Feestwarenhuis.nl- Logo - Beoordelingen

Feestwarenhuis.nl

289 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden439 beoordelingen in totaal

2 aug 2023
Keurige snelle bezorging met Track&Trace…diverse spullen gekocht…bleek ik achteraf iets vergeten te zijn bij bestelling…alsnog na besteld…maar ben zeer tevreden met al de spullen die ik heb ontvangen…fijne en betrouwbare leverancier…

26 okt 2023
Achteraf betalen is alleen mogelijk bij een bestelling vanaf 40 euro, dit staat onjuist vermeld op de site. Bij bellen werd verteld vanaf 30 euro en op de site stond 25 euro, na meerdere malen contact te hebben gehad werd 40 euro aangegeven. Helaas was toen de graag bestelde jurk al uitverkocht!

Beoordelingen voor Feestwarenhuis.nl

folieballonnen besteld via internet. door een fout met de prijs op de website werd de levering geannuleerd. Dat is eenzijdig. als consument kun je ook bij bedenkingen niet zonder gevolgen annuleren
Antwoord van Feestwarenhuis.nl
Beste, Onze excuses dat deze geannuleerd moest worden echter door het formaat konden we deze ook niet gevuld met helium verzenden. Dat wordt namelijk niet geaccepteerd door de post in formaat pakket. Het was inderdaad een fout op de site en die is wel hersteld inmiddels. Het was ook te ver om het in een route van onze chauffeurs te plannen anders hadden we die optie zeker ook aangeboden.
Bestelling niet optijd binnen volgens bezorgtijden
14 apr 2024
Ik had 2 priesterpakken besteld en ben die in Bergschenhoek gaan ophalen. Ik kreeg een pakketje mee en ging ervan uit dat er 2 inzaten. Helaas.... er zat er maar 1 in! gelukkig had ik nog een dag en tijd om het 2e pakketje op te halen. Jammer,.... maar helaas! Mvg Ron Hofman
Telefonisch goed geholpen, kon de producten snel ophalen. Helaas was 1 artikel niet meer nodig en geretouneerd. Helaas enkel retour opties via de post waardoor ik verzendkosten heb moeten betalen en het niet terug kon brengen.
RM
Richard M.
Nieuw-Vennep
19 mrt 2024
Artikel zou op voorraad zijn, helaas niet, nu wordt het moeilijker om op tijd nog wat te krijgen
19 mrt 2024
Beste Richard, Klopt helemaal. Het product was ook op voorraad echter bij het pakken bleek dat het product niet compleet was. We miste een onderdeel wat waarschijnlijk helemaal niet verpakt is geweest bij de productie van het product ver weg. Hierdoor is verzenden naar u dan eigenlijk niet handig en had een grotere teleurstelling geweest. Daarom hebben wij u netjes gebeld, het uitgelegd en u direct terugbetaald. Op die manier had u toch de mogelijkheid om snel een alternatief te zoeken.
10 feb 2024
Heb me spullen nog niet binnen is lastig te zeggen messchien vermelden hoelang het model is want ik ben erg bamg dat me smurfin jurk te kort komt bij me benen en dat dus vanmiddag nog op zoek moet
3 feb 2024
heb maar de helft van de bestelling gekregen!
Zondag besteld en zaterdag geleverd
Antwoord van Feestwarenhuis.nl
Dank voor uw beoordeling. U geeft deze beoordeling op de woensdag terwijl het nu vrijdag is en u het product dus al binnen heeft. Dat kunnen we zien aan uw 2e beoordeling, ook hiervoor dank.
26 okt 2023
23 mei 2023

Artikelen mooi!

Artikelen mooi!! alleen jammer dat ik rechtstreeks duurder uit ben bij jullie en als ik via bol.com besteld had ook jullie site er staat vermeld alleen ik 4,= goedkoper uit zou zijn… helaas te laat gezien dat jullie ook via bol.com aanbieden!
5 aug 2023
Bezorging prima. Vlaggenlijn 95 jaar goed. 2x 8 ballonnen 95 jaar besteld. Gisteren met het versieren hebben we 3 ballonnen kunnen opblazen. 13 stuks gingen meteen kapot en/of waren lek!!
17 nov 2023
Wat een slechte slingers. Aan 1 kant bedrukt en ik zag ergens dat het van papier was maar het zijn echt flop vlaggetjes. Zoveel verzendkosten betaald...voor lelijke vlaggetjes
24 okt 2023
Ik heb drie artikelen besteld waarvan er een beschadigd was (een flinke haal aan de sjaal van het Harry Potter kostuum, erg jammer). De pruik voldeed aan de verwachting.
17 sep 2023
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Heb hierover gemaild en nog geen antwoord ontvangen. Dus al 3 weken: wel betaald, niks ontvangen.
17 sep 2023
Beste Nel, Uw bestelling is van 11-09 om 15:48 en uw mail is van 16-09 - 17:41 en dat is gisteren toen er niemand op de zaak was op zaterdag avond. Heel rot dat uw bestelling er nog niet is. We nemen morgen zeker contact met u op. Echter een beoordeling moet wel correct zijn. 3 weken is dus 4 werkdagen en als er niemand werkt kunnen we ook geen contact opnemen. We doen er altijd alles aan om te zorgen dat een en ander wordt opgelost echter dit vinden we wel erg jammer dat dit niet gebaseerd is op correcte gegevens.
31 dec 2023
Het artikel dat ik heb ontvangen is niet degene dat ik heb besteld. Daarbij kan ik het niet retourzenden maar moet ik zelf € 6,95 portokosten betalen,
Antwoord van Feestwarenhuis.nl
Beste, U betaald alleen de retourkosten als u het zelf retour wilt sturen, als wij iets verkeerd hebben opgestuurd controleren wij altijd het EAN nummer wat besteld is en zullen het dan zeker voor u oplossen. Daar betaald u uiteraard niet voor. Maar het is makkelijker om dan even contact met ons te zoeken hierin.
7 jul 2023
Het lijkt alsof ze dezelfde dag de bestelling kunnen bezorgen maar dat klopt dus niet. De bevestigingsmail is gericht aan de begunstigde heel apart.
31 okt 2023
my package never got delivered via Post.nl I reached out to FeesWarenhuis but didn't get response yet
5 aug 2023
Pakketje is nog steeds niet binnen. Terwijl het al binnen had moeten wezen en ik het nodig heb.

Kwaliteit is zeer slecht!

Kwaliteit van het geleverde product is zeer slecht. Overal losse draden en slecht in elkaar geZet.