Lucardi Juwelier Groningen Paddepoel- Logo - Beoordelingen

Lucardi Juwelier Groningen Paddepoel

201 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden351 beoordelingen in totaal

20 jan 2024
Deze dame die ons hielp. Werkelijk waar een heerlijke dame met een fantastische houding lief en onwijs goede klanten service. Toppertje. Ontzettend prettig geholpen. Helaas weet ik haar naam niet. Maar het was een Syrisch hoog zwanger meisje. Goeie aanwinst voor dit filiaal. Ben er gevoelig voor want ik ben zelf Manager van meerdere retail counters. Nee hele prettige ervaring. Eigenlijk nooit eerder bij lucardi zo ervaren. Vaak onervaren dames naar mijn gevoel. Of ongeinterseeedd dat kan ook. Dit was een cadeautje op de zaterdag middag.

15 jun 2024
Jullie doen het prima ik heb een armband met levensboom en oorbellen nu ben een hanger van de oorbellen verloren zilver verkopen jullie ook losse hangers ik baal vreselijk van .

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Groningen Paddepoel

2 jul 2024
26 mei 2024
Mijn dochter heeft gister haar tweede gaatje gekregen in haar oren. De dames waren erg lief voor haar en kundig. Wij komen graag bij Lucardi in Paddepoel.
20 jun 2024
Ontzettend aardige verkoopster! Ze dacht heel goed met ons mee en haar service was geweldig! En ik heb een prachtige armband gekocht.
15 jun 2024
Bijzonder vriendelijk geholpen en goed geïnformeerd over de armband die ik heb gekocht.
3 jun 2024
Ik ben heel vriendelijk te woord gestaan, en goed geadviseerd. Dank jullie wel.
12 jun 2024
Aardige en professionele verkoopster. Goed geholpen.
20 jun 2024
Ik ben heel goed geholpen. Vriendelijk personeel .
7 jun 2024
Vriendelijk personeel, mooi assortiment
17 jun 2024
Prima geholpen zeer netjes en lief.
15 jun 2024
Leuk personeel en netjes geholpen
3 jun 2024
Goed advies en geholpen
13 jun 2024
11 jun 2024
20 jan 2024
8 mei 2024
Een zeer goede service vriendelijke personeel die echt de tijd voor je nemen. Ik had wat sieraden gekocht .die niet helemaal naar mijn zin waren .werd niet moeilijk over gedaan. Heb in de winkel andere keuze gemaakt .echt super ben er helemaal blij en tevreden mee..een dikke pluim voor de service en het vriendelijke personeel. Ik ben goed geslaagd alleen jammer dat er voor wat dikkere vingers iets minder keus is.ik heb maat 19.5 soms 20
4 mei 2024
Ik werd erg vriendelijk geholpen,en heb van mijn eerste loon voor het eerst zelf een moederdag cadeau kunnen kopen voor mijn mama. Heb een mooie armband voor haar gekocht. Heb er helaas nog geen foto van om mee te sturen met dit bericht.. want mama krijgt het volgende week pas natuurlijk. Dank jullie wel voor het helpen. Mijn mama gaat het prachtig vinden.
13 apr 2024

Heel goed geholpen!

Ik was op zoek naar oorbellen en werd goed geadviseerd door de medewerkster over materiaal en onderhoud. Daarnaast deed zij de oorbellen bij mij in en plaatste ze een knopje in het 2e gaatje die ik er zelf niet in kreeg. Ook wees ze mij op de extra korting en daar heb ik gebruik van kunnen maken.