Hoorbatterijen.nl/nl

151 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden161 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 apr 2023
Hoorbatterijen.nl/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 aug 2023
Mijn beoordeling gaat al over jaren dat ik gehoorapparaten moet gebruiken daar mijn gehoor op natuurlijke weg is achteruit gegaan, zeker de laatste periode is de rechterzijde maar als 10% achteruitgegaan, mede door een zware longontsteking is daar mede ook een oorzaak van, de batterijtjes die ik gebruikt werken prima, ja er loopt er wel eens een tussendoor die minder lang meegaat.
JS
jan S.
Waddinxveen

9 mei 2023
Doe hooguit drie dagen met een baterij in het begin 6dagen gebruik

Beoordelingen voor Hoorbatterijen.nl/nl

4 aug 2023
Wat beter kan is een mail sturen met de volgcode van de bestelling. Ik heb gechat met iemand en die zou de code sturen maar ik heb niets ontvangen.3 dagen na de bestelling heb ik mijn pakket ontvangen waar ik erg tevreden over ben.
8 aug 2023
Bedankt voor uw review! Goed dat u ons voorziet van feedback, hier kunnen wij zeker iets mee. Had u toevallig ook in uw spambox gekeken? Het kan zo zijn dat onze mail in de spambox terecht is gekomen. Maar gelukkig heeft u uw pakket ontvangen en bent u tevreden met het product. Wij zien u graag terug bij Hoorbatterijen.nl! Met vriendelijke groet, Team Hoorbatterijen
28 okt 2023

Snelle levering, maar iets vergeten

Snelle levering, maar wel jammer dat er geen vouwdoosjes bij zaten om de 30 pakjes in op te bergen. Bij mijn vorige bestelling was dat wel…. Dus waarschijnlijk nu vergeten, denk ik.
31 okt 2023
Bedankt voor uw review! Wij leveren inderdaad niet altijd de vouwdoosjes mee. Mocht u dit bij uw volgende bestelling graag wel willen, laat dan gerust een notitie achter of contacteer ons hierover. Dan zorgen wij ervoor dat u vouwdoosjes meegeleverd krijgt! Groet Team Hoorbatterijen
6 sep 2023
Snelle en correcte afhandeling. Over op dat moment niet beschikbare gevraagde batterij snel mail ontvangen met vraag akkoord te gaan met latere levering ervan. Zeer correct!
7 sep 2023
Bedankt voor uw mooie review! Goed om te horen dat wij uw bestelling op een correcte manier hebben afgehandeld. Wij zien u de volgende keer graag terug. Groet Team Hoorbatterijen
CP
C. P.
Blaricum
Goede kwaliteit en snelle levering, dit keer een dag later omdat onze koninklijke PostNl personeelstekort heeft en zij nu maar bestellen wanneer er een besteller is.
11 jul 2023
Bedankt voor uw 5-sterren review! Wij zijn blij dat u een van onze klanten bent. Groeten Team Hoorbatterijen
3 jun 2023
Snelle levering door de brievenbus. Ik miste nog een doosje (plat uitgevouwen) dit soms wel even handig als je wat meer besteld. Maar vliegende keer gaat dat lukken.
5 jun 2023
Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat uw bestelling snel bezorgd is. Het doosje kunnen wij de volgende keer uiteraard mee verzenden! Groet Team Hoorbatterijen.
3 okt 2023

Fijn contact

Ik had een probleem dat een deel van de geleverde batterijen leeg blijken te zijn. Er is contact met mij gezocht en netjes opgelost. Dank je wel
6 okt 2023
Bedankt voor uw review! Goed om te horen dat u goed geholpen bent. Wij zijn blij met u als klant! Groet Team Hoorbatterijen

Luistergenot

Ik gebruik deze batterijen al jaren, ze hebben een subliem geluid, ook voor muziek, en daarbij gaan ze ook nog eens minimaal 8 dagen mee
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Goed om te horen dat u tevreden bent met de geleverde batterijen. We zien u de volgende keer graag terug! Groet Team Hoorbatterijen
Reeds dikwijls hoorbatterijen besteld bij deze site, altijd correct en goede kwaliteit voor een zeer scherpe prijs !
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Goed om te lezen dat u tevreden bent met onze prijs-kwaliteit. Hier staan wij voor! Groet Team Hoorbatterijen
26 okt 2023
Goede service, ook bij een verkeerde bestelling, goederen terugsturen en onmiddellijk geld terug.
27 okt 2023
Bedankt voor uw mooie review! Fijn dat u tevreden bent met ons service. Wij vinden dit erg belangrijk! Groet Team Hoorbatterijen
al een tig-aantal jaren heb ik de p675 batterijen en met een uitstekend resultaat.
4 jul 2023
Hi, bedankt voor uw 5-sterren review! Goed om te horen dat u tevreden bent met de p675 hoorbatterijen. Groet Team Hoorbatterijen
1 okt 2023
Leveren goede kwaliteit batterijen. En er wordt geleverd als afgesproken.
2 okt 2023
Bedankt voor uw mooie review! Ik zal uw review delen met ons team. Groet Team Hoorbatterijen
TM
Theo M.
Bemmel
29 okt 2023
Snelle en correcte levering. PostNL had meer moeite met bezorgen!
31 okt 2023
Bedankt voor uw 5-sterren review! Fijn dat uw bestelling snel en correct is geleverd. Groet Team Hoorbatterijen
27 sep 2023
Het was allemaal goed maar maak eerst mijn oude batterijen op.
29 sep 2023
Bedankt voor uw review! Goed om te lezen dat u tevreden bent over uw bestelling. Groet Team Hoorbatterijen
27 mei 2023
Ik heb de hoor batterijen net in gebruik. Tot nu toe prima.
1 jun 2023
Bedankt voor uw 5-sterren review. Goed om te horen dat u tevreden bent met de hoorbatterijen. Wij zien u een volgende keer graag terug! Groet Team Hoorbatterijen.
22 sep 2023

Vlot en vlug

De baterijen voldoen prima en voor een betaalbare prijs
26 sep 2023
Bedankt voor uw 5-sterren review! Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde batterijen. Groet Team Hoorbatterijen
4 sep 2023
Goed produkt, goede service en makkelijk te bestellen.
5 sep 2023
Bedankt voor uw mooie review! Wij zijn blij met u als klant en zien u de volgende keer graag terug. Groet Team Hoorbatterijen
HK
Hetty K.
Doorwerth
Bestelling kwam pas na 7 dagen. Verder service prima
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw review! Vervelend om te horen dat uw bestelling pas na 7 dagen bezorgd was. Deze periode is het erg druk bij de vervoerders. Dit kan de mogelijke vertraging met zich meebrengen. Helaas was dit bij uw bestelling het geval, maar gelukkig is uw bestelling alsnog bezorgd! Groet Team Hoorbatterijen
BP

Prima service

Correcte en snelle afhandeling van mijn bestelling.
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Goed om te lezen dat u tevreden bent met uw bestelling. We zullen uw review delen met de rest van het team. Groet Team Hoorbatterijen
11 nov 2023
Goede prijs-/kwaliteitsverhouding, snelle levering.
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Het doet ons goed om te lezen dat u tevreden bent over onze prijs-/kwaliteitsverhouding en de snelle levering. Hier werken wij iedere dag hard! Groet Team Hoorbatterijen
14 aug 2023
Goed verpakt en snel geleverd,- de volgende werkdag
15 aug 2023
Bedankt voor uw mooie 5-sterren review! Fijn om te lezen dat uw bestelling goed verpakt was en snel geleverd is. Groet Team Hoorbatterijen!