CLUSE NL- Logo - Beoordelingen

CLUSE NL

394 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.215 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 aug 2019
CLUSE NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 aug 2023
Mooi product dat snel geleverd is in een mooie verpakking. Dit is de tweede keer dat ik een horloge bestel bij CLUSE. De horloges zijn tijdloos en duurzaam (mijn eerste horloge van CLUSE heb ik zo’n 7 jaar geleden besteld en heb hem zo goed als elke dag gedragen en er is nog niets van defecten aan). De prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed! Zeer blij met mijn nieuwe aankoop. Het blauw is subtiel en afhankelijk van de lichtinval, wat ik zeer fijn vind.

14 sep 2023
Op het moment van bestellen wordt er aan de website gewerkt. Met Ideal betalen lukte niet. De track en trace code werkte ook niet. Daarnaast verwacht ik van dit merk dat er in NL een voorraad is en dat verzending de volgende dag lukt. Nu moest mijn item uit Duitsland komen. E.e.a wordt wel duidelijk aangegeven en de track en trace code is alsnog geregeld, maar ik verwacht gewoon betere dienstverlening.

Beoordelingen voor CLUSE NL

7 apr 2024
Het horloge wat ik besteld had zag er op de foto's prachtig uit. Ontwerp en model zijn top.Bestelling en levering gingen prima. De kwaliteit van het horloge valt echter enorm tegen. Goedkoop aanvoelend materiaal, bandje heeft scherpe zijkanten, daardoor heel naar voelend om de pols. Tegenvaller! (Het gaat om het model Pool Blue)
Antwoord van CLUSE NL
Beste klant, Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent met de kwaliteit. We streven er voortdurend naar om de kwaliteit van onze horloges te verbeteren en we doen er altijd alles aan om ervoor te zorgen dat je een product van goede kwaliteit ontvangt. Als je goed voor je horloge zorgt, gaat het jaren mee. Bovendien kun je bij eventuele problemen altijd contact met ons opnemen zodat we samen tot een oplossing kunnen komen. Gr, Team CLUSE
Ik heb aan jullie nieusbrief aanmelden voor de 10% korting en een daarna heb ik een horloge besteld maar helaas krijgen ik geen korting automatisch. Daaroon geeft aan jullie 1 ster.
Ik zit al 2 weken te wachten…
Horloge werkt niet, stuur t terug
Op 30 jan besteld niets ontvangen. Wel direct betaald De internationalezending is verwerkt in het exportpakketcentrum op 31 jan 2024. Op no..CG432992144DE Nu 9 febr. Nog niets verder en niets ontvangen.
Antwoord van CLUSE NL
Beste klant, Ik zie dat we deze zaak via de mail hebben opgelost voor je. Met vriendelijke groet, Team CLUSE
24 feb 2024
Heb 14 Februari een bestelling geplaatst en het horloge heb ik nog steeds niet ontvangen
Antwoord van CLUSE NL
Beste klant, Je bestelling is niet geleverd omdat je geen huisnummer hebt ingevuld tijdens het bestelproces. We raden je aan om contact met ons op te nemen via de mail zodat we dit zsm voor je kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Team CLUSE
11 feb 2024
Horloge besteld, niet gekregen
Antwoord van CLUSE NL
Beste klant, Je horloge is niet geleverd omdat je een incompleet adres hebt ingevuld tijdens het bestellen. We raden je aan om contact met ons op te nemen via de mail om dit z.s.m op te lossen. Met vriendelijke groet, Team CLUSE
Antwoord van CLUSE NL
Beste klant, Zou je ons een mail toe kunnen sturen zodat we jouw 1 ster review kunnen bespreken? Ik zie geen eerdere communicatie in ons systeem staan over mogelijke problemen. We zien jouw mail graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Team CLUSE
KV
Karin V.
Roosendaal
1 jan 2024
Horloge op 22 dec besteld en nog steeds niet binnen! Track en tracé geeft aan dat 't nog steeds in germany is!
20 jan 2024
Hele slechte ervaring mee..mijn geld nog niet terug gehad...wacht er nu 14 dagen op heel slecht...
13 jan 2024
Bestelling is nog steeds niet binnen
13 jun 2023
De levertijd valt me tegen. Geen berichtje waarom het zo lang duurt. Het kado was nu maar net op tijd voor de verjaardag. Foto bijvoegen kan niet Ik mag eerder een recensie schrijven dan dat de order afgeleverd is.
31 aug 2023

Sluiting horloge slecht

De sluiting van het horloge werkt al sinds ik het binnenkreeg erg slecht. Hij gaat steeds open en ik ben hem al een paar keer bijna verloren. Het is wel een mooi horloge!
30 jul 2023
Leren bandjes gaan minder dan een jaar mee.
11 jul 2023
Lange verzendtijd wel goed ontvangen
Clipje tas na 1e dag al los
14 sep 2023

Matig bestel en bezorgproces

27 sep 2023
Beste klant, Wat jammer om te horen dat de levering niet naar wens is verlopen. Het klopt inderdaad dat de website under construction was. De problemen zijn inmiddels verholpen. We zijn inderdaad een Nederlands merk, maar ons magazijn zit in Duitsland. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team CLUSE
1 aug 2023

Bezorging is waardeloos

Betaald voor Express levering, pakket is meer dan een week onderweg geweest waardoor het te laat was. Ook is het pakket bij een afhaalpunt afgeleverd en niet thuis, zoals wel ingevoerd. Tussentijds een bericht gestuurd met de vraag waar het pakket was, geen enkele reactie op gekregen.
4 okt 2023
De tas is na een week gebruik al beschadigd. De handvatten van de tas begint los te rukken. Terwijl er geen zware spullen in de tas worden gezet. Dus ben heel erg teleurgesteld in de kwaliteit. Want de tassen zijn prachtig, maar waardeloos.
31 okt 2023
Beste klant, Wat ontzettend vervelend. Zou je ons een mail kunnen sturen? We zullen je dan meteen voorzien van een oplossing. Met vriendelijke groet, Team CLUSE