lobbes.nlBeoordelingen

lobbes.nl - De Online Speelgoedwinkel

Spelen, genieten en ontwikkelen, dat is waar we voor gaan bij Lobbes.nl. Hier vind je speelgoed voor alle kinderen; van Lego tot Playmobil, maar ook heel veel speelgoed voor een verrassend budget. Op werkdagen voor 23:59 uur* besteld? Dan heb je de volgende dag je bestelling al in huis!
Lobbes Speelgoed B.V.
Galvanistraat 8
6716 AE Ede
Berry de Snoo

Beoordelingen voor lobbes.nl

4.64/5.00

10.320 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over lobbes.nl

Super snel geleverd en heel mooi

n.v.t

Prima service, vriendelijk contact en goede levering op tijd in een leuke doos.

Alle producten waren aanwezig en goed verpakt. Daarnaast was de kartonnen verpakkingsdoos knutselkarton om een leuke robot in elkaar te zetten! Erg leuk zo'n extraatje en nuttig, zeker in deze corona tijd!

Ondanks dat we iets langer moesten wachten ivm de drukte En ook hier van op de hoogte werden gesteld netje bezorgd

Goed verpakt en snelle levering. Stevig hout !

Een nette mail gekregen dat de levering wat later zou komen(1dag). Omdat de levering er op die dag er niet was heb ik een mailtje verstuurd wanneer ik de bestelling ongeveer kon verwachten. Hierop heb ik een snelle nette reactie terug gekregen en is het de volgende dag bezorgd.

de verpakking erg groot de rest goed

Klantvriendelijk, mooi assortiment en niet duur, levering in verrassende verpakking

Al eerder gebruijt ivm sinterklaas. Ook in corona vetrouwvare website

Door de drukte kwam het pakket iets later dan gepland maar omdat we de bestelling op tijd hadden geplaatst, was dit geen enkel probleem. De puzzel is een succes bij klein en groot! Volgende week gaan we de eieren beschilderen en dan kan Pasen voor ons niet meer stuk.

We bestellen regelmatig bij Lobbes en hebben nooit problemen. En de spullen zijn ook prima!

Prima!

Uitstekende service, goed bereikbaar en zeer klantvriendelijk. Een voorbeeld voor velen!

Vind het altijd leuk om te shoppen bij lobbes

Allesging probleemloos en was op tijd!

Het product deed aan de verwachtingen , het betaalproces verliep voorspoedig en de bezorging was op het afgesproken tijdstip

Super service. Omdat het op dit moment erg druk is ontvang je een mail met uitleg waarom de vracht wat vertraagd is. Dit is super fijn dan weet je waar je aan toe bent.

Gewoon goed!

Prima levering; prima product!