Maison Arabic Lifestyle- Logo - Beoordelingen

Maison Arabic Lifestyle

41 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden80 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 okt 2022
Maison Arabic Lifestyle voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 jun 2023
Mn aardewerk tajine BBQ kwam gebarsten binnen. Dit is echt fantastisch opgelost. Geen gedoe met terugsturen. Een foto gestuurd en binnen 2 dagen kreeg ik een vervangend product. Super nette en snelle afhandeling! Nu heerlijk in de tuin aan het koken

14 jun 2023
Hoe kan ik een beoordeling geven als ik niks meer heb gehoord na het plaatsen van m'n bestelling en het product ook nog niet verzonden is? We zijn nu een week verder en niks gehoord, ook geen verzendbevestiging met tracking info

Beoordelingen voor Maison Arabic Lifestyle

17 apr 2024
Goede service. Bij ontvangst van mijn theeglazen was er eentje gebroken, ondanks dat het zorgvuldig werd ingepakt. Er werd snel op mijn mail gereageerd en ik kreeg een nieuw theeglas.
Heel fijn. Producten ontvangen zoals omschreven en hebben ook echt de moeite genomen om het eerder te bezorgen echt super Nice! Een hele leuke winkel met top producten.
20 jun 2023

Super nette en snelle afhandeling

Het was duidelijk hetgeen ik wilde kopen al snel kreeg ik een mail dat het pakje onderweg was en een dag later had ik het in huis, heel goed verpakt en er stond op breekbaar!
7 nov 2023

Goede service

De tajine was mooi en goed ingepakt. We zijn ontzettemd blij met de traditionele tajine die precies is zoals op de website afgebeeld en beschreven.
7 nov 2023
Ze denken met alles mee wat super fijn is. Bezorger was de volgende dag al voor de deur. Zeker de moeite waard om je spullen hier te bestellen
15 nov 2023
Fijne duidelijke klantvriendelijke website met traditionele Arabische producten in een snelle en veilige bestelomgeving!
NK
Nelly K.
Heerlen
14 sep 2023
Goede service van retourbetaling Goede verpakking van levering Snelle levering
snelste levering ooit, een paar uur na bestellen. Uitstekend service
5 nov 2023
duidelijke product beschrijving op de website, goede afleverservice
BL
Bianca L.
Den Helder
14 nov 2023
Supersnelle verzending, vriendelijk contact en mooie producten!
10 sep 2023
Snelle levering, super goed ingepakt en mooi product!
Nette afhandeling. Vlot verzonden. Mooie spullen.
JV
Jannie V.
Leeuwarden
19 okt 2023
Product was goed in gepakt, en goede communicatie
DB
Dinie B.
Amsterdam
5 nov 2023
Mooi product, goed verpakt en snel verzonden.
22 mei 2023
1 glas is gebroken aangekomen in het pakket!
Antwoord van Maison Arabic Lifestyle
16 jun 2023
Beste, Er wordt contact met u opgenomen via onze klantenservice.
FE
Fatima E.
Bergen op Zoom
18 mei 2023
Super aardige medewerkers en top service!
18 mei 2023
Snelle levering Heerlijke Argan olie