caraudiolimburg.nl- Logo - Beoordelingen

caraudiolimburg.nl

33 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden233 beoordelingen in totaal

3 jun 2024
Fijne ervaring, de informatie was helder en duidelijk. Ik heb recentelijk een display upgrade voor Android Auto/ Apple carplay laten uitvoeren. Het team was ten alle tijde bereid om vragen te beantwoorden voor , tijdens en na plaatsing. Ook een telefonische opvolging was nooit teveel gevraagd, waarbij er tijd genomen werd om ervoor te zorgen dat de vragen naar tevredenheid waren beantwoord. Het scherm is van goede kwaliteit met de laatste software en het werkt tot heden heel goed. Belangrijk om te realiseren is dat de gebruikerservaring van de apps voornamelijk door Android Auto of Apple Carplay zal worden bepaald. Door de dual interface van mijn Audi MMI en Android Auto, is mijn Audi MMI interface nog steeds actief en werkt goed met het scherm samen. Een punt voor ontwikkeling zou zijn, het gebruik van mijn Audi microfoon voor het aansturen van de apps in Android Auto. Al met al een mooie upgrade, zeker de moeite waard

21 jun 2024
Geachte, Uiteindelijk zijn de gevraagde werken goed afgewerkt zoals gevraagd na de tweede interventie bespreking van ons, met toch een aantal vraagtekens tijdens het proces. Ik vond dat de communicatie niet optimaal verliep na de werken na de plaatsingsdag, ik werd niet echt op de hoogte gebracht van de problemen of oplossingen die zich voordeden. Wel is er uitvoerig gecommuniceerd voor de werken met Whatsupp wat ik erg apprecieer. Ik was verbaast na de tweede interventie dat na de werken er werd gemeld dat ik niet gecommuniceerd had dat überhaupt DAB+ geïnstalleerd wordt. Nu mijn inschatting is dat het niet logisch dat er indien een nieuwe professionele Alpine installatie wordt geïnstalleerd op een originele werkende DAB+installatie van Ford het blijkbaar niet vanzelfsprekend is dat opnieuw DAB+ wordt geïnstalleerd die toch naar mijn weten een standaard wordt in onze maatschappij? Ik begrijp ook dat het soms ook moeilijk is om oplossingen te vinden in een snel veranderde evolutie die zich voordoet in de industrie. Ik miste gewoon opvolging, ondersteuning, oplossingen en communicatie. Toch bedankt voor de installatie.

Beoordelingen voor caraudiolimburg.nl

30 jun 2024
Excellent Customer Focussed service- pre installation, Installation and post Installation- full engagement throughout all stages.
3 jun 2024

Fijne ervaring, kan het aanraden

20 jun 2024

Persoonlijke maatwerk

Mooie touch screen schermen voor Volvo, persoonlijke maatwerk en prima wachtlocatie en -tijd.
19 jun 2024
Zeer tevreden met de inbouw van het multimedia systeem en de afwerking en de uitleg.
19 jun 2024
Hier een achteraf systeem van CarPlay laten inbouwen Werkt perfect
12 jun 2024
Correcte afspraken Grote klantvriendelijkheid Klasse deskundigheid
18 jun 2024

vlot en vriendelijk - problem solvers

vlot en vriendelijk, probleemoplossend, denken mee met de klant,
20 jun 2024
Persoonlijke behandeling Punctueel Netheid
22 mei 2024
Zeer goede service en product voldoet ruimschoots aan mijn verwachting
22 mei 2024
17 apr 2024
duidelijke afspraken en uitleg. wellicht toch vooraf info bij dealer vragen als accu eraf moet wat te doen. zijn eenvoudige protocollen van ;-)
24 apr 2024
Bedankt voor de goede service. De uitleg en begeleiding heb ik als fijn ervaren, de montage was netjes en goed uitgevoerd. Al met al, jullie hebben een tevreden klant naar huis gestuurd. Nogmaals bedankt, helemaal top!
17 apr 2024
Perfecte inbouw, vooraf duidelijke afspraken gemaakt en deze zijn meer dan waar gemaakt.
22 nov 2023

Zeer gespecialiseerde en vakkundig bedrijf.

Nadat ik bij een ander bedrijf in Heerlen te horen kreeg, dat het inbouwen van een Multi Media Systeem niet mogelijk was in mijn Kia Ceed SW uit 202, heb ik contact gezocht met Car Audio Limburg. Er werd positief gereageerd op mijn mail en vrij vlug een afspraak ingepland om eens naar de mogelijkheden te kijken. Ik werd zeer vriendelijk ontvangen door Dennis die mij direct duidelijk maakte dat het geen probleem zou zijn een Android 13 scherm met goede specificaties in te bouwen. Hiervoor planden wij een afspraak in en werd perfect werk afgeleverd door het vakkundig team van Car Audio Limburg. Ik persoonlijk zal hun altijd aanbevelen als iemand vraagt waar hij voor goede service op het gebied van Auto Audio terecht kan. Car Audio Limburg nogmaals dank voor jullie prachtig resultaat !!!
17 dec 2023

EXPERTS

De expertise van het team van Caraudiolimburg is ongeëvenaard. Zij hebben met uiterste precisie mijn oude, eenvoudige audio-installatie verwijderd en deze vervangen door een fenomenaal DAB+ hifi-systeem. Het toegevoegde dempingsmateriaal in de deuren verbetert de geluidskwaliteit aanzienlijk en geeft de deuren een solide gevoel bij het sluiten. De installatie van de professionele achteruitrijcamera en cruise control was de kers op de taart. Mijn ervaring met Caraudiolimburg is uiterst positief, ook de extra gevraagde werkzaamheden zijn met grote zorgvuldigheid uitgevoerd. Een absolute aanrader voor iedereen die zijn auto wil upgraden met hoogwaardige audio en accessoires.
Na afspraak over n Pioneer autoradio cd speler gemaakt te hebben kreeg ik n bericht dat dit type leveringsproblemen had.Dennis heeft toen n verbeterde versie met DAB geregeld voor nagenoeg de zelfde prijs.super netjes ingebouwd voldoet aan al mn wensen.zelfs de oude meuk van n oude Nokia telefön heeft Dennis er uit gehaald.super.Auto uitgezuigd terug gekregen.dus als je op zoek bent voor car audio met goeie service en goede afspraken,beveel ik Car audio Limburg in Sittard aan.Romy en Dennis jullie zijn toppers.bedankt😀👌

Hulde!

Opvallend is de zeer vriendelijke benadering. De informatie met daarna de installatie van mijn twee bestelde producten geschiedde geheel zoals vooraf omschreven: duidelijk en zorgvuldig. Je weet waar je aan toe bent. Vlak na installatie van een van mijn multi-media uitbreidingen bemerkte ik een storing. Deze is direct, zonder problemen zorgvuldig onderzocht en opgelost. Prima bedrijf.

Vakkundig, betrouwbaar, goed product en goede service

Het bedrijf heeft een goede uitstraling, het is betrouwbaar en vakkundig. De communicatie verloopt voorspoedig, is helder en je weet waar je aan toe bent. Het bedrijf staat 100% achter hun product en dienstverlening en hanteert een vriendelijke en zeer goede service. Wij zijn erg tevreden over de inbouw van de Apple/Android Car Play in onze BMW Z4.
Antwoord van caraudiolimburg.nl
Hallo Petra en George, ontzettend bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze positieve review te schrijven, maar vooral ook omdat u onze service zo waardeert. We doen ons uiterste best om goede producten aan te bieden, afgestemd op ieders unieke wens en in uw geval is dit zeker goed gelukt. Wij wensen u heel veel rijgenot en plezier met deze uitbreiding toe!

Kundig!

Kundig, flexibel en ook nog een gezellig welkom. Ik ben onwijs blij met de oplossing die ze hebben uitgevoerd in de portieren van mijn auto. Niks uit de weg gegaan om de deuren te ontdreunen, dempen en isoleren. Met mij bestaande sound system is de geluidskwaliteit echt bizar vooruit gegaan!
Top service, goede communicatie en vakmanschap. Als je een auto hebt die je nog jaren wilt jaren maar geen apple CarPlay heeft, ben je hier op het juiste adres. Ze werken het prachtig weg en je hebt na 1 dag werk een 10,25 inch full HD touchscreen. geweldig!