CLUSE NL- Logo - Beoordelingen

CLUSE NL

394 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.215 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 aug 2019
CLUSE NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

21 aug 2023
Mooi product dat snel geleverd is in een mooie verpakking. Dit is de tweede keer dat ik een horloge bestel bij CLUSE. De horloges zijn tijdloos en duurzaam (mijn eerste horloge van CLUSE heb ik zo’n 7 jaar geleden besteld en heb hem zo goed als elke dag gedragen en er is nog niets van defecten aan). De prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed! Zeer blij met mijn nieuwe aankoop. Het blauw is subtiel en afhankelijk van de lichtinval, wat ik zeer fijn vind.

14 sep 2023
Op het moment van bestellen wordt er aan de website gewerkt. Met Ideal betalen lukte niet. De track en trace code werkte ook niet. Daarnaast verwacht ik van dit merk dat er in NL een voorraad is en dat verzending de volgende dag lukt. Nu moest mijn item uit Duitsland komen. E.e.a wordt wel duidelijk aangegeven en de track en trace code is alsnog geregeld, maar ik verwacht gewoon betere dienstverlening.

Beoordelingen voor CLUSE NL

Snelle levering. Prijs is goed.
Snelle levering, goed ingepakt
13 jan 2024
7 jan 2024
21 aug 2023
8 sep 2023

Lusje los maar prima opgelost.

Bij de eerste tas die ik gekregen heb heeft na 2 dagen een bevestigingslus van de draagbanden losgelaten, waarschijnlijk naad net niet goed gestikt. Hierover heb ik contact met Cluse opgenomen en ze hebben het per omgaande opgelost. Super service!
12 jul 2023
De bestelling was snel en netjes binnen. Alleen het extra bandje was helaas uit het hoesje geraakt, maar gelukkig geen beschadigingen daaraan. Het is een mooi horloge en voldoet precies volgens de verwachting wat je online ziet.
Het horloge was er snel en ik vind ‘m prachtig!Ik zou nog graag een ander bandje bij het horloge willen maar deze is op het moment uitverkocht dus ik hoop dat het snel weer te bestellen is.
20 jul 2023
Bestellen ging makkelijk. Het duurder wel even voor de order vanuit Duitsland was overgedragen aan DHL NL. Maar uiteindelijk de bestelling na een aantal dagen mogen ontvangen