lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.350 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51.468 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2018
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

Pakket is nooit aangekomen
11 jul 2023
In de tussentijd is er contact geweest over de verzending van jou bestelling. Hiervoor is een PostNL onderzoek gestart. Uit het onderzoek komt naar voren dat jou pakket helaas vermist is. Binnen enkele dagen ontvang je nog aanvullende informatie per mail.
6 jul 2023
De levertijd was veel te laat!
11 jul 2023
Excuses voor deze langere levertijd dan aangegeven! Dit is natuurlijk niet onze bedoeling geweest, sorry voor dit ongemak. Wij gaan er vanuit een volgende keer weer tijdig jou pakketje te bezorgen.
6 jul 2023
Spel werkte niet en bezorging was te laat voor het kinderfeestje. Terwijl ik ruim van te voren had besteld
6 jul 2023
Ik zie dat je pakketje uitgeweken is naar een PostNL punt, omdat er helaas niemand thuis was op het moment van levering. Excuses voor dit ongemak. Je kunt ons altijd direct mailen of bellen wanneer een artikel stuk is aangekomen, dan lossen wij dat graag voor je op.
6 jul 2023
Enorme vertraging op pakket, moest er zelf achteraan. Heb bij Lobbes besteld omdat de levering snel zou zijn, maar helaas.
6 jul 2023
Vervelend om te horen dat je pakketje te laat is bezorgd. Sorry voor dit ongemak! Wij gaan uitzoeken hoe we je beter op de hoogte kunnen houden over jou bestelling. Wij hopen de volgende keer weer tijdig te leveren!
6 jul 2023

Normaal gesproken ben ik zeer tevredenh

Normaal gesproken ben ik zeer tevreden. De laatste keer ging er van alles mis. Ik bestelde woensdag maar het pakket zou vrijdag komen. Niet binnen de beloofde 24 uur. Er volgde geen berichten qua track en trace en toen ik belde bleek er een vertraging. Dit zou op de website staan (nee). Toen was er opeens ook een conputerstoring en toen ik zelf ophing bij telefonisch navragen kreeg ik een mail dat het pakket vertraagd was. Maar, het werd direct ingepakt! De verjaardag was zaterdag en dinsdag kwam het pakket. Natuurlijk kan er wat misgaan maar het lijkt me dat je dan poogt zoveel mogelijk pakketten alsnog de deur uit probeert te doen!
6 jul 2023
Vervelend om te horen dat het op verschillende momenten verkeerd is gegaan met jou bestelling. Mijn excuses voor dit ongemak! Tijdens de verhuizing van ons magazijn hebben wij helaas enkele keren last gehad van een onverwachte storing waardoor niet alles verstuurd kon worden zoals gepland. De verhuizing is bijna afgerond en daarbij gaan we er vanuit de volgende keer weer op tijd jou bestelling te bezorgen!
6 jul 2023
Betere communicatie n.a.v vertraging dit tijdig op website melden en geen beloftes doen die je niet kan waar maken en mensen aan een lijntje houden.
6 jul 2023
Vervelend dat je pakketje niet op het gepland moment is bezorgd. Sorry voor de vertraging! Wij nemen de feedback over de communicatie mee en gaan uitzoeken hoe we je gedurende het verwerkingsproces je beter op de hoogte kunnen houden.

Op tijd leveren en beter communiceren.

Op tijd leveren en niet drie dagen te laat. En beter communiceren. Het pakket zou op woensdag bezorgd wordt, ik kreeg een berichtje dat het donderdag werd, daarna hoorde ik niets meer. Maar het werd pas zaterdag bezorgd.
4 jul 2023
Vervelend om te horen dat jou pakketje te laat is gekomen en wij je onvoldoende hebben geïnformeerd. Excuses! Wij zullen de feedback over de communicatie meenemen en kijken hoe wij dit beter kunnen aansturen.
Leveren wat ik besteld heb en niet iets totaal anders
4 jul 2023
Vervelend om te horen dat jou bestelling niet correct is aangekomen. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest, sorry! Ik zie dat je in de tussentijd contact met ons hebt opgenomen en dat het is opgelost. Nogmaals excuses voor dit ongemak.
4 jul 2023
Jammer om te zien dat je niet tevreden bent geweest over jou bestelling. Kunnen wij op dit moment nog iets voor je betekenen? Laat het ons dan weten op info@lobbes.nl
Zou volgende werkdag geleverd worden, heeft bijna een week geduurd. Kreeg bericht van de vertraagde levering, maar had te maken met een incomplete bestelling. De helft van de bestelling was voor de Vossenjacht later die week en is dus eigenlijk niet meer nodig.
4 jul 2023
Jammer om te horen dat je bestelling naast de vertraging niet volledig te leveren was. Excuses! Mocht je bestelling hierdoor niet meer nodig zijn dan is kosteloos retourneren via onze website mogelijk. Mocht je nog andere vragen over jou bestelling hebben, stuur ons een bericht: info@lobbes.nl

Bestelling na week nog niet in huis

We hebben de bestelling nu voor de tweede keer na een week nog niet in huis. Heel vervelend als het voor een kinderverjaardag is.... Op mails wordt niet eens gereageerd. Jammer!
4 jul 2023
Wat vervelend dat het pakketje zo vertraagd is, onze excuses voor het ongemak. Wij raden altijd aan direct te mailen wanneer je pakketje niet is bezorgd op het aangegeven moment. Helaas hebben wij jou e-mails niet mogen ontvangen. Zijn deze verstuurd naar: info@lobbes.nl? Wij hopen snel onze magazijn verhuizing te hebben afgerond, zodat we volgende keren op tijd kunnen leveren!
Verwachte leverdatum was 21 juni, pas op 27 juni ontvangen.
4 jul 2023
Wat vervelend dat het pakketje zo vertraagd is, onze excuses voor het ongemak. Je mag altijd als wij het bezorgmoment missen direct met ons contact opnemen. Normaal gezien verzenden wij een stuk sneller, maar er was helaas een onverwachte vertraging opgetreden door de verhuizing naar ons nieuwe magazijn. We hopen snel de verhuizing succesvol af te ronden en weer tijdig te kunnen leveren.
2 jul 2023

Komt beloftes niet na.

Voor 14:00 besteld, de volgende dag geleverd wordt niet nagekomen door dit bedrijf. Tel er maar drie dagen bij op. Erg jammer want dit kan een reden zijn waarom je voor dit bedrijf kiest en als dat niet blijkt te kloppen, voel je je toch een beetje belazerd.
4 jul 2023
Wat vervelend dat het pakketje zo vertraagd is, onze excuses voor het ongemak. Normaal gezien verzenden wij een stuk sneller, maar er was helaas een onverwachte vertraging opgetreden door de verhuizing naar ons nieuwe magazijn. We hopen snel de verhuizing succesvol af te ronden en weer tijdig te kunnen.

Niet op tijd verzonden

Op tijd de boel versturen
4 jul 2023
Vervelend dat wij je pakketje niet op het aangegeven moment hebben bezorgd. Excuses voor dit ongemak! Wij nemen je feedback mee en zullen ook je de volgende keer beter op de hoogte houden mocht je pakketje later komen. Hopelijk valt de bestelling wel goed in de smaak!
SO
Sanne O.
Groenlo

Foute levering…

Ze leveren 2x achter elkaar het zelfde verkeerde artikel. En ze komen niet met een oplossing. Ook retour sturen kost mij geld terwijl zij fout zijn…
4 jul 2023
Vervelend om te horen dat je tweemaal het verkeerde artikel hebt ontvangen. Excuses voor dit ongemak! In de tussentijd heb je mijn collega gesproken over jou bestelling en heb je aangegeven te willen retourneren. De retourinstructies die wij hebben toegestuurd zijn voor kosteloos retourneren. Hiervoor is het wel belangrijk dat je het pakketje bij een PostNL punt retour afgeeft. Mocht je nog vragen hebben over de retourzending, kun je ons altijd weer mailen.
30 jun 2023
Levertijd ondertussen meer dan 10 dagen. Spullen nog niet gehad…
4 jul 2023
Erg vervelend om te horen dat jou pakketje zo een vertraging heeft gehad. Excuses voor dit ongemak! Het is goed dat je in de tussentijd contact met ons hebt opgenomen. Dat mag altijd direct wanneer de levertijd wordt overschreden. Ik zie dat mijn collega je verder heeft geholpen en de bestelling is bezorgd. Hopelijk vallen de artikelen goed in de smaak!
29 jun 2023
Eerlijk zijn is misschien wel verstandig.
4 jul 2023
Wat vervelend dat het pakketje zo vertraagd is, onze excuses voor het ongemak. Normaal gezien verzenden wij een stuk sneller, maar er was helaas een vertraging opgetreden door een storing bij de verhuizing naar ons nieuwe magazijn. We hopen snel de verhuizing succesvol af te ronden en weer tijdig te kunnen leveren. Maar ik snap dat dit heel jammer was dat je bestelling te laat was, nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.
27 jun 2023

Levertijden zijn lokkertje

Volgende dag in huis stond er. Op woensdag besteld en dinsdag in huis. Waardeloos...
28 jun 2023
Bedankt voor je review. Ik zie dat je pakket wegens verhuizing van ons magazijn een vertraging heeft opgelopen. Excuses! We hopen snel weer de service te kunnen bieden die je van ons gewend bent.
27 jun 2023
28 jun 2023
Vervelend dat je niet tevreden bent. Je kan ons altijd een e-mail sturen naar: Info@lobbes.nl
26 jun 2023

Teleurgesteld

Geen verzending binnen 1 dag zoals overal staat. Na 5 dagen zonder excuus 1 vd 2 producten annuleren ivm geen voorraad. Een persoonlijk bericht alleen al had veel goeds gedaan. Vaker besteld maar hierdoor laatste keer.
28 jun 2023
Bedankt voor je review. Wegens de verhuizing van ons magazijn heeft je pakketje een vertraging heeft opgelopen. Excuses voor het ongemak! We hopen snel weer de service te kunnen bieden die je van ons gewend bent.