenkende communicatie.
16 apr 2024
Prachtige print, goede beschrijving er bij. Supersnel verzonden!
MM
Mar M.
Harderwijk
Snelle levering, goede kwailiteit airtex behang en fotobehang.
Snelle levering Behang ziet er uit zoal op de foto
BV
Bine v.
Duiven

Prima!

Men denkt met je mee en is service gericht 👍
Voor de derde keer een zeer goede ervaring!

Hardstikke mooi moet nog gelijmd worden haha

Hardstikke mooi Redelijk dik behang ook