JUNGstore.nl- Logo - Beoordelingen

JUNGstore.nl

159 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.118 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 aug 2019
JUNGstore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

11 aug 2023
Na de bestelling op vrijdag middag een mail gestuurd met de vraag of hij nog met de post mee kon zodat ik het weekend aan de slag kon met de spullen. Binnen een uur een antwoord. Daarbij werd ook opgemerkt dat 1 onderdeel besteld was in de verkeerde kleur. Na verder contact mag ik de knop blijven gebruiken tot de nieuwe binnen is waarna ik hem terug mag sturen. Mooie spullen maar vooral ook een uitstekende service door, in dit geval, Lars! Heel veel dank!

9 dec 2023
Pakket is nooit bezorgd. Dit is de vierde keer dat ik iets bestel bij JUNGstore en het is altijd goed gegaan en ik heb altijd goed materiaal gekregen. Waarschijnlijk kan JUNGstore hier niks aan doen, maar zij kiezen hun vervoerder. Deze vervoerder, PostNL, geeft aan dat het pakket bezorgd is, terwijl dit niet het geval is. Op camerabeelden is te zien dat er na 20:00uur geen activiteit geweest is,

Beoordelingen voor JUNGstore.nl

2 apr 2024
Goede telefonische service en snelle levering
Snelle verzending en mooi ontwerp
30 mrt 2024
Juiste spullen opgestuurd
Vlotte levering
4 apr 2024
2 apr 2024

onderdelen waren niet verpakt

Snelle levering maar bestelde onderdelen maar bestelde onderdelen zaten los in een kartonnen doos zonder beschermfolie. Door het tegen elkaar rammelen hadden sommige onderdelen krasjes opgelopen. Ik heb het voor iemand anders besteld en die vond het geen probleem maar persoonlijk had ik het teruggestuurd.
Antwoord van JUNGstore.nl
Geachte heer Loenen, bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat de wandcontactdozen onbeschermd en beschadigd zijn geleverd. Als u dit via de mail aan ons had laten weten, dan hadden we dit uiteraard voor u opgelost en de wandcontactdozen geruild voor netjes verpakte artikelen. Mocht u alsnog gebruik willen maken van dit aanbod, vernemen we dat graag. Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
Verzending duurt lang voor nederland
Antwoord van JUNGstore.nl
Beste heer/mevrouw Ploeg, bedankt voor uw review. Het artikel dat u besteld heeft, had een verwachte levertijd van 1-2 weken. Uw bestelling is binnen deze verwachting verstuurd en een dag later op een PostNL punt bezorgd. Wij hopen dat de wandcontactdoos naar wens is! Met vriendelijke groet, Team Jungstore.nl
24 feb 2024

Zeer tevreden over: De snelle beantwoording van de telefoon, een snelle respons op een vraagstelling per e-mail en, na het plaatsen van de bestelling, een snelle levering. Met vriendelijke mensen voor elkaar gebokst.
24 feb 2024
Snelle levering en netjes verpakt. Klantenservice heeft mij goed geholpen voordat ik een bestelling had geplaatst.
18 feb 2024
Ik heb een e-mail gestuurd met suggestie om aansluitschema’s in kleur ter beschikking te stellen.
24 feb 2024
duidelijke website, besteld en de andere dag goed verpakt in huis.
18 feb 2024
Heldere website en snel geleverd. Kortom, top!
21 feb 2024
Snel, goed en betaalbaar.