Dille & KamilleReviews

Gecertificeerd sinds: 22 jan. 2018
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022
Dille & Kamille is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Dille & Kamille kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 22 jan. 2018
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022

Beoordelingen voor Dille & Kamille

850 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

15 nov. 2021
Toen het pakket zoek geraakt leek (postbezorger had verzaakt te vermelden waar het was afgegeven) en ik van PostNL jullie klantenservice moest bellen zodat júllie PostNL konden bellen om het probleem op te lossen (ja, snap je hem nog?) was de medewerker die ik aan de lijn had uiterst vriendelijk en behulpzaam om dit probleem op te lossen, helemaal omdat het probleem niet bij jullie was ontstaan! Klasse!

9 feb. 2022
het keukentextiel vandaag binnen gekregen, had al het eea is TOP! Echter, vorige week donderdag kreeg ik T&T dat het was verzonden en vrijdag aangeboden zou worden, op laatste moment werd dit zaterdag! Zaterdag ook niets gekomen, maandag info mail gestuurd, gister info mail gestuurd en contact gehad met post nl en het kon niet worden aangeboden met dat T&T nr omdat het niet bij post nl terecht was gekomen! Vanmiddag kwam het toch binnen en ben er blij mee want of de theedoeken of de keukendoeken waren niet op voorraad, nu eindelijk gelukt!

Beoordelingen voor Dille & Kamille

11 jul. 2022
21 jun. 2022
15 nov. 2021
20 jan. 2022
van M. R.
Leuke producten, wel een tip voor jullie: geurzakjes overweldigen alle producten in de verstuurde doos, ook de chocolade en thee. Wellicht iets verzinnen om dit apart in te pakken. Geurzakje jasmijn ruikt heeel sterk...maar niet naar jasmijn. Net geen 5* dus. Succes!
15 feb. 2022
Ik kreeg een product dat helaas wat was beschadigd. Contact opgenomen met de klantenservice en mijn kwestie werd super snel opgepakt en opgelost. Dank jullie wel hiervoor!
4 mrt. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te horen dat u onze klantenservice positief heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Dille & Kamille
31 okt. 2021
De winkels zijn leuk veel artikelen, de uitstalling brengt je op ideeën. De winkel ondersteunt duidelijk de website. Maar die kan beter. De afmetingen bijvoorbeeld kunnen beter geduid worden door het voorwerp met iets anders te fotograferen. Denk aan garden. Hier zijn afmetingen belangrijk. Laat dat terug zien door ze de garde in dezelfde maatbeker te plaatsen. Bij voorkeur doorzichtig die maatbeker.
16 dec. 2021
Product Portugees Aardewerk ovenschaal, volgens beschrijving. Snel en vriendelijk en deskundig geholpen in de winkel. ( nog even de controle vraag of we wisten hoe deze in gebruik te nemen) . En ons gewezen op de gebruiksaanwijzing. Voor ons de eerste aankoop bij Dille & Kamille, maar we komen vast terug.
13 mei 2022
Mooie winkel met eerlijke producten. De bestelling kwam netjes verpakt aan. De breekbare spulletjes waren ook zeer goed verpakt. Ik ben zeer tevreden over deze winkel.
18 feb. 2022
Alles beviel behalve dat ik op de website de pdf wilde bestellen van de cadeaukaart maar desondanks de fysieke versie bestelde. Daardoor miste het cadeau de verjaardag van mijn dochter. Ik vind het jammer dat ik niet meteen kon uitkomen bij de virtule kaart. Verder verliep alles naar wens. Met dank voor de levering. Succes met jullie online zaken. CdV
11 okt. 2021
Snel ontvangen en ziet er heel mooi uit en precies wat ik zocht, hele mooie emaille bekers om thee te kunnen drinken als we op vakantie zijn met onze vouwwagen. De bekers die ik had zijn helemaal gebarsten, konden dus niet tegen kokend water. Niet duur, ben super blij met Dille & Kamille.
15 dec. 2021
De service in de winkel was super, zeer vriendelijk en behulpzaam. Het zou fijn zijn al bij het bestellen op de website er een verwachte bezorgdatum bij zou staan. Nu had ik het idee dat het afhalen in de winkel even snel was als dat ik het thuis had laten afleveren
5 okt. 2021
Over de service kan ik verder niet veel zeggen - behalve dat ik alles in goede orde heb ontvangen: daarom was er geen noodzaak om van hun (klanten)service gebruik te maken. De producten zijn zoals verwacht en dus naar wens en alles is netjes verpakt en vlot geleverd.
14 jan. 2022
1 kaars stuk na vervoer, na 1 mailtje met foto werd er meteen gereageerd.een dag later werd een nieuwe kaars bezorgd! Top service! 1 nadeel: wàt een inpakpapier plastic en karton wordt er gebruikt bij vervoer! Ik hoop dat daar wat aan gedaan kan worden!
14 feb. 2022
Had artikel op verlanglijstje staan, en daarvoor een mailalert aangemaakt ivm tijdelijk niet op voorraad. Helaas geen mail ontvangen dat artikel weer verkrijgbaar was. Na 2 mnd weer eens kijken op website was artikel weer voorradig en dus gelijk besteld.
26 dec. 2021
Theezakje schaaltjes besteld. Degene aan wie ik het cadeau deed is er heel blij mee en het was heel goed ingepakt tegen beschadigingen door de verzending. De bezorger liet het pakket zelfs vallen toen hij het overhandigde, en er was niets kapot.
17 okt. 2021
Duidelijk op de website. Bestellen ging goed en de aflevering ging netjes en op tijd. Wel erg jammer dat er in Weesp geen D & K is. Ik ga toch het liefst naar de winkel. Dus ben ik bij mijn vriendin in Amersfoort gaan we gezellig naar de winkel.
28 okt. 2021
Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze webwinkel en winkels. Vriendelijke groet, Dille & Kamille
1 dec. 2021
zending is netjes en op tijd aangekomen De glazen rietjes mogen iets beter verpakt worden die lagen los in de doos en dat maakt de kans op beschadiging aanzienlijk groter wat voor mij en voor jullie extra werk en kosten met zich mee brengt.
22 dec. 2021
Ging gemakkelijk. Ook de klantenservice was goed bereikbaar. Kon niet direct contact krijgen met de afdeling zelf, maar via de vriendelijke telefoniste kon ik wel mijn vraag stellen, waarbij ik snel daarna antwoord kreeg via de mail. Super.
31 dec. 2021
Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent. We wensen u veel plezier met uw aankopen. Met vriendelijke groet, Dille&Kamille
4 okt. 2021
Supersnelle levering, zondagavond besteld en de volgende dag al voor de middag in huis! En niet eens gekozen voor snelle levering! Producten (fotolijstjes) waren netjes en zorgvuldig verpakt. De fotolijstjes zijn ook van mooie kwaliteit.
26 dec. 2021
Mee opgegroeid in Deventer als tiener. Mijn favoriete winkel dat altijd al duurzaam en authentiek was. Nu in een stad wonende waar er geen is. Dus nu gewoon bestellen. En.... de ander in deze stad laten weten hoe fijn deze winkel is.