Dille & Kamille (NL)

4.050 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.630 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2018
Dille & Kamille (NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 mei 2023
Ik ben dol op alle keuken spulletjes die ze verkopen. De spullen komen niet uit het top segment, maar voor een normale gezins keuken voldoen de spullen. Ze verzenden zelfs naar Zweden, waar ik woon. Afgezien van de thee blikjes die wat gedeukt aankwamen (heb ik overigens niet over gereclameerd), was het een soort cadeautje om de spulletjes uit te pakken, zo blij was ik dat ik geslaagd was haha! Het bestel proces /betaalproces/leveringsproces waren top en binnen afzienbare tijd binnen ( trust me, dat is voor een internationale levering vooral aan Zweden bijna bijzonder.

28 mei 2023
Pakje was in de brievenbus gefrommeld en was slechts met grof geweld eruit te krijgen. Bezorger gaf aan dat ik niet thuis was, hetgeen niet het geval was. Heeft niet eens aangebeld. Toen ik het pakje opende bleek de beveiligingschip er nog aan te zitten. Mijn buurvrouw die in een modezaak werkt heeft het ding er in haar zaak met veel moeite af kunnen krijgen. U begrijpt ik ga niet meer online bestellen bij Dille en Kamille.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (NL)

Het gaat om de bezorging. Onverwacht dag eerder dan in de mail staat. Heet optie om te bellen om aan te geven waar je naar binnen kan in het appartementencomplex. Niet aan gebeld terwijl ik gewoon thuis was. Telefonisch bij jullie zelf al aangegeven dat ik een handicap heb. Dus dit was gedoe. En niet nodig.

Betrouwbaar en snel

De snelheid van het bestelproces en verzending. De prijzen voor bepaalde objecten zijn wel aan de hoge kant. Elders zijn goedkoper.
Goede informatie en juiste bestelling .
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je positieve beoordeling! We doen ons best om altijd precieze informatie te geven en de correcte bestellingen te bezorgen.
Snelle levering en goede kwaliteit.
Correcte verzending en vragen werden snel beantwoordt,
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling 🌿 Veel plezier met je aankopen!
JP
Jolanda P.
Amsterdam
HP
H P.
Alkmaar
Jammer dat het ruim een week moet duren voordat de bestelling er is. Ik verwacht het niet de volgende dag, maar ook weer niet zo lang. Nu moest ik zonder cadeautje naar een verjaardag.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We nemen hierover graag even contact met je op via mail.
Pakketje nog niet eens binnen... zal niet snel online meer bestellen. Wel in de winkel want de producten zijn leuk.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We zien dat er al contact met je is opgenomen via mail.
De levertijd beter aangeven, want die man was 40 minuten later.
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling. We waarderen je feedback!
Leuke spullen! Terugbetaling moet sneller!
Antwoord van Dille & Kamille (NL)
Bedankt voor je beoordeling 🌿 We waarderen je feedback!