JUNGstore.nl- Logo - Beoordelingen

JUNGstore.nl

176 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.144 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 aug 2019
JUNGstore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor JUNGstore.nl

29 okt 2023

Fantastisch assortiment!

Fantastisch assortiment, snelle verwerking
28 okt 2023
27 okt 2023
25 okt 2023
Uitstekend service. Mooi schakelmateriaal!
25 okt 2023
Hele snelle en correcte bezorging!
25 okt 2023

Bezorgkosten absurd hoog en retourneren en het bestellen wordt niet verrekend met de verzendkosten .Ook kreeg ik een brievenbus pakettje ipv. aan huis bezorgd en betaal ruim 8 euro per verzending

Slechte service bezorgkosten. Retourneren en her bestellen kost weer dik 8 euro en dat voor een brievenbus pakketje
Antwoord van JUNGstore.nl
26 okt 2023
Geachte heer/mevrouw Kool, bedankt voor uw review. Wij werken met een volledig geautomatiseerd systeem, of er nu orders binnenkomen van €1,- of €1500,- deze orders worden allemaal op dezelfde manier verwerkt en behandeld. Omdat alles geautomatiseerd is kunnen wij tijdens het bestellen geen onderscheid maken of iets in een brievenbuspakketje verstuurd gaat worden of niet. De verzendkosten blijven daarom bij alle bestellingen (onder de €100,-) hetzelfde. Voor elke order die wij verwerken zijn wij ongeveer €10,- kwijt, dit zijn deels verzendkosten, maar ook de opslag van artikelen en het verpakkingsmateriaal. Wij vragen dus een bijdrage van €8,95 maar de werkelijke kosten liggen hoger. De kosten voor het terugsturen zijn inderdaad voor uw rekening. Als de gehele bestelling teruggestuurd wordt krijgt u uiteraard het gehele aankoopbedrag (dus ook de eventueel betaalde verzendkosten) terug. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
22 okt 2023
Fijne site. Werkt fijn.
17 okt 2023

Duidelijke en eenvoudige webshop

De webshop werkt prima. Ook een snelle bezorging. Mis alleen de mogelijkheid om direct op een afhaalpunt af te halen.
16 okt 2023
Duidelijke site en snelle levering.
14 okt 2023
zeer goede hulp en contact
11 okt 2023
Goede prijs kwaliteit verhouding
5 okt 2023
HV
h.m. v.
volendam
3 okt 2023
Prima service en advies en product !
1 okt 2023
Uitstekende service.
1 okt 2023

Zeer klantgericht

Gebruiksvriendelijk, snelle en hele klantgerichte service, nabestelling zónder extra verzendkosten. Super ervaring!!
30 sep 2023
27 sep 2023
25 sep 2023

Werk klant gerichter!!

Bedrijf geeft aan : vandaag besteld, binnen 1 werkdag geleverd . Na 9 dagen nog niets geleverd . 1 artikel was niet voldoende voorradig. Maar bel dan de klant hierover!
Antwoord van JUNGstore.nl
26 sep 2023
Beste heer Geffen, Bedankt voor uw feedback. Zoals gecommuniceerd per mail heeft u meer besteld dan voorradig waardoor uw bestelling niet direct kon worden verstuurd. Daarnaast hebben we u up-to-date gehouden over de verwachte levertijd en hebben we u een kosteloze deellevering aangeboden. Daarop hebben we geen reactie ontvangen. We hopen dat u tevreden bent met de artikelen. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl