Dille & Kamille (NL)

3.866 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.212 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2018
Dille & Kamille (NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mei 2023
Ik ben dol op alle keuken spulletjes die ze verkopen. De spullen komen niet uit het top segment, maar voor een normale gezins keuken voldoen de spullen. Ze verzenden zelfs naar Zweden, waar ik woon. Afgezien van de thee blikjes die wat gedeukt aankwamen (heb ik overigens niet over gereclameerd), was het een soort cadeautje om de spulletjes uit te pakken, zo blij was ik dat ik geslaagd was haha! Het bestel proces /betaalproces/leveringsproces waren top en binnen afzienbare tijd binnen ( trust me, dat is voor een internationale levering vooral aan Zweden bijna bijzonder.

28 mei 2023
Pakje was in de brievenbus gefrommeld en was slechts met grof geweld eruit te krijgen. Bezorger gaf aan dat ik niet thuis was, hetgeen niet het geval was. Heeft niet eens aangebeld. Toen ik het pakje opende bleek de beveiligingschip er nog aan te zitten. Mijn buurvrouw die in een modezaak werkt heeft het ding er in haar zaak met veel moeite af kunnen krijgen. U begrijpt ik ga niet meer online bestellen bij Dille en Kamille.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (NL)

Webshop bestelling wordt eerst uit lokale winkel gehaald.

Dat de spullen die ik in de webshop bestel en bij een bepaalde D&K winkel laat bezorgen, in eerste instantie uit die desbetreffende winkel worden gepakt. Dat scheel verzendtijd en milieu. Verder de Green Friday als tegen geluid en ook dat onze D&K met kerst gewoon dicht is. Zo kan iedereen genieten van Kerst en ontspanning.
Bedankt voor je bericht!🌼
Via bol.com besteld, makkelijk bestelproces en zelfs de volgende dag alles in huis. De keramische koffiefilter heeft een mooie afwerking; het formaat is zoals verwacht. De permanente filter bevalt erg goed, stevig materiaal waardoor ik vermoed dat ie lang mee zal gaan.

Vlot

De bestelling en communicatie verliepen vlot en het lag nagenoeg onmiddelijk klaar om op te halen. Maar 5 dagen is te kort voor sommige mensen om in 't stad te geraken om het item op te halen. In andere winkels blijft het wel 14 dagen beschikbaar.
Ik vind het niet erg om een sterrenbeoordeling te geven, maar allerlei gedetailleerde vragen beantwoorden vind ik overdreven. Ik heb glazen besteld en die waren er in no time, met tussentijdse updates. Gewoon goed en zoals het hoort en verder niks
Bedankt voor je bericht!
Ik heb de mandjes teruggebracht naar de winkel in Hilversum, daar werd ik meer dan uitstond geholpen door een dame, die met succes haar best deed om een slag kleinere mandjes in de winkel te vinden.
Erg snelle levering! Wel erg grote doos met veel papier om op te vullen, maar bestelde kruidendroogkrans had ook lastig model. Alles zat keurig verpakt, kwam zorgvuldig over. Ga gewoon zo door.
MD
Margot D.
HENSBROEK

Gemakkelijk en snel

De snelle levering. De producten besteld en hoopte op een folder, flyer of leuk ander bedankje, dat was er helaas niet bij. Enkele producten zijn niet wat ik gehoopt hebt, dat is jammer.
Er werd snel gehandeld, nadat ik ergens over gebeld had. Alleen toen bleek mijn bestelling er niet meer te zijn, was beter dat dit sl op site had gestaan. Kreeg wel snel geld terug
Keurig verpakt!!! Het was voor mij een beetje onduidelijk wanneer mijn bestelling nu verzonden zou gaan worden, maar misschien lag dat aan mijn eigen ongeduld😊
Natuurlijke producten en no- nonsense ; dat is wat mij aanpspreekt aan deze winkel. De producten verkopen zichzelf en geen idiote reclame of verkooptrucs
Goede aandacht voor klimaat, Alleen veel spullen, liefst overbodige producten die snel afval worden zoveel mogelijk minimaliseren. Mooie spotify lijst
Altijd leuke spullen en fijne communicatie toen er iets mis was gegaan. Leuk winkelen online maar nog leuker in een echte winkel natuurlijk
3 mrt 2024

Mooie producten.

Alles keurig verzonden. Mooie artikelen, komen overeen met de foto. Over de kwaliteit kan ik nog niets zeggen, nog niet in gebruik genomen.
Kleuren, materiaal en vormgeving zijn heel sterke eigenschappen van de D&K producten, meestal precies wat ik leuk en mooi vind.🎶🙋‍♀️
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je bericht! We wensen je veel plezier met je aankopen.

Diverse bestelling

Leuk assortiment en je wordt goed geholpen als er iets mis gaat met de bestelling. Jammer dat je zoveel retourkosten moet betalen.

Prima on line shop, service en bezorging!

Het duurde een paar dagen maar het was prima verpakt en kwaliteits glaswerk. En de bezorging was prima! Aanrader on line shop!!
Mijn bestelling werd snel geleverd ondanks dat ik voor de eco bezorging koos, kwam het de volgende dag al. Alles zoals verwacht
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met je aankopen!

prima

Foutje met verzenden netjes en snel opgelost (gelijk verzendkosten terug gekregen). Producten als altijd fijne kwaliteit.
Mooie duidelijke foto op website, komt exact overeen met het bestelde item. Heel blij met deze citroenstampertjes.

Tevreden klant

Gewoon alles ging van een leien dakje. Snel besteld. Snel geleverd. Leuke artikelen gekocht met een cadeaubon.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je aankopen! 🌿