castiron-clothing.com/nl

90 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden253 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 jan 2021
castiron-clothing.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Al sinds het ontstaan is Cast Iron hét herenkledingmerk voor mij. (Volgens mijn vrouw) ontelbare hemden en pantalons, polo's, t-shirts en colberts hebben me nooit ontgoocheld. En vooral voor de jassen heb ik een zwak. Keep up the good work.
EV
Eddy V.
Turnhout

Enorm vlotte levering. Alleen: ik had een leren jack besteld en keek naar de maat tabel om te weten welke maat ik moest bestellen. Hoewel ik op de site van Cast Iron zat natuurlijk, en het jack ook van Cast Iron zelf was, stond er bij de maat tabel dat deze voor “jouw PME jas” was. Heel vreemd. De gegeven maten kwamen ook totaal niet overeen met de door mij opgemeten maten. Het jack zelf was in het echt ook niet zo mooi gekleurd als op de foto. Een stuk fletser.

Beoordelingen voor castiron-clothing.com/nl

Enorm vlotte levering, maat tabel kan beter

Ik heb de broeken vorige week geretourneerd maar nog steeds niets vernomen.
DT
Dustin T.
Woensdrecht
1 aug 2023
Ik kan geen afhaalpunt instellen. Dat zou wel fijn zijn