Dille & KamilleReviews

Details over Dille & Kamille

Dille & Kamille (Nederland) B.V.
Stromarkt 37
1012SW Amsterdam
Kamer van Koophandel 29029858
Pieter Hugo Korthals Altes, Edmond Charles Eugene Maessen, Theodoor Marius van Sprang, Johannes Pieter Geels

Beoordelingen voor Dille & Kamille

1.294 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Toen het pakket zoek geraakt leek (postbezorger had verzaakt te vermelden waar het was afgegeven) en ik van PostNL jullie klantenservice moest bellen zodat júllie PostNL konden bellen om het probleem op te lossen (ja, snap je hem nog?) was de medewerker die ik aan de lijn had uiterst vriendelijk en behulpzaam om dit probleem op te lossen, helemaal omdat het probleem niet bij jullie was ontstaan! Klasse!

het keukentextiel vandaag binnen gekregen, had al het eea is TOP! Echter, vorige week donderdag kreeg ik T&T dat het was verzonden en vrijdag aangeboden zou worden, op laatste moment werd dit zaterdag! Zaterdag ook niets gekomen, maandag info mail gestuurd, gister info mail gestuurd en contact gehad met post nl en het kon niet worden aangeboden met dat T&T nr omdat het niet bij post nl terecht was gekomen! Vanmiddag kwam het toch binnen en ben er blij mee want of de theedoeken of de keukendoeken waren niet op voorraad, nu eindelijk gelukt!

Beoordelingen voor Dille & Kamille

Mooie winkel met eerlijke producten. De bestelling kwam netjes verpakt aan. De breekbare spulletjes waren ook zeer goed verpakt. Ik ben zeer tevreden over deze winkel.
Ik kreeg een product dat helaas wat was beschadigd. Contact opgenomen met de klantenservice en mijn kwestie werd super snel opgepakt en opgelost. Dank jullie wel hiervoor!
Antwoord van Dille & Kamille
Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te horen dat u onze klantenservice positief heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Dille & Kamille
Alles beviel behalve dat ik op de website de pdf wilde bestellen van de cadeaukaart maar desondanks de fysieke versie bestelde. Daardoor miste het cadeau de verjaardag van mijn dochter. Ik vind het jammer dat ik niet meteen kon uitkomen bij de virtule kaart. Verder verliep alles naar wens. Met dank voor de levering. Succes met jullie online zaken. CdV
Bij aankomst van mijn nieuwe servies bleek er wat schade te zijn. Is direct opgelost door de klantenservice, volgende dag al nieuwe borden geleverd.
Zoals altijd bij Dille en Kamille, een snelle, fijne, goed verpakte verzending. De artikelen zijn geweldig!
Super snelle levering, alles goed verpakt en prijs/kwaliteit dik in orde
Leuk assortiment, snelle levering en alles prima in orde.
Leuk kookboek, maar slechte bezorgservice door Instabox!
Ben zeer tevreden! Wat een geweldig assortiment!
Snelle levering en mooie spullen😍
van Ben H.
Snel geleverd, goed verpakt.
Antwoord van Dille & Kamille
Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw aankopen. Met vriendelijke groet, Dille & Kamille
Super goede service !!!
goed verpakt!
Antwoord van Dille & Kamille
Bedankt voor uw reactie. Wij wensen u veel plezier van de artikelen. Met vriendelijke groet, Dille & Kamille
van M V.