Hoorbatterijen.nl/nl

151 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden161 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 apr 2023
Hoorbatterijen.nl/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 aug 2023
Mijn beoordeling gaat al over jaren dat ik gehoorapparaten moet gebruiken daar mijn gehoor op natuurlijke weg is achteruit gegaan, zeker de laatste periode is de rechterzijde maar als 10% achteruitgegaan, mede door een zware longontsteking is daar mede ook een oorzaak van, de batterijtjes die ik gebruikt werken prima, ja er loopt er wel eens een tussendoor die minder lang meegaat.
JS

dat ze langer mee gang
9 mei 2023
Doe hooguit drie dagen met een baterij in het begin 6dagen gebruik
31 dec 2023
Opzich niks mis met de batterijen maar veel te duur in vergelijking met ander leveranciers.
Antwoord van Hoorbatterijen.nl/nl
Bedankt voor uw review. In uw review lees ik dat u het opmerkt dat wij duurder zijn dan verschillende andere leveranciers. Wij zijn inderdaad niet de goedkoopste aanbieder. Wij bieden namelijk altijd verse batterijen aan, met een minimale houdbaarheid van +2 jaar. Daarnaast bieden wij gratis verzending aan vanaf €10,-. De verzending zit dus al bij de prijs inbegrepen, wat bij vele aanbieders niet het geval is. Mocht u toch niet tevreden zijn met uw aankoop? Dan bieden wij u altijd de optie om uw bestelling te annuleren en het aankoopbedrag terug te storten op uw rekening. Ik hoop dat ik u via deze manier meer duidelijkheid heb verschaft over onze prijzen. Groet Team Hoorbatterijen.
24 jun 2023
Wordt beoordeeld
Zijn geen doosjes bij geleverd. Heb dit al direct gemeld , maar niets gehoord
3 aug 2023
Lopen te snel leeg Waren niet duur