Hoorbatterijen.nl/nl

153 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden166 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 apr 2023
Hoorbatterijen.nl/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 aug 2023
Mijn beoordeling gaat al over jaren dat ik gehoorapparaten moet gebruiken daar mijn gehoor op natuurlijke weg is achteruit gegaan, zeker de laatste periode is de rechterzijde maar als 10% achteruitgegaan, mede door een zware longontsteking is daar mede ook een oorzaak van, de batterijtjes die ik gebruikt werken prima, ja er loopt er wel eens een tussendoor die minder lang meegaat.
JS
jan S.
Waddinxveen

31 dec 2023
Opzich niks mis met de batterijen maar veel te duur in vergelijking met ander leveranciers.

Beoordelingen voor Hoorbatterijen.nl/nl

Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Het doet ons goed dat u ons zo goed beoordeeld. Groet Team Hoorbatterijen
14 jan 2024
Het zijn goede batterijen.
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de geleverde batterijen. Groet Team Hoorbatterijen
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw review! Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten over ons. Groet Team Hoorbatterijen
Snelle, nette levering
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Fijn om te lezen dat uw bestelling snel en net is geleverd. Groet Team Hoorbatterijen
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! We waarderen het dat u ons beoordeeld met 5-sterren. Groet Team Hoorbatterijen

Luistergenot

Ik gebruik deze batterijen al jaren, ze hebben een subliem geluid, ook voor muziek, en daarbij gaan ze ook nog eens minimaal 8 dagen mee
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Goed om te horen dat u tevreden bent met de geleverde batterijen. We zien u de volgende keer graag terug! Groet Team Hoorbatterijen
Snelle goede levering
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Fijn dat uw bestelling snel en goed is geleverd. Groet Team Hoorbatterijen
31 dec 2023
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw review. In uw review lees ik dat u het opmerkt dat wij duurder zijn dan verschillende andere leveranciers. Wij zijn inderdaad niet de goedkoopste aanbieder. Wij bieden namelijk altijd verse batterijen aan, met een minimale houdbaarheid van +2 jaar. Daarnaast bieden wij gratis verzending aan vanaf €10,-. De verzending zit dus al bij de prijs inbegrepen, wat bij vele aanbieders niet het geval is. Mocht u toch niet tevreden zijn met uw aankoop? Dan bieden wij u altijd de optie om uw bestelling te annuleren en het aankoopbedrag terug te storten op uw rekening. Ik hoop dat ik u via deze manier meer duidelijkheid heb verschaft over onze prijzen. Groet Team Hoorbatterijen.
25 dec 2023

Doen wat je beloofd.

Snel en degelijk verstuurd.
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Wij vinden het belangrijk om onze beloften waar te maken. Gelukkig ervaart u dit ook bij ons. We zien u de volgende keer graag terug bij Hoorbatterijen.nl! Groet Team Hoorbatterijen
Goede prijs en vlotte levering
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Fijn om te lezen dat uw bestelling vlot geleverd is. Groet Team Hoorbatterijen
BP

Prima service

Correcte en snelle afhandeling van mijn bestelling.
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Goed om te lezen dat u tevreden bent met uw bestelling. We zullen uw review delen met de rest van het team. Groet Team Hoorbatterijen
JH
Jeroen H.
SCHIEDAM
Nette prijs, mooi op tijd, goede kwaliteit.
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! We zijn blij dat u tevreden bent met onze prijs, levering en kwaliteit. Hier hechten wij veel waarde aan en doen iedere dag ons uiterste best om aan de verwachting van de klant te voldoen. We zien u de volgende keer graag terug. Groet Team Hoorbatterijen
17 dec 2023
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw review! Wij waarderen het dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen over ons. We zien u de volgende keer graag terug bij Hoorbatterijen.nl. Groet Team Hoorbatterijen
HK
Hetty K.
Doorwerth
Bestelling kwam pas na 7 dagen. Verder service prima
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw review! Vervelend om te horen dat uw bestelling pas na 7 dagen bezorgd was. Deze periode is het erg druk bij de vervoerders. Dit kan de mogelijke vertraging met zich meebrengen. Helaas was dit bij uw bestelling het geval, maar gelukkig is uw bestelling alsnog bezorgd! Groet Team Hoorbatterijen
Snelle bezorging
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Het doet ons goed om te lezen dat uw bestelling snel is bezorgd. Wij vinden dit namelijk erg belangrijk. Groet Team Hoorbatterijen
levering en gebruik is goed
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw mooie review! Wij zijn blij dat u tevreden bent met ons en zullen uw review met ons team delen. Groet Team Hoorbatterijen
Reeds dikwijls hoorbatterijen besteld bij deze site, altijd correct en goede kwaliteit voor een zeer scherpe prijs !
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Goed om te lezen dat u tevreden bent met onze prijs-kwaliteit. Hier staan wij voor! Groet Team Hoorbatterijen
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw review! Wij waarderen het dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen en zijn blij met uw review. Groet Team Hoorbatterijen
Snelle levering super.
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Fijn dat uw bestelling snel is geleverd. Wij vinden het erg belangrijk dat bestellingen snel worden geleverd en hechten hier veel waarde aan. Groet Team Hoorbatterijen
Fijn dat het doosje door de brievenbus past.
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw review! Indien mogelijk proberen wij zoveel mogelijk met brievenbuspost te versturen. Op zo'n manier hoeft u niet thuis te blijven voor het ontvangen van uw bestelling. Fijn dat u hier tevreden mee bent. Groet team Hoorbatterijen