Dille & Kamille (NL)

4.080 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.818 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2018
Dille & Kamille (NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mei 2023
Ik ben dol op alle keuken spulletjes die ze verkopen. De spullen komen niet uit het top segment, maar voor een normale gezins keuken voldoen de spullen. Ze verzenden zelfs naar Zweden, waar ik woon. Afgezien van de thee blikjes die wat gedeukt aankwamen (heb ik overigens niet over gereclameerd), was het een soort cadeautje om de spulletjes uit te pakken, zo blij was ik dat ik geslaagd was haha! Het bestel proces /betaalproces/leveringsproces waren top en binnen afzienbare tijd binnen ( trust me, dat is voor een internationale levering vooral aan Zweden bijna bijzonder.

28 mei 2023
Pakje was in de brievenbus gefrommeld en was slechts met grof geweld eruit te krijgen. Bezorger gaf aan dat ik niet thuis was, hetgeen niet het geval was. Heeft niet eens aangebeld. Toen ik het pakje opende bleek de beveiligingschip er nog aan te zitten. Mijn buurvrouw die in een modezaak werkt heeft het ding er in haar zaak met veel moeite af kunnen krijgen. U begrijpt ik ga niet meer online bestellen bij Dille en Kamille.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (NL)

2 jun 2023
Producten waren slecht verpakt en de doos was half open. Verder geen afzender, geen kaartje, 0 experience zoals je dat in de winkel wel gewend bent.
2 jun 2023

Bestelling na een week nog niet binnen

Heb vorige week een bon besteld. Op de website staat voor 23:58 besteld morgen in huis. Heb het nog steeds niet binnen.
1 jun 2023
5 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling. Zo te zien heeft één van mijn collega's ondertussen contact met je opgenomen per mail.
Bestelling nog steeds niet ontvangen
Bedankt voor je beoordeling. Wij nemen per mail contact met je op. 🌿️
Product nog niet gekregen Product niet ontvangen. Ze leveren alleen na 17.00 en dan ben ik er helaas niet. Men kan niet bepalen wanneer iets wordt geleverd. Echt waardeloos.
Bedankt voor je beoordeling. Wij nemen per mail contact met je op. 🌿️
29 mei 2023
product erg klein, daardoor erg duur.
28 mei 2023
31 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat er een aantal zaken mis zijn gelopen. Onze excuses voor het ongemak. Wij nemen per mail contact met je op. 🌿️
JN
Joke N.
Den Haag
26 mei 2023

Pads en vlekkenzeep

Lang gewacht toch na lange tijd gisteren gekregen terwijl ik gisteren ook een mail kreeg dat jullie het nog niet binnen hadden en toen ging de BEL!!!!!!! Super communicatie
31 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de communicatie niet goed verliep. Wij nemen per mail contact met je op! 🌿️
25 mei 2023
21 mei 2023
Nog niet ontvangen
20 mei 2023

Allereerst de producten die ik mogen ontvangen zijn prachtig, en ben er zeer blij mee.... Één groot nadeel daarintegen is het verzenden naar een ander adres dan waar je woont... Daar er geen mogelijkheid is om de tijd te veranderen.. gelukkig is het goed gekomen... maar ik zal zeker niet meer bestellen op deze wijze...Verbeterpuntje ?
23 mei 2023
Beste Diana, bedankt voor je bericht en je feedback. wij gaan je opmerking zeker meenemen naar de koeriersdienst en hopelijk is het in de toekomst wel mogelijk. Mocht je verder nog vragen hebben, je kunt ons altijd mailen via het volgende mailadres: klantenservice@dille-kamille.com Vriendelijke groet, Dille & Kamille
20 mei 2023
Pakket helaas zonder opvuller verpakt waardoor hij gebroken aankwam
20 mei 2023
Ik heb nog steeds geen pakket ontvangen. Post.nl zegt het afgeleverd te hebben bij nummer 36 maar die hebben niks in ontvangst genomen. Het zoj erg helpen als de klant kan aangeven wanneer men het pakket wil ontvangen zodat ze thuis kunnen zijn. Die keuze is er nu niet!
19 mei 2023
Ik had de schaal op vrijdag besteld zodat deze op zaterdag bezorgd zou worden ivm Moederdag (omdat dat bij jullie op de site staat) en toen werd deze pas maandag geleverd. Toen ik probeerde te mailen op het e-mail adres was op Instagram staat kreeg ik een foutmelding van het mail adres
19 mei 2023

Alsnog negatieve impact op het milieu

Ik kocht vaatwasprogramma dat milieu vriendelijk was en plastic vrij. Bij levering was het in een enorme hoeveelheid plastic verpakt. Ze proberen het goed te doen met de producten Mar hun visie is niet doorleefd in de verpakking & verzend methode helaas. Het vaatwaspoeder maakt je vaat niet goed schoon en maakt glazen zeer dof.