Dille & Kamille (NL)
Beoordelingen:

4.058 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.643 beoordelingen in totaal  

4,61
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Dille & Kamille (NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

27 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik ben dol op alle keuken spulletjes die ze verkopen. De spullen komen niet uit het top segment, maar voor een normale gezins keuken voldoen de spullen. Ze verzenden zelfs naar Zweden, waar ik woon. Afgezien van de thee blikjes die wat gedeukt aankwamen (heb ik overigens niet over gereclameerd), was het een soort cadeautje om de spulletjes uit te pakken, zo blij was ik dat ik geslaagd was haha! Het bestel proces /betaalproces/leveringsproces waren top en binnen afzienbare tijd binnen ( trust me, dat is voor een internationale levering vooral aan Zweden bijna bijzonder.

de meest kritische beoordeling

28 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakje was in de brievenbus gefrommeld en was slechts met grof geweld eruit te krijgen. Bezorger gaf aan dat ik niet thuis was, hetgeen niet het geval was. Heeft niet eens aangebeld. Toen ik het pakje opende bleek de beveiligingschip er nog aan te zitten. Mijn buurvrouw die in een modezaak werkt heeft het ding er in haar zaak met veel moeite af kunnen krijgen. U begrijpt ik ga niet meer online bestellen bij Dille en Kamille.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (NL)

Sorteren  
Meest recente eerst
(112)
(79)
(149)
Resetten
21 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb 6 euro betaald voor snelle verzending. Zondag besteld en dan maandag in huis. Helaas is het pakket pas op donderdag bezorgd. Ik had dus eigenlijk net zo goed de normale verzendkosten kunnen betalen. Ik begrijp dat het druk is, maar dan moet je de keuze niet aanbieden.
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Het gaat om de bezorging. Onverwacht dag eerder dan in de mail staat. Heet optie om te bellen om aan te geven waar je naar binnen kan in het appartementencomplex. Niet aan gebeld terwijl ik gewoon thuis was. Telefonisch bij jullie zelf al aangegeven dat ik een handicap heb. Dus dit was gedoe. En niet nodig.
Beoordeling melden
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Bezorging en beschadigd artikel

Ik krijg een email dat mijn pakket op maandag 15 april tussen 17.00 en 22.00 uur wordt bezorgd. In de ochtend van 15 april krijg ik weer een email dat mijn pakket tussen 15.15 en 16.15 uur bezorgd wordt. Dat is 2 uur eerder dan wat ik had verwacht. Ik kon de bezorger niet contacteren. Ik moest via een van uw winkels de bezorger laten weten dat mijn pakket pas na 17.00 uur bezorgd kon. Wat een ellende. En toen mijn bestelling aankwam ben ik ook achtergekomen dat een van de artikelen kapot was. Juist die ene die ik nodig had, en deze bestelling had geplaatst. Ik wacht nu al een wee op vergoeding van de kosten van de artikel die kapot is. Geld nog niet terug ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
7 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. We nemen hierover graag even contact met je op via mail.
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Jammer dat het ruim een week moet duren voordat de bestelling er is. Ik verwacht het niet de volgende dag, maar ook weer niet zo lang. Nu moest ik zonder cadeautje naar een verjaardag.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
7 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. We nemen hierover graag even contact met je op via mail.
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Pakketje nog niet eens binnen... zal niet snel online meer bestellen. Wel in de winkel want de producten zijn leuk.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
8 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. We zien dat er al contact met je is opgenomen via mail.
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
8 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. We nemen hierover graag even contact met je op via mail.
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
8 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. We zien dat er al contact met je is opgenomen via e-mail.
13 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Wanprestatie van de vervoerder

Voor het bestelproces tot de aankondiging van het aflevertijdstip geven we 5 sterren. Levering zou plaatsvinden tussen 17.00 en 22.00 uur. Kort na 12.00 uur diezelfde dag, toen wij niet aanwezig waren (immers: levering in de late namiddag of de avond) en wij onze mail daarom niet konden lezen, stuurde de vervoerder, Bringly.nl, ons een bericht dat de zending zou worden geleverd tussen 11.45 en 12.45. De zending werd om 12.30 afgeleverd bij onze buren. Voor deze wanprestatie geven wij geen ster. Gemiddeld beoordelen wij het gehele proces met 3 sterren.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
12 dagen geleden
Wat vervelend dat je deze ervaring hebt gehad. Onze excuses hiervoor. We waarderen je feedback en zullen je via e-mail benaderen.
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakket werd geleverd in een papieren tasje en toen ik het retour wilde sturen kreeg ik een foutmelding na het betalen van €6,50 (wat ik trouwens best veel geld vind voor het retourneren van een pakket) en kreeg ik geen retourcode, waardoor ik weer moest bellen naar de klantenservice. Ik werd wel goed geholpen door ze maar de customer journey is echt om te huilen met snot.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
10 apr 2024
Dank u voor uw feedback. We betreuren het dat het retourneren problematisch was. Hiervoor bieden we onze excuses aan voor het ongemak. We hebben gezien dat een collega al contact met u heeft opgenomen om het probleem met het etiket op te lossen. We zullen uw feedback over de klantreis ter harte nemen om onze processen te verbeteren
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte ervarimg

Klant op de hoogte houden van status van bestelling wanneer deze niet afgeleverd kan worden..
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
8 apr 2024
Wat vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt overgehouden, onze excuses voor het ongemak! Zo te zien heeft één van mijn collega's ondertussen contact opgenomen.
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
The ordering time for delivery is broken. Y’all say it’s coming Wednesday; it comes Tuesday and then there’s an email that blames the customer saying that we weren’t there for the delivery. Needs to be fixed and all emails need to be re-written in a way that doesn’t blame the customer for your broken ordering / delivery system.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
3 apr 2024
Thank you for your feedback. We apologize for any inconvenience caused by the timing of your delivery. We'll address this issue and ensure our emails are more customer-friendly. We appreciate your patience and understanding.
30 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Online bestelling

Online bestellen werkte niet via cadeaubon en bijbetalen. Uiteindelijk heb ik maar voor Klarna gekozen. Producten zelf zijn okay. Koffie en sesamzaad smaakt goed. Al betwijfel ik of het glas van de cafetière sterk genoeg is bij druk van stoom.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
3 apr 2024
Bedankt voor je gedetailleerde feedback. Het spijt ons te horen dat je problemen hebt ervaren bij het online bestellen met een cadeaubon en bijbetaling. We zullen dit onderzoeken en proberen te achterhalen wat er mis is gegaan, zodat we het in de toekomst kunnen verbeteren. Wat betreft de cafetière, we nemen je opmerking over de sterkte van het glas serieus en zullen dit meenemen in onze productevaluatie.
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn pakket werd niet bezorgd maar is teruggestuurd naar Dille &Kamille. Zonder bezorgpoging. Ik was nl speciaal thuisgebleven.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
3 apr 2024
Bedankt voor je feedback. We betreuren het dat je pakket naar ons is teruggestuurd. Onze excuses daarvoor. We zien dat in de tussentijd een van onze collega's een bericht heeft gestuurd na je telefoontje.
26 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
bestelling geplaats om af te halen in winkel te Aalst. Nog geen bevestiging gekregen.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
27 mrt 2024
Bedankt voor jouw beoordeling. Het spijt ons dat je nog geen bevestiging hebt ontvangen. we zullen contact met je opnemen via e-mail.
21 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Je kan geen afspraken maken met de bezorger zodat mijn bestelling is terug gestuurd
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
21 mrt 2024
Dat spijt ons zeer om te horen. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaak. Wij nemen per mail contact met je op
21 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Placemats besteld. Hier zaten speldjes op met de prijskaartjes, deze waren geroest en dus zaten vlekken op de placemats. Hierover een mail gestuurd naar klantenservice en geholpen door hun.
Beoordeling melden