Lucardi Juwelier Nijmegen Centrum

41 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden105 beoordelingen in totaal

17 okt 2023
Een warm welkom en kundige aardige hulp, ze waren inmens lief en daarom kocht ik nog meer, ik gunde ze meer inkomen. Ze werkte er hard voor, echt een aanrader voor iedereen, wij komen terug als vasteklant en zeggen dat voort aan iedereen die wij kennen, zodat ze er ook meer gaan kopen. Dank jullie wel voor de prettige ervaring en kundigheid. Nijmegen was vandaag een top dagje geworden door deze top werknemers.

22 nov 2023
Ik vroeg om advies voor de lengte van een zilveren kettinkje maar ze bleef op de vlakte, terwijl ik juist om het contact naar een winkel ga. Anders kan ik net zo goed online bestellen.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Nijmegen Centrum

26 apr 2024
Oorbellen gekocht, waren na 2uur helaas kapot. Gelijk geld terug gekregen. Fijn geholpen!
21 apr 2024
Aardig personeel, goed geholpen bij het schieten van de gaatjes van mijn dochter.
20 apr 2024

Snel en fijn geholpen

Heel vriendelijk geholpen

Heel langzaam en slechte service

Heel sloom en slechte service. Een werknemer zag er niet echt hygiënisch uit. Ben ik member en zou ik 10% extra korting krijgen kreeg ik niet.
LV
Zeer vriendelijk en gezellig personeel. Erg goed geholpen 💖
Goeie service en ze zijn heel klant vriendelijk
Ik moest erg lang wachten maar werd daarna goed geholpen

meteen goed geholpen

De dames hebben mij meteen goed geholpen.

Super mooie ring gekocht

Ik kwam eigenlijk voor een andere ring maar die hadden ze helaas niet. En de verkoopster hielp mij heel netjes aan een soortgelijke ring. Ik kocht deze ring als verrassing voor mijn man omdat we binnenkort 12,5 jaar getrouwd zijn en geen ringen meer hadden.
10 feb 2024
Vandaag oorbellen voor een kindje gekocht, ze was er heel erg blij mee! Het was best wel druk in de winkel, weinig persoonlijke aandacht.
4 feb 2024
Heel vriendelijk geholpen. Mooie winkel.
3 feb 2024
ze was erg aardig en geduldig
17 okt 2023

Een echte aanrader voor iedereen die luxe houd

14 jul 2023

Topteam Nijmegen!

Zeer fijn en professioneel geholpen door het team van lucardi te Nijmegen. Zeer kundige dames met oog voor wat de klant verlangt en wenst. Blijft de fijnste juwelier voor alles wat je zoekt. Van een klein gegraveerd cadeautje tot een sjiek en elegant sierraad op maat.
29 mei 2023

Mijn ervaring

Je word altijd super fijn geholpen door de enthousiaste en vriendelijke medewerkers. Ik snap wel dat het altijd druk is in de winkel 😄 ik kies eigenlijk altijd voor lucardi sieraden hebben gewoon super goede kwaliteit!
Geweldige service!! Mijn account werkte niet mee en de medewerker (die alleen in de winkel stond) heeft me met alle geduld geholpen om nog steeds member korting te krijgen!
10 aug 2023

Heerlijk bezoekje

Het was lekker rustig in de winkel waardoor we veel aandacht kregen. Werden dus goed geholpen. Al hoewel mag het personeel wel wat meer enthousiasme uitstralen
15 okt 2023
Nos ha atendido una chica joven SUPER MAJA. Nos ha visto a mi pareja y a mi hablando en español y no ha dudado en acercarse a hablarnos. Atención de 10
Ik vond het een hele fijne winkel! Een fijne verkoopmedewerker die rustig en fijn hielp bij het uitzoeken van de perfecte ring!
2 jul 2023
Vriendelijk personeel. Kreeg 10% member korting en ook nog eens 5 euro verjaardagskorting dat is een leuk cadeautje