Hoorbatterijen.nl/nl

151 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden161 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 apr 2023
Hoorbatterijen.nl/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 aug 2023
Mijn beoordeling gaat al over jaren dat ik gehoorapparaten moet gebruiken daar mijn gehoor op natuurlijke weg is achteruit gegaan, zeker de laatste periode is de rechterzijde maar als 10% achteruitgegaan, mede door een zware longontsteking is daar mede ook een oorzaak van, de batterijtjes die ik gebruikt werken prima, ja er loopt er wel eens een tussendoor die minder lang meegaat.
JS

n.v.t.
Bedankt voor uw review! Groet Team Hoorbatterijen
23 apr 2024
25 apr 2024
Bedankt voor uw review! Wij waarderen het dat u een review achter heeft gelaten omtrent uw bestelling. Groet Team Hoorbatterijen
23 apr 2024
25 apr 2024
Bedankt voor uw review! Wat fijn dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten. Groet Team Hoorbatterijen
Prima batterijen
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw review! Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde batterijen. Groet Team Hoorbatterijen
ok
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten, dit waarderen wij! Groet Team Hoorbatterijen
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw review! Fijn om te zien dat u ons goed beoordeeld. We zien u de volgende keer graag terug. Groet Team Hoorbatterijen
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw review! Fijn dat u tevreden met ons bent, hier doen wij iedere dag ons uiterste best voor. Groet Team Hoorbatterijen
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw review! Wij waarderen het dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten. We zien u de volgende keer graag terug. Groet Team Hoorbatterijen
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw review! Wij waarderen het dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten. Groet Team Hoorbatterijen
Bestelen en betalen, binnen 24 uur in de brievenbus !!!!!
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw mooie review! Goed om te lezen dat uw bestelling binnen 24 uur in de brievenbus is geleverd. Wij vinden dit erg belangrijk en doen hier dagelijks onze uiterste best voor. Groet Team Hoorbatterijen
De snelle en goed verpakte levering.
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw review! Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze snelle en goed verpakte levering. Hier besteden wij veel tijd aan en vinden het belangrijk om de klant een goede ervaring te bieden. Groet Team Hoorbatterijen
---
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw review! Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten over ons. Groet Team Hoorbatterijen
JS
jan S.
Waddinxveen
14 aug 2023
15 aug 2023
Bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat de batterijtjes die u gebruikt goed werken. Wij zijn blij met u als klant! Groet Team Hoorbatterijen
4 aug 2023
Wat beter kan is een mail sturen met de volgcode van de bestelling. Ik heb gechat met iemand en die zou de code sturen maar ik heb niets ontvangen.3 dagen na de bestelling heb ik mijn pakket ontvangen waar ik erg tevreden over ben.
8 aug 2023
Bedankt voor uw review! Goed dat u ons voorziet van feedback, hier kunnen wij zeker iets mee. Had u toevallig ook in uw spambox gekeken? Het kan zo zijn dat onze mail in de spambox terecht is gekomen. Maar gelukkig heeft u uw pakket ontvangen en bent u tevreden met het product. Wij zien u graag terug bij Hoorbatterijen.nl! Met vriendelijke groet, Team Hoorbatterijen
28 okt 2023

Snelle levering, maar iets vergeten

Snelle levering, maar wel jammer dat er geen vouwdoosjes bij zaten om de 30 pakjes in op te bergen. Bij mijn vorige bestelling was dat wel…. Dus waarschijnlijk nu vergeten, denk ik.
31 okt 2023
Bedankt voor uw review! Wij leveren inderdaad niet altijd de vouwdoosjes mee. Mocht u dit bij uw volgende bestelling graag wel willen, laat dan gerust een notitie achter of contacteer ons hierover. Dan zorgen wij ervoor dat u vouwdoosjes meegeleverd krijgt! Groet Team Hoorbatterijen
6 sep 2023
Snelle en correcte afhandeling. Over op dat moment niet beschikbare gevraagde batterij snel mail ontvangen met vraag akkoord te gaan met latere levering ervan. Zeer correct!
7 sep 2023
Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat wij uw bestelling op een correcte manier hebben afgehandeld. Wij zien u de volgende keer graag terug. Groet Team Hoorbatterijen
3 okt 2023

Fijn contact

Ik had een probleem dat een deel van de geleverde batterijen leeg blijken te zijn. Er is contact met mij gezocht en netjes opgelost. Dank je wel
6 okt 2023
Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u goed geholpen bent. Wij zijn blij met u als klant! Groet Team Hoorbatterijen
1 okt 2023
Leveren goede kwaliteit batterijen. En er wordt geleverd als afgesproken.
2 okt 2023
Bedankt voor uw mooie review! Ik zal uw review delen met ons team. Groet Team Hoorbatterijen
27 sep 2023
Het was allemaal goed maar maak eerst mijn oude batterijen op.
29 sep 2023
Bedankt voor uw review! Goed om te lezen dat u tevreden bent over uw bestelling. Groet Team Hoorbatterijen