Dille & KamilleReviews

Gecertificeerd sinds: 22 jan. 2018
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023
Dille & Kamille is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Dille & Kamille kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 22 jan. 2018
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023

Beoordelingen voor Dille & Kamille

101 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

15 feb. 2022
Ik kreeg een product dat helaas wat was beschadigd. Contact opgenomen met de klantenservice en mijn kwestie werd super snel opgepakt en opgelost. Dank jullie wel hiervoor!

9 feb. 2022
het keukentextiel vandaag binnen gekregen, had al het eea is TOP! Echter, vorige week donderdag kreeg ik T&T dat het was verzonden en vrijdag aangeboden zou worden, op laatste moment werd dit zaterdag! Zaterdag ook niets gekomen, maandag info mail gestuurd, gister info mail gestuurd en contact gehad met post nl en het kon niet worden aangeboden met dat T&T nr omdat het niet bij post nl terecht was gekomen! Vanmiddag kwam het toch binnen en ben er blij mee want of de theedoeken of de keukendoeken waren niet op voorraad, nu eindelijk gelukt!

Beoordelingen voor Dille & Kamille

Antwoord van Dille & Kamille
4 mrt. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te horen dat u onze klantenservice positief heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Dille & Kamille
13 mei 2022
Mooie winkel met eerlijke producten. De bestelling kwam netjes verpakt aan. De breekbare spulletjes waren ook zeer goed verpakt. Ik ben zeer tevreden over deze winkel.
18 feb. 2022
Alles beviel behalve dat ik op de website de pdf wilde bestellen van de cadeaukaart maar desondanks de fysieke versie bestelde. Daardoor miste het cadeau de verjaardag van mijn dochter. Ik vind het jammer dat ik niet meteen kon uitkomen bij de virtule kaart. Verder verliep alles naar wens. Met dank voor de levering. Succes met jullie online zaken. CdV
14 feb. 2022
Had artikel op verlanglijstje staan, en daarvoor een mailalert aangemaakt ivm tijdelijk niet op voorraad. Helaas geen mail ontvangen dat artikel weer verkrijgbaar was. Na 2 mnd weer eens kijken op website was artikel weer voorradig en dus gelijk besteld.
4 feb. 2022
Snelle levering en product is uitstekend. Alleen zonde om de pan in een doos te doen, waarbij de steel uitsteekt. Om het het nog een grotere doos te doen. De steel was eenvoudig eraf te draaien en dat had weer karton gescheeld.
1 feb. 2022
Alles was zeer goed ingepakt de levering was ook snel. De producten mooi helaas had ik twee roodstenen potten die, ondanks het goed ingepakt zijn, toch kapot waren. Foto ervan gestuurd en krijg geld terug. Goede service
15 feb. 2022
Jullie doen het gewoon ook goed online! & Dille & Kamille is en blijft leuk om te kijken en te komen. Ik zie uit naar een weer coronavrije wereld en dan zie je me - bij gezondheid - weer vaak komen!
30 jan. 2022
Alles geleverd zoals besteld, netjes en stevig verpakt. Verzenden duurde wat langer, maar dat stond ook op de website aangegeven. Het had geen haast, dus geen probleem.
10 feb. 2022
Heel netjes ingepakt. Beschrijving klopt. Kreeg geen track en trace dus dan weet je niet wanneer pakketje komt. Vraag om thuisbezorgen en wil niet naar afhaal
18 feb. 2022
Bij aankomst van mijn nieuwe servies bleek er wat schade te zijn. Is direct opgelost door de klantenservice, volgende dag al nieuwe borden geleverd.
14 feb. 2022
Ik had verwacht dat het wel een brievenbuspakketje zou zijn. Nu was ik helaas niet thuis op de dag van bezorging en moest ik het alsnog zelf afhalen.
14 feb. 2022
Snelle levering (was op dit moment nodig), maar ook de keuze voor duurzamere levering vond ik mooi. Wellicht voor de volgende keer ...
4 feb. 2022
Ik had nooit verwacht dat mijn pakje zo snel zou komen! Wel jammer dat ik gembersnippers bestelde( thee), en gemberpoeder kreeg.
11 feb. 2022
Poppenwagen gekocht! Deze had een heel scheef handvat. Mocht het direct ruilen. Snel gereageerd op de mail en goed opgelost.
12 feb. 2022
Goede kwaliteit producten. En fijn dat er een economische route wordt aangeboden. Ik had het alsnog de volgende dag binnen.
11 feb. 2022
Goede prijs-kwaliteit, enige tip is iets efficiënter omgaan met de verpakking/overdreven grote doos en verpakking.
18 feb. 2022
Zoals altijd bij Dille en Kamille, een snelle, fijne, goed verpakte verzending. De artikelen zijn geweldig!
4 feb. 2022
Netjes verpakt en vriendelijke service in de winkel in Alkmaar bij het ophalen van de online bestelling.
13 feb. 2022
Leukste winkel in Tilburg
9 feb. 2022
Snelle en goede levering en uiteraard prachtige en originele producten helemaal in de sfeer van nu