Dille & Kamille (NL)- Logo - Beoordelingen

Dille & Kamille (NL)

4.144 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.511 beoordelingen in totaal

16 dec 2023
Had een aantal artikelen besteld en betaald. Eén artikel werd snel bezorgd, echter na een week de overige artikelen nog niet gekregen. Contact gezocht via de klantenservice. Erg vriendelijk te woord gestaan. De meneer zou mijn vraag doorsturen naar de betreffende afdeling. Snel een reactie gekregen per e-mail. Men zou per omgaande de artikelen via een andere pakketdienst versturen. De volgende dag waren de artikelen binnen. Goede en snelle service ervaren. Als organisatie ben je dus afhankelijk van het handelen van een pakketdienst!!

Ik had een fondue zet besteld en extra betaald voor snelle verzendkosten. Na een paar dagen nog steeds niks ontvangen. Ik gebeld naar de klantenservice die mij niet kom helpen. Waarom is er dan een klantenservice? Ik zou gemaild worden, dit is ook gedaan. En krijg terug dat het niet meer op voorraad was. Jammer dat je hier zelf achteraan moet en dat het systeem niet goed werkt. Ook wel gek aangezien er in de winkels heel veel liggen en ik vervolgens zelf naar de winkel moest om het daar maar te halen. Ik kies bewust voor online shopping. Als goedmakertje krijg ik gratis verzending.....

Beoordelingen voor Dille & Kamille (NL)

3 jul 2024

Kaarsennnnn!

Gek op deze kaarsen, kleuren zijn top. Niet te heftig en passen overal bij en zijn leuk te combineren. Het enige wat een beetje onhandig was, was met de levering. Ondanks dat ik aangegeven heb het op een zakelijk adres te laten bezorgen, werd de bezorgtijd alsnog in de avond waardoor ik het naar een pakketpunt heb moeten laten versturen.
4 jul 2024
Bedankt voor je mooie beoordeling en de opmerking! Veel plezier met het branden van de kaarsen! 🕯️
10 jul 2024
Dille en Kamille is een van mijn favoriete winkels. De producten zijn kwalitatief goed en tegen een prima prijs. Bij mij in het dorp zit er geen een, maar ik loop altijd even naar binnen als ik er een tegen kom. Dit keer moest ik wat bijkopen in de webshop en dat ging vlot en makkelijk. Producten waren goed verpakt.
11 jul 2024
Bedankt voor de mooie beoordeling. Een eer om te horen dat we toebehoren aan je favoriete winkels! Veel plezier van je aankopen 🌿🧺
VW
Varenka W.
Vlissingen
7 jul 2024

Mega snel geleverd!

Op zondag besteld en op maandag in huis. Meestal krijg je het pas twee, drie dagen later als je in het weekend besteld, dus zo blij verrast toen ik zag hoe snel het al binnen kwam. Product wat ik besteld had was ook van de bekende D&D top kwaliteit. Super blij mee!
Ik kan de website aanraden aan iedereen die geen winkel in de buurt heeft. Grote keuze en uitstekende service, vandaag besteld en levering de dag erna. Ik hou heel veel van de bakproducten met heerlijke cakes of scones. Kortom super!
Quick service beautiful shop in The Hague where I picked up the online order. The purchases are good quality, 7 items under 25EUR. Cooked lasagne in the red pottery earthware oven dish last night and it was perfect!!
8 jul 2024

50 jaar Dille & Kamille nog altijd populair

Jullie zijn al 50 jaar trouw aan hetzelfde concept zonder te verouderen. Jullie blijven populair bij de groep vanaf zij zelfstandig gaan wonen. Waarom jullie misschien onbekend zijn bij HEMA publiek begrijp ik niet
11 jul 2024
Bedankt voor de mooie beoordeling. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over ons concept. We zien u graag snel weer in een van onze winkels! 🌿🧺
4 jul 2024
Erg tevreden met servies van D&K. Er was laatst een probleem met een deel van het servies. We zijn goed geholpen door de Dille & Kamille service desk en hebben een passende oplossing ontvangen voor dit probleem.
Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met je aankopen! 🌿
NV
Nel v.
Ridderkerk
12 jul 2024
Het product paste helaas niet en we konden het artikel weer terug brengen naar de winkel en kregen de volgende dag het geld weer terug gestort. Zeer vriendelijk geholpen. Een winkel om terug te komen.
De winkel is sowieso heel prettig met kundig personeel. Na het online bestellen (was geen voorraad in mijn winkel) kon ik eea terugbrengen. Dat ging heel soepel en vlot. Fijne service!
28 jun 2024
Bestelling via internet was eenvoudig en duidelijk. Ook wat betreft het invoeren van een cadeaubon. Ophalen in de winkel was snel en we werden heel vriendelijk geholpen.
1 jul 2024
Bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn dat alles zo vlekkeloos is gegaan. Veel plezier van je aankoop.🌿
3 jul 2024

Snelle levering van nieuwe glazen maatbeker.

Ik had een glazen maatbeker besteld. Bij bezorging bleek deze kapot te zijn. Nadat ik hiervan een melding had gedaan, kreeg ik meteen een nieuw exemplaar toegestuurd.
Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met je aankopen! 🌿
11 jul 2024
Mooie kussens, snel verzonden. Alleen Postnl was ik boos over. Maar daar kan Dille en Kamille niets aan doen. Geen foto helaas. De kussens liggen al op de tuin.
29 jun 2024
Vriendelijk en kundig personeel in de winkels. Goede en vriendelijke klantenservice. Super fijne producten. En goede prijs kwaliteit verhouding. Liefs Esther
1 jul 2024
Bedankt voor je mooie bericht! Veel plezier van je aankopen.
Snelle bezorging en mooi tafelkleed. We hebben er van genoten. Complimenten van mijn tafelgenoten ontvangen! Waar heb je het kleed gekocht?
11 jul 2024
Een aantal x via de webwinkel besteld. Binnen een paar dagen de producten al netjes binnen gekregen. Dit verliep erg snel en moeiteloos.
11 jul 2024
Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Veel plezier van je aankopen! 🧺🌿
5 jul 2024
Alles is prima aangekomen op een fles alles reiniger na die us direct terug geboek en beschadigde kussens zijn durect vetvangen
WS
willem s.
Lienden
9 jul 2024
Een oude bekende naam van vroeger uit de tijd van de stenen winkels. Maar nog steeds mooi! En goed en snel afgehandeld.
11 jul 2024
Bedankt voor de beoordeling. Wat fijn dat u ons nog steeds zo waardeert. Hopelijk tot snel in een van onze vertrouwde stenen winkels! 🌿🧺

Aankoop tafelkleed.

Aankoop tafelkleed is goed bevallen, duidelijke wasvoorschriften in de winkel. Maatvoering prima. Patroon is origineel.
2 jul 2024
De handdoeken van gerecycled katoen voelen heerlijk zacht, ook gedroogd aan de waslijn. Mooie kleur. Snelle levering!
1 jul 2024
Fijne winkel, leuke en nuttige spullen, geen snelle verzending maar voor mij hoeft dat ook niet.
2 jul 2024
Bedankt voor je beoordeling 🌿 Veel plezier met je aankopen!