dille-kamille.nlBeoordelingen

Dille & Kamille (Nederland) B.V.
Stromarkt 37
1012SW Amsterdam
Kamer van Koophandel 29029858
Pieter Hugo Korthals Altes, Edmond Charles Eugene Maessen, Theodoor Marius van Sprang, Johannes Pieter Geels

Beoordelingen voor dille-kamille.nl

4.64/5.00

2.794 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over dille-kamille.nl

Snelle en goede service. Producten goed en goedkoop. Meestal ga ik naar de winkel, maar door corona kan dat nu niet. Daarom heel blij en tevreden met deze service.
Gewoon niets op aan te merken!
Dille en kamille is een heerlijke winkel om te zijn. De producten zijn van goede kwaliteit en duurzaam. Ik kom er al jaren... ga zo door !!
Het shoppen op de site ging heel stroef, veel producten bleken niet op voorraad. Maar toen ik uiteindelijk een bestelling had geplaatst liep het als een zonnetje. Netjes ingepakt, keurig.
Kwaliteit is goed, snelle levering
Super
Ik was in de winkel in Leiden en had een heleboel nodig van 1 product. Wat er op voorraad was kreeg ik, ik heb nog iets via de webwinkel kunnen kopen, en het personeel van de winkel heeft het ontbrekende zelf nog bijbesteld en dat kan ik vanmiddag gaan ophalen. Super service van de personeelsleden van Dille en Kamille in Leiden. Een 10 met een griffel.
Leuke webshop en levering is razend snel. Top.
Snelle en goed berpakte levering. Alle artikelen naar wens
Veel producten op website die niet leverbaar zijn
Mooie natuurlijke producten.
Snelle levering , en alles keurig verpakt
één woord
Mooi aparte spullen en aardig personeel. Ook via webshop besteld potten die niet meer in de winkel waren super snel allemaal
Alles goed geleverd.
Leuke mand. Zag er precies uit zoals op de foto.
Ik kan niets anders zeggen top product en goede service. S’middags besteld de andere dag al in huis.
Goede service
Ik ben zeer tevreden. In de eerste plaats over de kwaliteit en duurzaamheid van de producten! Service en levering zijn prima.
Leuke producten. Ik heb de artikelen die ik heb besteld aan aanbevolen bij anderen.