Dille & Kamille (NL)
Beoordelingen:

4.076 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.728 beoordelingen in totaal  

4,61
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Dille & Kamille (NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

27 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik ben dol op alle keuken spulletjes die ze verkopen. De spullen komen niet uit het top segment, maar voor een normale gezins keuken voldoen de spullen. Ze verzenden zelfs naar Zweden, waar ik woon. Afgezien van de thee blikjes die wat gedeukt aankwamen (heb ik overigens niet over gereclameerd), was het een soort cadeautje om de spulletjes uit te pakken, zo blij was ik dat ik geslaagd was haha! Het bestel proces /betaalproces/leveringsproces waren top en binnen afzienbare tijd binnen ( trust me, dat is voor een internationale levering vooral aan Zweden bijna bijzonder.

de meest kritische beoordeling

28 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakje was in de brievenbus gefrommeld en was slechts met grof geweld eruit te krijgen. Bezorger gaf aan dat ik niet thuis was, hetgeen niet het geval was. Heeft niet eens aangebeld. Toen ik het pakje opende bleek de beveiligingschip er nog aan te zitten. Mijn buurvrouw die in een modezaak werkt heeft het ding er in haar zaak met veel moeite af kunnen krijgen. U begrijpt ik ga niet meer online bestellen bij Dille en Kamille.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (NL)

Sorteren  
Meest recente eerst
(110)
(78)
Resetten
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb 6 euro betaald voor snelle verzending. Zondag besteld en dan maandag in huis. Helaas is het pakket pas op donderdag bezorgd. Ik had dus eigenlijk net zo goed de normale verzendkosten kunnen betalen. Ik begrijp dat het druk is, maar dan moet je de keuze niet aanbieden.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
8 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. We nemen hierover graag even contact met je op via mail.
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Het gaat om de bezorging. Onverwacht dag eerder dan in de mail staat. Heet optie om te bellen om aan te geven waar je naar binnen kan in het appartementencomplex. Niet aan gebeld terwijl ik gewoon thuis was. Telefonisch bij jullie zelf al aangegeven dat ik een handicap heb. Dus dit was gedoe. En niet nodig.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
8 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. We zien dat er al contact met je is opgenomen via mail.
22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bezorging en beschadigd artikel

Ik krijg een email dat mijn pakket op maandag 15 april tussen 17.00 en 22.00 uur wordt bezorgd. In de ochtend van 15 april krijg ik weer een email dat mijn pakket tussen 15.15 en 16.15 uur bezorgd wordt. Dat is 2 uur eerder dan wat ik had verwacht. Ik kon de bezorger niet contacteren. Ik moest via een van uw winkels de bezorger laten weten dat mijn pakket pas na 17.00 uur bezorgd kon. Wat een ellende. En toen mijn bestelling aankwam ben ik ook achtergekomen dat een van de artikelen kapot was. Juist die ene die ik nodig had, en deze bestelling had geplaatst. Ik wacht nu al een wee op vergoeding van de kosten van de artikel die kapot is. Geld nog niet terug ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
22 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling. We nemen hierover graag even contact met je op via mail.
21 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Jammer dat het ruim een week moet duren voordat de bestelling er is. Ik verwacht het niet de volgende dag, maar ook weer niet zo lang. Nu moest ik zonder cadeautje naar een verjaardag.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
22 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling. We nemen hierover graag even contact met je op via mail.
21 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakketje nog niet eens binnen... zal niet snel online meer bestellen. Wel in de winkel want de producten zijn leuk.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
22 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling. We zien dat er al contact met je is opgenomen via mail.
13 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Wanprestatie van de vervoerder

Voor het bestelproces tot de aankondiging van het aflevertijdstip geven we 5 sterren. Levering zou plaatsvinden tussen 17.00 en 22.00 uur. Kort na 12.00 uur diezelfde dag, toen wij niet aanwezig waren (immers: levering in de late namiddag of de avond) en wij onze mail daarom niet konden lezen, stuurde de vervoerder, Bringly.nl, ons een bericht dat de zending zou worden geleverd tussen 11.45 en 12.45. De zending werd om 12.30 afgeleverd bij onze buren. Voor deze wanprestatie geven wij geen ster. Gemiddeld beoordelen wij het gehele proces met 3 sterren.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
17 apr 2024
Wat vervelend dat je deze ervaring hebt gehad. Onze excuses hiervoor. We waarderen je feedback en zullen je via e-mail benaderen.
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
30 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Online bestelling

Online bestellen werkte niet via cadeaubon en bijbetalen. Uiteindelijk heb ik maar voor Klarna gekozen. Producten zelf zijn okay. Koffie en sesamzaad smaakt goed. Al betwijfel ik of het glas van de cafetière sterk genoeg is bij druk van stoom.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
3 apr 2024
Bedankt voor je gedetailleerde feedback. Het spijt ons te horen dat je problemen hebt ervaren bij het online bestellen met een cadeaubon en bijbetaling. We zullen dit onderzoeken en proberen te achterhalen wat er mis is gegaan, zodat we het in de toekomst kunnen verbeteren. Wat betreft de cafetière, we nemen je opmerking over de sterkte van het glas serieus en zullen dit meenemen in onze productevaluatie.
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn pakket werd niet bezorgd maar is teruggestuurd naar Dille &Kamille. Zonder bezorgpoging. Ik was nl speciaal thuisgebleven.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
3 apr 2024
Bedankt voor je feedback. We betreuren het dat je pakket naar ons is teruggestuurd. Onze excuses daarvoor. We zien dat in de tussentijd een van onze collega's een bericht heeft gestuurd na je telefoontje.
21 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Placemats besteld. Hier zaten speldjes op met de prijskaartjes, deze waren geroest en dus zaten vlekken op de placemats. Hierover een mail gestuurd naar klantenservice en geholpen door hun.
Beoordeling melden
20 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bezorgdienst

Vrijd.12-3: Uw pakje wordt tussen 17, en 22 uur bezorgd. We waren thuis.niets bezorgd. Zat. 13-3: devzelfde informatie .We waren thuis, weer niets bezorgd. Maandmorgen 8.30 uur. Daar was ons pakje.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
21 mrt 2024
Dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je pakketje niet op de verwachte tijden werd bezorgd, ondanks dat jullie thuis waren. Wij nemen per mail contact met je op
16 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Producten zijn oke, maar dat eindeloze dozen en veel papier! Ik had 3 kado bonnen van 10 euro gebruikt, helaas ook 3 keer verzend kostten. Maar dan kun je toch zien dat die 3 bonnen op 1 adres moetten worden bezorgt? Stop alles dan in 1 doos, inplaats 3! Niet echt duurzaam!
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
18 mrt 2024
Bedankt voor je beoordeling! Onze bestellingen worden bijna vol automatisch verwerkt. Daardoor is het niet mogelijk dat verschillende bestellingen bij elkaar gevoegd worden.
14 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ben member geworden, alleen de email krijg ik nog steeds niet. Het is nu al bijna 3 weken geleden, vestiging in Leewarden.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
9 apr 2024
Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat u nog geen email heeft ontvangen. We hebben u zojuist een email verstuurd! 🌿
13 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Kookboek valt tegen helaas

Normaal altijd heel blij met alles! De cake vorm en knoflook pers was in goede staat, maar het kookboek dat ik binnen kreeg leek terug gestuurd door iemand? Het was duidelijk al omgeslagen met hoekjes in de bladzijdes… jammer voor deze keer!
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
15 mrt 2024
Bedankt voor je feedback. We betreuren het dat het kookboek niet in perfecte staat is aangekomen. We zullen dit probleem onderzoeken en ervoor zorgen dat je toekomstige bestellingen aan onze normen voldoen. We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
11 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Producten prima verpakking belachelijk

Producten prima, tijdige bezorging, maar verpakt in een absurd grote doos opgevuld met heel veel papier.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
12 mrt 2024
Goedendag, bedankt voor uw feedback, we gaan dit doorgeven aan ons distributiecentrum. Met deze info kunnen zij weer alert gemaakt worden over hoe onze pakketten verstuurd mogen worden, dus nogmaals bedankt voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Dille & Kamille
10 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Dat gedoe met ruilen vind ik fijn
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
11 mrt 2024
Bedankt voor je beoordeling. We zien dat een collega je al via de mail heeft geholpen.