072-pc.nl- Logo - Beoordelingen

072-pc.nl

240 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden474 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 sep 2021
072-pc.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 sep 2023
pc bleek niet defect uit eigen inzicht pc geannuleerd en geld terug geboekt pc is nagezien en bleek niks aan te hand te zijn geen kosten betaald top geregeld

4 feb 2024
Ik had nog geen tijd gehad om goed te beoordelen maar oplader is groot en te zwaar.

Beoordelingen voor 072-pc.nl

30 mrt 2024
Het bestelproces was gemakkelijk, overzichtelijke site. Het product is goed aangekomen, is naar wens en werkt inmiddels prima. Verder ben ik na de bestelling twee dagen later geïnformeerd over het tijdstip van aankomst van het bestelde product. Een tevreden klant.
De deskundigheid van de klantenservice en snelle levering.. verder is alles prima , niets op aan te merken.
24 mrt 2024
Goede omschrijving op de website. Snel geleverd. Ga er zeker nog wel eens wat bestellen
Sneller geleverd dan volgens de site!! Top laptop top prijs!!

Toppers

Vriendelijke medewerkers met een topservice! Aanrader!
Pc , inderdaad zoals beloofd in nieuwstaat
1 dag geleden
KB
Kees B.
Leeuwarden
30 mrt 2024
23 mrt 2024

Betrouwbaar advies

Contact opgenomen met verkoop voor extra informatie over laptop. Het ging over een high-spec refurbished Zbook en tijdens het gesprek werd mij deze afgeraden, vanwege de zware grafisch kaart en het 4k scherm kon de betreffende laptop niet gebruikt worden met een standaard USB-C dockingstation. Aangezien ik bij verschillende klanten een werkplek heb met een standaard dockingstation, zou dit voor mij de nodige praktische problemen geven. Ik heb vervolgens voor een goedkopere versie gekozen met 64GB intern geheugen en deze werd de volgende dag geleverd. Laptop ziet er goed uit en werkt prima!

Wij kopen regelmatig bij 072 PC omdat refurbs een snellere service hebben dan nieuw.

Wij kopen regelmatig bij 072 PC omdat ze snel en vakkundig zijn. En gaat er toch een laptop kapot dan is het meestal met een dag (of 2) geregeld. Jammer genoeg hebben ze niet altijd de zware werkpaarden onder de laptops op voorraad. Maar zijn ze er wel, dan liever een refurb met 2 jaar garantie dan een nieuwe. De service is namelijk sneller!

Prima

Hele snelle service en een mooi product. Enig minpuntje is dat de batterij van de laptop niet heel lang mee gaat (binnen het uur leeg) anders dan dat zeer tevreden.
Laptop zoals beschreven. Heel erg netjes en snel. - Plus een hele goede Service.
Snel antwoord en snel levering Een goed product Ik erg tevreden met de laptop