Dille & Kamille (NL)

4.058 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.643 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2018
Dille & Kamille (NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mei 2023
Ik ben dol op alle keuken spulletjes die ze verkopen. De spullen komen niet uit het top segment, maar voor een normale gezins keuken voldoen de spullen. Ze verzenden zelfs naar Zweden, waar ik woon. Afgezien van de thee blikjes die wat gedeukt aankwamen (heb ik overigens niet over gereclameerd), was het een soort cadeautje om de spulletjes uit te pakken, zo blij was ik dat ik geslaagd was haha! Het bestel proces /betaalproces/leveringsproces waren top en binnen afzienbare tijd binnen ( trust me, dat is voor een internationale levering vooral aan Zweden bijna bijzonder.

28 mei 2023
Pakje was in de brievenbus gefrommeld en was slechts met grof geweld eruit te krijgen. Bezorger gaf aan dat ik niet thuis was, hetgeen niet het geval was. Heeft niet eens aangebeld. Toen ik het pakje opende bleek de beveiligingschip er nog aan te zitten. Mijn buurvrouw die in een modezaak werkt heeft het ding er in haar zaak met veel moeite af kunnen krijgen. U begrijpt ik ga niet meer online bestellen bij Dille en Kamille.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (NL)

31 dec 2023
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. En er is nog niet gereageerd op mijn mail naar de klantenservice. Helaas wel al betaald.

Zucht...

Mooie winkels, mooie producten, prima website. Waarom de ervaring bederven met zo'n stomme vraag om feedback? Hou d'r toch mee op!
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We geven je feedback door aan de juiste afdeling!
Open verpakking Gebeld over verkeerd besteld artikel, binnen 10 min al niet meer mogelijk te wijzigen
Wat vervelend! We zien dat het gelukkig al is opgelost. 🌿
6 jan 2024

Aflevering

De bestelling is niet afgeleverd op ons adres,en wist niet bij welke buren het was afgegeven
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Wat vervelend! We zien dat er al contact met je is opgenomen via e-mail.
Jullie vragen me al om een beoordeling, terwijl ik mijn bestelling nog niet binnen heb..
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je feedback!
Alle placemats hebben roest vlekken van de speldjes met prijskaartje.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Oh, wat vervelend! Zoals we kunnen zien, is er al contact geweest via e-mail.
De mand die ik besteld heb stinkt ontzettend kunnen we hierwat mee
Wat vervelend! Gelukkig is het inmiddels opgelost 🌿

Slecht

De beschrijving van wat ik kocht, voldeed niet aan wat ik ontving.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Het spijt ons te horen dat u teleurgesteld bent in een van onze artikelen. We hebben per e-mail contact met u opgenomen.
Verkeerde product ingepakt. Stond wel goed op de pakbon.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Wat vervelend! We hebben per mail contact met je opgenomen.
21 jan 2024

Retourneren niet kosteloos

Bij retourneren miet je de verzendkosten zelf betalen.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Het klopt dat de kosten voor retourneren voor eigen rekening zijn als je het artikel in goede staat hebt ontvangen. Je kunt je aankopen wel altijd kosteloos retourneren in een van onze winkels.

Doos

Wat een enorme doos voor vier kleine dingetjes.
1 jan 2024

pakketje niet ontvangen

Ik heb het pakketje nog steeds niet ontvangen
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Onze excuses voor het ongemak. We hebben per e-mail contact met u opgenomen.

niet Bestelling DHL

ontvangen niet Bestelling DHL
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Wat vervelend! We zien dat het gelukkig al is opgelost! 🌿
Nog steeds niets ontvangen
Wat vervelend! We zien dat het gelukkig al is opgelost. 🌿
Versturen van bestelling.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je feedback.
Glaasjes waren kapot
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Wat vervelend! We hebben via mail contact met je opgenomen.
28 mei 2023
31 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat er een aantal zaken mis zijn gelopen. Onze excuses voor het ongemak. Wij nemen per mail contact met je op. 🌿️
Ik had een fondue zet besteld en extra betaald voor snelle verzendkosten. Na een paar dagen nog steeds niks ontvangen. Ik gebeld naar de klantenservice die mij niet kom helpen. Waarom is er dan een klantenservice? Ik zou gemaild worden, dit is ook gedaan. En krijg terug dat het niet meer op voorraad was. Jammer dat je hier zelf achteraan moet en dat het systeem niet goed werkt. Ook wel gek aangezien er in de winkels heel veel liggen en ik vervolgens zelf naar de winkel moest om het daar maar te halen. Ik kies bewust voor online shopping. Als goedmakertje krijg ik gratis verzending.....
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. Nogmaals onze excuses. We gaan kijken hoe we verbeterpunten kunnen aanbrengen in onze communicatie.