Dille & Kamille (NL)

4.058 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.643 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2018
Dille & Kamille (NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mei 2023
Ik ben dol op alle keuken spulletjes die ze verkopen. De spullen komen niet uit het top segment, maar voor een normale gezins keuken voldoen de spullen. Ze verzenden zelfs naar Zweden, waar ik woon. Afgezien van de thee blikjes die wat gedeukt aankwamen (heb ik overigens niet over gereclameerd), was het een soort cadeautje om de spulletjes uit te pakken, zo blij was ik dat ik geslaagd was haha! Het bestel proces /betaalproces/leveringsproces waren top en binnen afzienbare tijd binnen ( trust me, dat is voor een internationale levering vooral aan Zweden bijna bijzonder.

28 mei 2023
Pakje was in de brievenbus gefrommeld en was slechts met grof geweld eruit te krijgen. Bezorger gaf aan dat ik niet thuis was, hetgeen niet het geval was. Heeft niet eens aangebeld. Toen ik het pakje opende bleek de beveiligingschip er nog aan te zitten. Mijn buurvrouw die in een modezaak werkt heeft het ding er in haar zaak met veel moeite af kunnen krijgen. U begrijpt ik ga niet meer online bestellen bij Dille en Kamille.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (NL)

MM
M M.
Amsterdam

Ik vind dit een fantastische winkel, maar....

Ik vind dit een fantastische winkel, maar kies niet voor de 'duurzame' optie bij verzenden, want dan gaat er geen drie dagen, maar een hele week voorbij voor ze het überhaupt inpakken om te verzenden. Niet oké. Soms misbruiken bedrijven het woord 'duurzaam' om de klant op te draaien voor de kosten.
Bij bestellen werden 2 opties aangeboden voor bezorging. Ong 3 werkdagen en volgende dag. Ik koos voor volgende dag en bijhorende kosten. Bestelling op vrijdagochtend geplaatst en kwam pas op de woensdag aan. Was een verjaardagskado dus helaas een paar dgn te laat.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor de beoordeling. Onze excuses voor de vertraging. We nemen via de mail contact met je op.
Voorraadinformatie niet op orde waardoor ik mijn bestelling maar half kreeg. Had verzenden op dezelfde dag gevraagd, maar kreeg dagen later pas bericht. Dus ook die optie is niet goed ingeregeld. Echt een teleurstelling terwijl ik super fan ben van de formule.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses voor het ongemak. We zijn druk bezig om de voorraadinformatie beter te krijgen, maar veranderingen gaan soms minder snel dan we zouden willen.
24 feb 2024
Product zijn zoals altijd perfect. De levering van 3 producten kwam echter in 3 zendingen. Eén klein product zelfs in een hele grote, opgevulde doos. Erg zonde. Had dat niet verwacht bij een bedrijf dat zo op duurzaamheid gericht is.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je feedback. Dit is zeker iets waar we aan kunnen werken!
Winkel is top, online bestellen is drama. Helft van de bestelling achteraf niet leverbaar, afhalen lukte niet en DHL maakt er ook een potje van. Of er nog een na-zending gaat komen is ook niet duidelijk. Voortaan echt winkelvezoek
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We zullen via de email contact met je zoeken
Ipv de dag na bestelling leveren werd het drie dagen daarna en twee artikelen die achteraf niet leverbaar bleken, werden logischerwijs niet geleverd en vergoed, maar zonder duidelijke communicatie hieromtrent.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor de feedback. We nemen via de mail contact met je op.

verzending was traag

Producten besteld en alles is top! Maar ik had gekozen voor zelfde dag verzenden. Het werd pas 3 dagen later verzonden en ik kreeg mijn bestelling dus later dan verwacht waardoor het te laat was. Erg jammer

Leuke producten, niet goed beschikbaar

Leuke producten. Jammer dat er van mijn bestelling maar twee van de vier producten beschikbaar waren. mijn vraag aan de telefonische klantenservice werd doorgezet. ik zou teruggebeld worden. niet dus..
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Een collega heeft de voicemail ingesproken, onze excuses dat dit niet goed is doorgekomen. We nemen via de mail nogmaals contact met je op.

Teveel niet op voorraad

In de webshop is te veel niet op voorraad. Daardoor is de keuze erg beperkt. Bij het uiteindelijke bestellen blijkt dan dat producten die wel op voorraad waren, ineens ook niet meer leverbaar zijn.

Matige kwaliteit

Ik vond de kwaliteit van het product helaas tegenvallen. De gieter die ik heb besteld is niet mooi in verhouding en lekt veel waardoor het niet mogelijk is hem te gebruiken voor binnen planten.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We hebben contact met je opgenomen per mail🍃️
Producten waren heel goed beschermd tegen breuk. Maar als de optie de dag erna leveren aangeboden wordt en ik deze gekozen heb, is het heel raar dat het toch pas 3dg later verzonden wordt.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je feedback. We zien dat je al contact hebt gehad met onze collega.
10 feb 2024

2 vd 3 producten niet leverbaar, hele bestelling geannuleerd

2 vd 3 producten bleken een paar dagen na de bestelling niet meer leverbaar. Hiermee werd de hele bestelling geannuleerd en had ik geen kandelaars voor mijn diner.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We nemen via de mail nogmaals contact met je op, omdat je bestelling bij ons nog in de wacht staat.
4 feb 2024
Een keer geprobeert te bezorgen, waren we niet thuis. Meteen alles terug gestuurd. Nog geen bericht 8ver terug betaling. Dus levering ben ik niet zo'n fan van!
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor de feedback. We hebben contact met je opgenomen via de mail!🌿
JV
Jet V.
Utrecht
10 feb 2024
De bloempotjes waren goed verpakt, maar er waren er een paar met een lelijke schilferige bovenkant. Jammer. De andere waren prima. Er werd ook snel geleverd.

Groot deel bestelling mist

Groot deel van de bestelling wordt niet geleverd en blijkt achteraf plotseling niet leverbaar. Veel artikelen in de webshop bij voorbaat al niet leverbaar
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je feedback. De seizoenartikelen worden veel verkocht, maar ook weer snel aangevuld. We zullen contact met je opnemen via e-mail.
Nooit binnen 24 uur levering maar dagen later en incomplete en beschadigde levering, geen enkele reactie op mails aan klantenservice, ik bestel nooit meer
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses voor de levering. We zien dat je al contact hebt gehad met een collega.
IB
Ien B.
AMERSFOORT
24 feb 2024
Mokken die ik besteld had waren toch niet op voorraad, kan gebeuren natuurlijk maat wel jammer. Het bedrag werd wel snel teruggestort.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Sommige artikelen gaan zo snel dat de voorraad eerder op is dan aangegeven op de site. Het is zeker jammer als dit gebeurd.

Jammer

'Vandaag verzonden' werd 3 dagen later en de helft van de bestelling was ineens niet beschikbaar maar bleef wel beschikbaar op de site.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses voor de late verzending. Een collega heeft al contact met je gehad.
Cadeaukaart aan mijn dochter gegeven. Achteraf blijkt er geen waarde op te staan. Wel het volledige bedrag betaald aan de firma.
De bezorger is niet aan de deur geweest. Hierdoor is het pakket terug gestuurd en ben ik mijn cadeaukaart kwijt.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We hebben zojuist contact met je opgenomen via de mail! 🌿