JUNGstore.nl- Logo - Beoordelingen

JUNGstore.nl

156 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.104 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 aug 2019
JUNGstore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 aug 2023
Na de bestelling op vrijdag middag een mail gestuurd met de vraag of hij nog met de post mee kon zodat ik het weekend aan de slag kon met de spullen. Binnen een uur een antwoord. Daarbij werd ook opgemerkt dat 1 onderdeel besteld was in de verkeerde kleur. Na verder contact mag ik de knop blijven gebruiken tot de nieuwe binnen is waarna ik hem terug mag sturen. Mooie spullen maar vooral ook een uitstekende service door, in dit geval, Lars! Heel veel dank!

Pakket is nooit bezorgd. Dit is de vierde keer dat ik iets bestel bij JUNGstore en het is altijd goed gegaan en ik heb altijd goed materiaal gekregen. Waarschijnlijk kan JUNGstore hier niks aan doen, maar zij kiezen hun vervoerder. Deze vervoerder, PostNL, geeft aan dat het pakket bezorgd is, terwijl dit niet het geval is. Op camerabeelden is te zien dat er na 20:00uur geen activiteit geweest is,

Beoordelingen voor JUNGstore.nl

24 feb 2024

Zeer tevreden over: De snelle beantwoording van de telefoon, een snelle respons op een vraagstelling per e-mail en, na het plaatsen van de bestelling, een snelle levering. Met vriendelijke mensen voor elkaar gebokst.
24 feb 2024
Snelle levering en netjes verpakt. Klantenservice heeft mij goed geholpen voordat ik een bestelling had geplaatst.
24 feb 2024
duidelijke website, besteld en de andere dag goed verpakt in huis.
Snel, goed en betaalbaar.
4 feb 2024

Mooi en overzichtelijke site waar de producten goed te vinden zijn. Meldingen van bestelling, factuur en zending/transport zijn perfect.

Snel en bekwaam

Mijn vragen werden snel vakkundig beantwoord. Na bestelling had ik de spullen binnen 24 uur binnen. Wordt ik blij van.

Zeer snelle levering

Duidelijke webshop en zeer snelle levering. Volgende dag al in huis. Alles top👍🏻

uitstekende advies

Snel antwoord op mijn vraag, uitstekend advies, onmiddellijke opvolging.
Goed advies, behulpzaam, snelle en nette levering, ook bij retouren
Goed advies - heldere communicatie - prijs in orde.
Zeer snelle levering en product zoals verwacht.Top!
Deskundige telefoniste en supersnelle levering
Snel verstuurd, jammer dat de post traag was

prima shoppen

Overzichtelijk, snel, doeltreffend
Eenvoudig besteld, snel geleverd.
Juiste product en snel geleverd
snelle reacties en goed advies

Prima

Keurig en snel geleverd