Hoorbatterijen.nl/nl

151 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden161 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 apr 2023
Hoorbatterijen.nl/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 aug 2023
Mijn beoordeling gaat al over jaren dat ik gehoorapparaten moet gebruiken daar mijn gehoor op natuurlijke weg is achteruit gegaan, zeker de laatste periode is de rechterzijde maar als 10% achteruitgegaan, mede door een zware longontsteking is daar mede ook een oorzaak van, de batterijtjes die ik gebruikt werken prima, ja er loopt er wel eens een tussendoor die minder lang meegaat.
JS
jan S.
Waddinxveen

9 mei 2023
Doe hooguit drie dagen met een baterij in het begin 6dagen gebruik

Beoordelingen voor Hoorbatterijen.nl/nl

8 nov 2023
Ik ben heel blij met de betaalbare batterijtjes
9 nov 2023
Bedankt voor uw 5-sterren review! Fijn dat u tevreden bent met de prijs van onze batterijen. Wij vinden het belangrijk om de beste batterijen voor de beste prijs aan te bieden. Groet Team Hoorbatterijen

Snelle service

Snelle service. Gemakkelijk om te bestellen.
14 jun 2023
Hi, bedankt voor uw 5-sterren review. Super om te lezen dat u tevreden bent met onze service en gemakkelijk uw producten kon bestellen. Groet Team Hoorbatterijen
Fijn dat het doosje door de brievenbus past.
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw review! Indien mogelijk proberen wij zoveel mogelijk met brievenbuspost te versturen. Op zo'n manier hoeft u niet thuis te blijven voor het ontvangen van uw bestelling. Fijn dat u hier tevreden mee bent. Groet team Hoorbatterijen
JH
Jeroen H.
SCHIEDAM
Nette prijs, mooi op tijd, goede kwaliteit.
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! We zijn blij dat u tevreden bent met onze prijs, levering en kwaliteit. Hier hechten wij veel waarde aan en doen iedere dag ons uiterste best om aan de verwachting van de klant te voldoen. We zien u de volgende keer graag terug. Groet Team Hoorbatterijen
SD
S.van d.
Rotterdam
24 okt 2023
goede kwaliteit . snel geleverd ga zo door
24 okt 2023
Bedankt voor uw 5-sterren review! Goed om te lezen dat u tevreden bent met de kwaliteit en de snelle levering. Hier hechten wij veel waarde aan! Groet Team Hoorbatterijen
1 jun 2023
Uitstekende gehoorbatterijtjes P41/12/bruin
2 jun 2023
Hi, bedankt voor de 5-sterren review en goed om te horen dat u tevreden bent met de hoorbatterijen. Groeten Team Hoorbatterijen
2 nov 2023
super snel geleverd. zeer goede kwaliteit.
2 nov 2023
Bedankt voor uw mooie review! Het doet ons goed dat u tevreden bent over de levering en de kwaliteit, hier besteden wij namelijk veel aandacht aan. We zullen uw review met ons team delen :). Groet Team Hoorbatterijen
PC
21 jun 2023
“Overtoom” ervaring. Niets meer aan doen.
22 jun 2023
Bedankt voor uw 5-sterren review! Fijn om te lezen dat u een goede ervaring heeft gehad met Hoorbatterijen.nl. We zien u de volgende keer graag terug! Groet Team Hoorbatterijen
10 jun 2023
Alle bestellingen probleemloos geleverd.
14 jun 2023
Bedankt voor uw 5-sterren review! Fijn om te zien dat uw bestelling probleemloos is geleverd. Hier doen wij iedere dag ons uiterste best voor. Groet Team Hoorbatterijen
24 mei 2023
Batterijen zijn snel en netjes geleverd.
25 mei 2023
Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te horen dat u een prettige ervaring heeft met Hoorbatterijen.nl! Groet Team Hoorbatterijen
12 sep 2023
Ze werken goed heb verder geen klachten
13 sep 2023
Bedankt voor uw 5-sterren review! Goed om te horen dat u tevreden bent met uw aankoop. Groet Team Hoorbatterijen
21 aug 2023
heel snel in huis na dat ik besteld had
22 aug 2023
Bedankt voor uw 5-ster review! Het doet ons goed om te lezen dat uw bestelling snel in huis was. Groet Team Hoorbatterijen
10 jun 2023

Vertrouwde kwalliteit en snelle levering

Vertrouwde kwaliteit en snelle levering
14 jun 2023
Hi, bedankt voor uw review! Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met Hoorbatterijen.nl. Groet Team Hoorbatterijen
7 okt 2023
Redelijk vlot verzonden. Niet te duur
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Het doet ons goed om te lezen dat u tevreden bent over Hoorbatterijen.nl. Groet Team Hoorbatterijen
JB
Joop B.
Hardenberg
Snelle levering en een goede batterij
1 aug 2023
Bedankt voor uw mooie 5-sterren review! Wij waarderen het dat u de moeite heeft genomen om zo'n mooie review achter te laten. Groet Team Hoorbatterijen
14 nov 2023
Ik zou het niet weten het is goed zo.
14 nov 2023
Bedankt voor uw 5-sterren review! Fijn om te lezen dat alles goed is gegaan met uw bestelling :). Groet Team Hoorbatterijen
7 nov 2023
Alles was uitstekend en snel geregeld
8 nov 2023
Bedankt voor uw 5-sterren review! Wij zijn blij om te lezen was alles uitstekend en snel was geregeld. Hier doen wij iedere dag ons uiterste best voor. Groet Team Hoorbatterijen
17 okt 2023
Altijd correct en vlotte levering. 👍
18 okt 2023
Bedankt voor uw mooie 5-sterren review! Met zulke reviews worden wij als team erg blij. Goed om te lezen dat uw bestelling correct en snel thuis is bezorgd. Groet Team Hoorbatterijen
31 aug 2023
Snelle levering en goede kwaliteit
1 sep 2023
Bedankt voor uw mooie review! Fijn om te lezen dat uw bestelling snel in huis was en u tevreden bent over de kwaliteit. Groet Team Hoorbatterijen
9 sep 2023
Alles meer dan OK! Vandaar een 10
11 sep 2023
Bedankt voor uw mooie review! Wij zullen uw review delen met ons team. Groet Team Hoorbatterijen