JUNGstore.nl- Logo - Beoordelingen

JUNGstore.nl

171 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.136 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 aug 2019
JUNGstore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor JUNGstore.nl

JS
Johan S.
Holland

Groot assortiment

Groot assortiment, snelle levering.

prima shoppen

Overzichtelijk, snel, doeltreffend
14 jan 2024
goede service snelle verzending
14 jan 2024
Simpel en supersnel geleverd.

Snelheid 10

4 feb 2024
28 jan 2024
11 aug 2023

Ruim assortiment & top service

Na de bestelling op vrijdag middag een mail gestuurd met de vraag of hij nog met de post mee kon zodat ik het weekend aan de slag kon met de spullen. Binnen een uur een antwoord. Daarbij werd ook opgemerkt dat 1 onderdeel besteld was in de verkeerde kleur. Na verder contact mag ik de knop blijven gebruiken tot de nieuwe binnen is waarna ik hem terug mag sturen. Mooie spullen maar vooral ook een uitstekende service door, in dit geval, Lars! Heel veel dank!
16 aug 2023

Perfecte service en assortiment

Ik bestelde om 23:30 en de volgende ochtend om 13:00 stond de Post al voor de deur. Logistiek perfect. Door een ongelukje beschadigde een stopcontact en ik moest alleen al lang zoeken voordat ik wist waar het precies vandaan kwam en welk model het was gelukkig stuurde Goggle me naar deze site en vond ik de perfecte vervanger van een 16 jaar oud model. Na enig gepruts (nieuw buitenkantje op oude binnenkant) zat alles weer perfect.
5 jun 2023
Bestelling werd snel en goed verpakt geleverd. Ik bleek echter het verkeerde te hebben besteld. Na retournering werd het bedrag correct terug gestort.
23 dec 2023
Als je ‘s avonds laat de bestelling doet, maar de volgende wordt alles gewoon de volgende dag al bezorgd. Dan is het dikke 5 sterren wel waard!