fotobehangshopz.nl- Logo - Beoordelingen

fotobehangshopz.nl

281 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.194 beoordelingen in totaal

18 jan 2024
Ik bestelde het behang donderdag wat later in de middag. Kreeg toen direct een leuke en persoonlijke mail met wat ik verder kon verwachten. En dat mijn behang over 4,5 uur al uit de pers zou rollen! De volgende dag kreeg ik al bericht dat ze het voor verzending hadden aangeboden. En zaterdag had ik het behang al in huis! Inclusief een heldere instructie en fijne tips&trics. Het behang is van een super goede kwaliteit en precies zoals afgebeeld op de website. De kleuren, uitsnede etc. kwamen exact overeen. En dat voor een vriendelijke prijs. Ik ben héél tevreden en raad deze webshop iedereen aan.

25 apr 2024
Zeer slechte klantenservice. Betreft geen normaal behang, maar een soort printshop, waardoor inmeten vrijwel onmogelijk is. Telefonisch contact gezocht en tot tweemaal toe iemand aan de telefoon gekregen die zowel verveeld als niet behulpzaam was. Vervolgens behang ontvangen dat in de verste verte niet lijkt op eerder ontvangen staaltjes. Telefonisch kreeg ik hierop de mededeling dat ik de kleine lettertjes had moeten lezen, waarin staat dat het behang kan afwijken van het staaltje. Wat is in hemelsnaam het nut van een behangstaaltje als het er totaal anders uitziet dan het behang dat je vervolgens krijgt? Tot slot ruikt het behang alsof je een gehele PVC fabriek aan het inhaleren bent. Kortom, niet aan beginnen!

Beoordelingen voor fotobehangshopz.nl

27 mei 2024

Perfect!

Onwijs tof behang, heel erg blij met het eindresultaat. Gekozen voor het Airtex behang zodat het een mooi geheel zou worden op de muur en dat is het zeker. Het aanbrengen ging gemakkelijk, zolang je het samen doet. De tweede bestelling is ook geplaatst!

Heel blij

Het behang is supermooi, eenvoudig aan te brengen en snel geleverd. Bij bestellen stond aangegeven dat de kwaliteit niet op het hoogste niveau zou zijn, maar de print (dierenbos) is heel scherp. Erg blij mee.
Ziet er prachtig uit! Onze muur was kleiner dan het gehele behang dus het leukste stuk geselecteerd met 5 cm marge. Makkelijk op te hangen en ziet er geweldig uit in de kinderkamer.

Alles zoals verwacht

Snelle levering. Behangcirkel zoals verwacht, goede uitleg voor plaatsing. Hangt al mooi in de kinderkamer.
1 jun 2024
fijne samenwerking met Renske, super geholpen om onze fotobehang tot een prachtig resultaat te krijgen!!!
28 mei 2024
De kleuren zijn erg mooi. Verwerking is erg goed. Snelle levering Afbeelding was groter dan verwacht
2 jun 2024
Ongelooflijk snelle levering. Goed kwaliteit van het behang en de afdruk (eigen foto).
Kwaliteitsbehang voor een goede prijs. Goede communicatie en nette, snelle verzending.
JM
Jeffry M.
Rotterdam

Snel geleverd en kwaliteit

Snel geleverd. En de stappen in het proces. Kwaliteit van het papier zijn top.
prachtig behang en reuze goede kwaliteit en snel, kortom top
31 mei 2024
Snelle levering en resultaat is super mooi geworden
24 mei 2024
een hele fijne service en erg fijne communicatie
3 jun 2024

Goede prijs kwaliteit

Snelle levering, prima kwaliteit, goede prijs
29 mei 2024
Super mooi behang geen fouten of hapjes er uit
5 jun 2024
Ontzettend goede kwaliteit. Zeer tevreden.
MJ
Mike J.
Haalderen

Topservice…

Het contact en de snelle levering was top
mooi behang met jungleprint, vlot geleverd
Prachtige behangcirkel voor de babykamer!
2 jun 2024
Snelle levering en goede kwaliteit behang
1 jun 2024
Heel mooi behang. Kwalitatief goed.