Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
21 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Mooi product dat snel geleverd is in een mooie verpakking.
Dit is de tweede keer dat ik een horloge bestel bij CLUSE. De horloges zijn tijdloos en duurzaam (mijn eerste horloge van CLUSE heb ik zo’n 7 jaar geleden besteld en heb hem zo goed als elke dag gedragen en er is nog niets van defecten aan). De prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed!
Zeer blij met mijn nieuwe aankoop. Het blauw is subtiel en afhankelijk van de lichtinval, wat ik zeer fijn vind.
Op het moment van bestellen wordt er aan de website gewerkt. Met Ideal betalen lukte niet. De track en trace code werkte ook niet. Daarnaast verwacht ik van dit merk dat er in NL een voorraad is en dat verzending de volgende dag lukt. Nu moest mijn item uit Duitsland komen. E.e.a wordt wel duidelijk aangegeven en de track en trace code is alsnog geregeld, maar ik verwacht gewoon betere dienstverlening.
Ik heb nog steeds mijn betaalde bestelling niet ontvangen!!!
Beoordeling melden
Antwoord van CLUSE NL
22 uur geleden
Beste,
Wat vervelend.
Ons email adres is care@cluse.com
Zou je ons een mail toe kunnen sturen?
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Team CLUSE
9 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Ik heb aan jullie nieusbrief aanmelden voor de 10% korting en een daarna heb ik een horloge besteld maar helaas krijgen ik geen korting automatisch. Daaroon geeft aan jullie 1 ster.
Beoordeling melden
7 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Het horloge wat ik besteld had zag er op de foto's prachtig uit. Ontwerp en model zijn top.Bestelling en levering gingen prima. De kwaliteit van het horloge valt echter enorm tegen. Goedkoop aanvoelend materiaal, bandje heeft scherpe zijkanten, daardoor heel naar voelend om de pols. Tegenvaller! (Het gaat om het model Pool Blue)
Beoordeling melden
Antwoord van CLUSE NL
9 apr 2024
Beste klant,
Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent met de kwaliteit.
We streven er voortdurend naar om de kwaliteit van onze horloges te verbeteren en we doen er altijd alles aan om ervoor te zorgen dat je een product van goede kwaliteit ontvangt.
Als je goed voor je horloge zorgt, gaat het jaren mee. Bovendien kun je bij eventuele problemen altijd contact met ons opnemen zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.
Gr,
Team CLUSE
12 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik zit al 2 weken te wachten…
Beoordeling melden
25 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van CLUSE NL
25 mrt 2024
Beste klant,
Zou je ons een mail toe kunnen sturen zodat we jouw 1 ster review kunnen bespreken?
Ik zie geen eerdere communicatie in ons systeem staan over mogelijke problemen.
We zien jouw mail graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Team CLUSE
24 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Heb 14 Februari een bestelling geplaatst en het horloge heb ik nog steeds niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van CLUSE NL
12 mrt 2024
Beste klant,
Je bestelling is niet geleverd omdat je geen huisnummer hebt ingevuld tijdens het bestelproces.
We raden je aan om contact met ons op te nemen via de mail zodat we dit zsm voor je kunnen oplossen.
Met vriendelijke groet,
Team CLUSE
20 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
15 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Horloge werkt niet, stuur t terug
Beoordeling melden
11 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Horloge besteld, niet gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van CLUSE NL
12 mrt 2024
Beste klant,
Je horloge is niet geleverd omdat je een incompleet adres hebt ingevuld tijdens het bestellen. We raden je aan om contact met ons op te nemen via de mail om dit z.s.m op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Team CLUSE
9 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Op 30 jan besteld niets ontvangen.
Wel direct betaald
De internationalezending is verwerkt in het exportpakketcentrum op 31 jan 2024. Op no..CG432992144DE
Nu 9 febr. Nog niets verder en niets ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van CLUSE NL
12 mrt 2024
Beste klant,
Ik zie dat we deze zaak via de mail hebben opgelost voor je.
Met vriendelijke groet,
Team CLUSE
20 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Hele slechte ervaring mee..mijn geld nog niet terug gehad...wacht er nu 14 dagen op heel slecht...
Horloge op 22 dec besteld en nog steeds niet binnen! Track en tracé geeft aan dat 't nog steeds in germany is!
Beoordeling melden
28 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Zeer mooi armband, wat jammer is het is in 1 week tijd 2 keer eraf gevallen.
Beoordeling melden
24 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Nog geen horloge ontvangen, heb een mail er naar toe gestuurd.deze. Is met de post retour gegaan, terwijl wij gewoon thuis waren,maar we hebben er nog niets van gehoord horloge bestel nr:, (mk 1516132). Hopelijk komt t nog goed.
Beoordeling melden
Antwoord van CLUSE NL
8 dec 2023
Beste klant,
Ik zie dat deze zaak via de mail is opgelost.
Mvg,
Team CLUSE
20 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Levering/Korting
Levering te laat! 2 dagen na levering veel hogere korting op de site van Cluse. Compensatie doet Cluse niet aan, hebben liever dat je het terugstuurt
Beoordeling melden
Antwoord van CLUSE NL
8 dec 2023
Beste klant,
Bedankt voor je review.
Wat vervelend dat je CLUSE ervaring niet naar wens is.
We zullen je emailen om deze kwestie op te lossen.
Mvg,
Team CLUSE
3 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Het retourneren liep helemaal niet vlot. Ik heb meerdere malen achter mijn geld moeten vragen. Na een maand stond het geld pas terug op mijn rekening. Schandalig!
Beoordeling melden
Antwoord van CLUSE NL
14 nov 2023
Beste Margot,
Bedankt voor jouw review.
Wat vervelend.
Ik zie dat wij u via de mail al hebben geholpen.
Onze welgemeende excuses voor de vertraging.
Met vriendelijke groet,
Team CLUSE
30 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
Wacht al meer dan een week op mijn bestelling, volgens track en trace ligt het in het magazijn in Duitsland.
Waardeloos!
Beoordeling melden
Antwoord van CLUSE NL
31 okt 2023
Beste klant,
Wij zullen contact met u opnemen via de mail om dit zsm op te lossen.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
team CLUSE
15 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet ontvangen en ik krijg geen reactie !!
Beoordeling melden
Antwoord van CLUSE NL
31 okt 2023
Beste,
Vriendelijk dank voor het bericht.
Ik zie dat dit probleem via de mail al is opgelost.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Team CLUSE
4 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
De tas is na een week gebruik al beschadigd. De handvatten van de tas begint los te rukken. Terwijl er geen zware spullen in de tas worden gezet. Dus ben heel erg teleurgesteld in de kwaliteit. Want de tassen zijn prachtig, maar waardeloos.
Beoordeling melden
Antwoord van CLUSE NL
31 okt 2023
Beste klant,
Wat ontzettend vervelend.
Zou je ons een mail kunnen sturen?
We zullen je dan meteen voorzien van een oplossing.
Met vriendelijke groet,
Team CLUSE
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.