Hoorbatterijen.nl/nl

154 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden156 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 apr 2023
Hoorbatterijen.nl/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 aug 2023
Mijn beoordeling gaat al over jaren dat ik gehoorapparaten moet gebruiken daar mijn gehoor op natuurlijke weg is achteruit gegaan, zeker de laatste periode is de rechterzijde maar als 10% achteruitgegaan, mede door een zware longontsteking is daar mede ook een oorzaak van, de batterijtjes die ik gebruikt werken prima, ja er loopt er wel eens een tussendoor die minder lang meegaat.
JS
jan S.
Waddinxveen

9 mei 2023
Doe hooguit drie dagen met een baterij in het begin 6dagen gebruik

Beoordelingen voor Hoorbatterijen.nl/nl

30 mrt 2024
prima batterijen, snel en zorgvuldig bezorgd en nog een extraatje ook.
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Wat goed om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad met uw bestelling. Dit doet ons goed en we zullen uw review delen met ons team. We zien u de volgende keer graag terug! Groet Team Hoorbatterijen
AG

Batterijen

Wat later laten beoordelen ik heb ze nog niet gebruikt
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw review! We horen graag wat uw ervaring is met de Rayovac Extra 13 batterijen. Groet Team Hoorbatterijen
Snel en correct geleverd
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Wat fijn dat uw bestelling snel en correct is geleverd. Dit vinden wij erg belangrijk. We zien u de volgende keer graag terug! Groet Team Hoorbatterijen
AG
Keurig op tijd bezorgd.
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Goed om te horen dat uw bestelling op tijd is bezorgd. Hier doen wij iedere dag ons uiterste best voor en vinden wij erg belangrijk. Groet Team Hoorbatterijen
HH
Hellen H.
Landgraaf
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Wat goed om te lezen dat uw bestelling snel is geleverd. Hier doen wij iedere dag ons uiterste best voor. Groet Team Hoorbatterijen
n.v.t.
Bedankt voor uw review! Groet Team Hoorbatterijen
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Wat goed om te zien dat u ons beoordeeld met 5-sterren, dit waarderen wij. Groet Team Hoorbatterijen
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw review! Wij waarderen het dat u een review achter heeft gelaten omtrent uw bestelling. Groet Team Hoorbatterijen
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Goed om te zien dat u ons beoordeeld met 5-sterren. Groet Team Hoorbatterijen
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw review! Wat fijn dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten. Groet Team Hoorbatterijen
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! We zijn blij dat u ons beoordeeld met 5 sterren. Wij waarderen het dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten. Groet Team Hoorbatterijen.
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Wat goed om te zien dat u ons beoordeeld met 5 sterren. Wij waarderen het dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten. Groet Team Hoorbatterijen.
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Wat goed om te zien dat u zo tevreden over ons bent. Wij waarderen het dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten. Groet Team Hoorbatterijen.

fijne batterijen

Helaas begon het met een klein foutje in de bezorging. maar dit werd super snel en correct opgelost. Zeer tevreden over de shop en goede batterijen. Ik kan niet precies hoeveel uur ze mee gaan , maar ben zeer tevreden over de PowerOne p675i+implant. echt een aanrader
19 mrt 2024
Bedankt voor uw 5-sterren review! Fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze oplossing en over de batterijen. We zien u de volgende keer graag terug bij Hoorbatterijen.nl! Groet Team Hoorbatterijen
Overzichtelijke website. Gemakkelijke bestelprocedure. Snelle levering en zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons bestelprocedure en onze prijs-kwaliteit verhouding. Dit vinden wij erg belangrijk. Groet Team Hoorbatterijen
SV
sophie v.
Schin op Geul
17 mrt 2024

Eerste bestelling

Voor de eerste keer besteld dus kan me nog niet echt een beeld vormen
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw review! We zijn verheugd te horen dat u uw eerste bestelling bij ons heeft geplaatst. We streven ernaar om u een tevreden ervaring te bieden en kijken ernaar uit om u de volgende keer weer te verwelkomen bij Hoorbatterijen.nl. Groet Team Hoorbatterijen
Makkelijk besteld, vlot en correct geleverd.
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw mooie review! Het doet ons goed om te lezen dat u het eenvoudig vond om uw bestelling te plaatsen, en deze vervolgens vlot en correct is geleverd. We zullen uw review delen met onze collega's. Groet Team Hoorbatterijen
Heel snel geleverd in goede verpakking
19 mrt 2024
Bedankt voor uw 5-sterren review! Goed om te lezen dat u tevreden bent met de levertijd en de goede verpakking. Dit vinden wij zelf ook er belangrijk. Groet Team Hoorbatterijen
zeer snelle levering
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Wat goed om te horen dat uw bestelling zeer snel is geleverd, hier besteden wij veel aandacht aan. Groet Team Hoorbatterijen
Vlotte afhandeling.
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Fijn om te lezen dat uw vlot is afgehandeld. Wij doen iedere dag ons uiterste best om bestellingen zo goed en vlot mogelijk af te handelen. Fijn dat u dit ook ervaart. Groet Team Hoorbatterijen