Hoorbatterijen.nl/nl

151 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden161 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 apr 2023
Hoorbatterijen.nl/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 aug 2023
Mijn beoordeling gaat al over jaren dat ik gehoorapparaten moet gebruiken daar mijn gehoor op natuurlijke weg is achteruit gegaan, zeker de laatste periode is de rechterzijde maar als 10% achteruitgegaan, mede door een zware longontsteking is daar mede ook een oorzaak van, de batterijtjes die ik gebruikt werken prima, ja er loopt er wel eens een tussendoor die minder lang meegaat.
JS
jan S.
Waddinxveen

9 mei 2023
Doe hooguit drie dagen met een baterij in het begin 6dagen gebruik

Beoordelingen voor Hoorbatterijen.nl/nl

Vlotte afhandeling.
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Fijn om te lezen dat uw vlot is afgehandeld. Wij doen iedere dag ons uiterste best om bestellingen zo goed en vlot mogelijk af te handelen. Fijn dat u dit ook ervaart. Groet Team Hoorbatterijen
HH
Hellen H.
Landgraaf
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Wat goed om te lezen dat uw bestelling snel is geleverd. Hier doen wij iedere dag ons uiterste best voor. Groet Team Hoorbatterijen
Wordt beoordeeld
dat ze langer mee gang
Snelle levering . Netjes verpakt . Goede baterijen.
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! We zullen uw mooie review delen met ons team. Groet Team Hoorbatterijen
Makkelijk besteld, vlot en correct geleverd.
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw mooie review! Het doet ons goed om te lezen dat u het eenvoudig vond om uw bestelling te plaatsen, en deze vervolgens vlot en correct is geleverd. We zullen uw review delen met onze collega's. Groet Team Hoorbatterijen
11 feb 2024
Heel vlot geleverd en tegen een lage prijs.
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Wat goed om te lezen dat uw bestelling vlot is geleverd en u tevreden bent over onze prijs. Vlotte levering en de juiste prijs vinden wij erg belangrijk voor onze klanten. Groet Team Hoorbatterijen
PC
‘No nonsense’ afhandeling van bestelling.
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Fijn dat u een goede ervaring heeft gehad met ons. We waarderen het dat u hierover een review heeft geplaatst. Groet Team Hoorbatterijen
Snelle service en goede prijsverhouding
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw mooie review! Goed om te lezen dat u tevreden bent met onze service en prijsverhouding. Wij vinden dit zelf ook erg belangrijk en hechten hier veel waarde aan. Fijn dat u dit ook waardeert bij ons. Groet Team Hoorbatterijen
Zeer snelle levering,
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Fijn dat uw bestelling snel geleverd is. Hier doen wij iedere dag ons uiterste best voor! Groet Team Hoorbatterijen
zeer snelle levering
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Wat goed om te horen dat uw bestelling zeer snel is geleverd, hier besteden wij veel aandacht aan. Groet Team Hoorbatterijen
ALLES PRIMA GEREGELD
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Fijn dat alles prima geregeld was en u tevreden bent met uw bestelling. We zien u de volgende keer graag terug! Groet Team Hoorbatterijen
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Wat goed om te horen dat de bestelling snel geleverd is. We zien u de volgende keer graag terug bij Hoorbatterijen.nl. Groet Team Hoorbatterijen
PW
Piet W.
Veenendaal
Keurig op tijd
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Wat fijn om te lezen dat uw bestelling keurig op tijd was, dit vinden wij erg belangrijk. Groet Team Hoorbatterijen
Snel geleverd
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Super dat uw bestelling snel is geleverd, hier doen wij iedere dag ons uiterste best voor. Groet Team Hoorbatterijen
ok
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten, dit waarderen wij! Groet Team Hoorbatterijen
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw review! Fijn om te zien dat u ons goed beoordeeld. We zien u de volgende keer graag terug. Groet Team Hoorbatterijen
9 mrt 2024
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Wat fijn om te zien dat u ons zo goed beoordeeld. Hier zijn wij erg blij mee! Groet Team Hoorbatterijen
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw review! Fijn dat u tevreden met ons bent, hier doen wij iedere dag ons uiterste best voor. Groet Team Hoorbatterijen
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw review! Wij waarderen het dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten. We zien u de volgende keer graag terug. Groet Team Hoorbatterijen
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw 5-sterren review! Wat goed om te zien dat u tevreden bent over onze levering, producten en service. Groet Team Hoorbatterijen