072-pc.nl- Logo - Beoordelingen

072-pc.nl

247 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden490 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 sep 2021
072-pc.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 sep 2023
pc bleek niet defect uit eigen inzicht pc geannuleerd en geld terug geboekt pc is nagezien en bleek niks aan te hand te zijn geen kosten betaald top geregeld

4 feb 2024
Ik had nog geen tijd gehad om goed te beoordelen maar oplader is groot en te zwaar.

Beoordelingen voor 072-pc.nl

4 feb 2024
26 sep 2023
13 sep 2023

Mooi apparaat.

Eerste pc terug gestuurd, beviel niet. Daarna andere prachtige pc. Met on line hulp bij data-transmissie! Prima job.
13 jan 2024

TOP refurbished computerwinkel! Absoluut 5 STERREN

Alhoewel ik normaal geen reviews schrijf maak ik voor deze zaak toch een uitzondering. De winkel is gelegen op een groot industrieterrein in Alkmaar, wat zeer eenvoudig te bereiken is. Het is bijzonder prettig dat er voldoende gereserveerde parkeerplaatsen zijn direct voor de winkel. Na binnenkomst via de elektrische deur (erg handig als je met volle handen staat) kom je in een ruime ontvangstruimte waar je uiterst vriendelijk ontvangen wordt door de 2 personeelsleden en de zeer lieve hond die ik voor het gemak maar even Bobby noem. Het viel me gelijk op dat de winkel er zeer geordend uitziet en met oog voor details ingericht is. Het gaf mij gelijk een gevoel van vertrouwen. De online door mij bestelde computer stond geheel volgens afspraak reeds klaar. Het is bijzonder prettig dat je de computer volledig naar je wensen kan laten aanpassen. In mijn geval werd de computer uitgebreid met wat extra geheugen, een wat grotere SSD en een videokaart met een wat hogere resolutie. De prijzen van de extra wensen zijn zeer schappelijk en alles werd zonder extra kosten geïnstalleerd. De computer werd vervolgens aangesloten en uitgebreid gedemonstreerd. Daarbij werd zelfs de zijklep losgemaakt om het “binnenwerk” te kunnen bekijken. Ik moet eerlijk zeggen dat zowel de buitenkant als het “binnenwerk” er als nieuw uitzagen en ik het gevoel had dat ik een nieuwe computer had gekocht. Na het afrekenen, wat met meerdere opties mogelijk is, werden we vriendelijk door zowel het personeel als Bobby “uitgezwaaid”. Bij thuiskomst had ik toch een vraag over het systeem en werd ook telefonisch zeer snel en professioneel geholpen. Perfecte after-sales!! Kortom : echt een absolute 5 sterren TOP winkel met professionele en uiterst vriendelijke medewerkers en een absolute aanrader voor refurbished computers en eventueel toebehoren.
2 aug 2023

Topservice!

Goed geholpen met het maken van de keuze voor de game pc van onze zoon. Er moest toch wat extra werkgeheugen bij ivm spelletjes. Dat werd vlot geregeld. Helaas binnen twee weken blue screencrash. Pc gebracht, verholpen dachten we. Eenmaal thuis bij weer instellen opnieuw dat probleem. Dag later weer gebracht. Opnieuw prima geholpen en een nieuwe processor erin. Twee dagen intensief laten draaien aldaar en nu is het helemaal in orde. Echt ontzettend fijn geholpen en ze maken de tweede keer echt de tijd om zeker te zijn dat het opgelost was. Ik ga ze nog een keer koek brengen! Bedankt voor de goede service!
13 aug 2023

Prima kwaliteit voor een zeer scherpe prijs

Op zoek naar 2 leuke laptopjes voor school voor onze kinderen kwam ik deze website tegen. Ik heb er 2 uitgezocht, veel goedkoper als dat ik deze elders zou kunnen krijgen. De volgende dag kwam de doos zoals beloofd binnen. Ze waren keurig verpakt, zien er als nieuw uit, starten door de specificaties uitermate snel op Kortom, helemaal niets om over te klagen, prima kwaliteit voor een zeer scherpe prijs
Als senior ben je niet zo thuis in de IT-wereld. Toen ik thuis probeerde mijn Office-pakket op de refurbished Dell Precision te installeren kwam ik niet in mijn Microsoft account. Een telefoontje naar 072 PC en alles was in no time geregeld. Zeer tevreden over de mooie laptop en over de service.
8 nov 2023

Altijd goed!

Ik heb al twee keer een HP laptop besteld. Allebei top! Vlotte levering, goed verpakt. Refurbished laptops in zeer goede staat. Factuur na een jaar opgevraagd voor de eerste laptop i.v.m. verzekering en deze kreeg ik heel vlot toegestuurd. Top service!
10 okt 2023
Het was even zoeken welke pc ik zou moeten kiezen. In het woud van mogelijkheden begon het me te duizelen. Iemand zei: moet het perse altijd nieuw zijn? Zo belandde ik bij 072PC. Gemakkelijk besteld en vlot geleverd. Nu nog de installatie.
15 sep 2023

open eerlijk en duidelijk

snelle reactie op vragen, ook in het weekend. stapje meer zetten om te kijken of toch beschikbaar is wat gevraagd wordt, en kunnen leveren wat wordt gezocht, in een rap tempo, terwijl de informatievoorziening goed blijft. heel goed
1 okt 2023

Refurbished laptop gekocht

Ik kocht een refurbished laptop. Ik vond hier realistische prijzen. Aan de telefoon werd ik vriendelijk behandeld en goed geïnformeerd. De laptop werd snel verstuurd, goed verpakt, goed ontvangen. Ik ben tevreden.
10 nov 2023
Snelle en zeer goede service! We hebben een perfecte laptop mogen ontvangen die wel nieuw lijkt, geen enkel krasje op te zien. Volledig gebruiksklaar, netjes geïnstalleerd en heel netjes en snel verzonden. Top!
19 okt 2023
Mooie Laptop voor een goede prijs aangepast aan mijn wensen ,dus zeer tevreden zou er zo weer bestelln alleen de levering via Postnl viel zeer tegen maar daar daar kan de levencier niets aan doen.
27 aug 2023
Received a laptop in a very good condition. They also quickly replaced it for me when I asked for one without a certain feature.
25 okt 2023
Snelle afhandeling van de order. Volgende dag zelfs al in huis. Goed verpakt. Ook vorige bestelling dezelfde ervaring.
28 aug 2023
Laptop ziet er als nieuw uit en werd de volgende dag goed verpakt afgeleverd. En ook nog met twee jaar garantie.