lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023
lobbes.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij lobbes.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023

Beoordelingen voor lobbes.nl

7.429 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

8 nov. 2022
Snelle bezorging. Netjes verpakt. Ik had twee artikelen besteld. Een groot ding en een stickervel. Na uitpakken kon ik het stickervel niet vinden. Na contact (per email) met de klantenservice werd gelijk een nieuw stickervel opgestuurd. Nadat ik 's avonds de doos helemaal uit elkaar gadget gehaald (om te knutselen), bleek het stickervel tussen/achter een van de doosflapjes te zitten. Dit heb ik gelijk laten weten, maar ik was te laat om de nazending te annuleren. Wellicht de volgende keer dunne stickervellen met een plakband aan een ander item vastplakken? Ik heb nu wel voor Halloween heel veel 'monsterlijke' appeltjes kunnen maken. En iedere keer als er een appeltje op gaat plak ik de oogjes op een kandelaar. Dit wordt de drakenkandelaar (voor volgend jaar).

28 okt. 2022
Verschrikkelijk product, VEEL TE KLEIN. Zelfs voor men zoon van 70 cm. Alles deurtjes zitten kei vast en al je iets te hard trekt valt niet alleen het hele keukentje om. Maar ook alles uit elkaar, veel. Ik heb 25 euro betaald maar dit is nog geen 10 waard buiten wat stickers. Doe jezelf een plezier en koop eentje van een degelijke winkel waar je 150 betaald en degelijk speelgoed hebt. Deze kegel ik gewoon bij het plastiek afval

Beoordelingen voor lobbes.nl

13 jan. 2023
Over het algemeen snelle verzending. Er is ook wel eens een bestelling zoek geraakt. En toen was de hulp matig. Het schoot niet echt op. Gelukkig, maar een keer gebeurd. En ik vind het zo zonde, dat zo'n heel klein dingetje in zo'n grote doos zat. Dit had een brievenbus pakketje kunnen zijn. Paste gewoon in de brievenbus. Verder erg tevreden.
Het zat wederom in een belachelijk grote doos. Is écht niet nodig. En als ik dan vraag bij ophalen of er geen kleinere doosjes zijn of enveloppen, krijg een blik van ‘waar bemoei jij je mee’. De service is echt niet meer zoals het ooit geweest is. Het product is prima overigens.
9 jan. 2023
Goede service en vriendelijk. Ik had bij mijn besteden artikel vergeten en al wel betaald. Zonder problemen en heel vriendelijk geholpen. De mevrouw checkte even of het nog bijgevoegd kon worden. het artikel kwam met de bestelling mee. Top!
10 jan. 2023
Bedankt voor dit compliment!
6 jan. 2023
Ik bestelde losse stabilo stiften. Ik vind het fijn dat het kan zodat ik deze set kan blijven gebruiken ook als er bepaalde kleuren op raken. Jullie levering is vrij op tijd dat vind ik prettig zodat ik ze snel kan gebruiken.
9 jan. 2023
Bedankt voor je complimenten :)
2 jan. 2023
Een van mijn bestelde artikelen was uitverkocht waarop ze me belden en samen naar een oplossing zochten (ik had iets specifiek nodig voor een afscheidscadeau op de opvang). Dit vond ik erg fijn, zeer goede klantenservice.
13 jan. 2023
Bezorging en afhandeling is prima. De boerderijdieren xl zijn erg mooi. Wel jammer dat het schaap niet meer leverbaar is. Ik had een ander schaap besteld maar deze was super klein heb deze daarom retour gestuurd.
16 jan. 2023
Veilige en betrouwbare site, levering was precies een uur later dan het uiterste wat aangegeven was, maar heb wel een mail gekregen waarin ze vermelde dat de levering later was dan voorzien.
Product besteld gekregen . Maar helaas verkeerde maat. Mijn eigen schuld. Tog Maar terug gestuurd. Gewoon mijn geldt weer terug op de bank. Snel afgehandeld. Gewoon perfect.
Altijd netjes en op tijd met leveren. Leuke artikelen ook voor de kleine prijsjes. Een tijd terug met een kwaliteitsfout van een artikel super netjes opgelost.
2 jan. 2023
Je kan er alles op vinden. Van kleine naar grote kados. Voor diverse thema's.. ze zijn snel met bezorgen en kwaliteit is ook goed.ik raad zeker lobbes aan
Altijd leuk! Ze hebben een ruime keuze aan leuk speelgoed. Makkelijk te bestellen en vlot in huis Zelfs voor oma een feest om het uit te pakken :)
Antwoord van lobbes.nl
Dat is nog eens leuk om te lezen, super bedankt voor de leuke review!
12 jan. 2023
Duidelijke site, goed bestelproces. Verbeteren: Click en Collect invoeren zodat de klant eerder zijn bestelling kan ophalen aan de vestiging
13 jan. 2023
Bedankt voor je review en verbeterpunt. Helaas is dit voor ons niet mogelijk, omdat het magazijn ergens anders gevestigd is.
12 jan. 2023
Leuk cadeaupapier. Een fijne doos waar alles inzit. Soepele levering. Het kiezen is ook makkelijk omdat op alles de leeftijd vermeld staat.
1 jan. 2023
Snelle verzending, snelle reactie op e-mail en goede service. Er ontbrak een onderdeel van Schleich manege, deze is direct nagestuurd. 👍
2 jan. 2023
Fijn om te lezen dat we het toch nog op konden lossen, dat is altijd ons doel. En erg bedankt voor de toffe feedback, zo beginnen we het jaar weer met een lach :) De beste wensen!
Fijn als je personeel bent van lobbes , je ziet als eerste de producten, maar ook weer heel verleidelijk, je blijft kopen .
Antwoord van lobbes.nl
Erg begrijpelijk. Veel knutselplezier :)
Snelle verzending enzo alleen jammer van geen hits uit de blitzers. Had er 4 en geen 1 hit maarja pokemon blijft gokken
Snelle verzending ondanks beroerde bezorging door PostNL. Dit bedrijf is een voorbeeld voor alle online leveranciers.
Antwoord van lobbes.nl
Fijn om te horen dat je tevreden bent over hoe wij je probleem hebben opgelost!
16 jan. 2023
Die Lieferung kam sehr schnell an. Die Artikel sind wie beschrieben. Werde für Mitgebsel jetzt immer dort bestellen.
2 jan. 2023
mijn kleindochter was heel blij met de pennen, stiften en lampjes dus ik ook. supervsnel geleverd en netjes ingepakt.
4 jan. 2023
Leuk om te lezen dat je kleindochter blij is met de cadeautjes, veel plezier ermee! En bedankt voor je leuke feedback.
13 jan. 2023
Groot assortiment met goede prijzen. Snelle en nette levering ook. Heel leuk dat er ook knutseltips worden gegeven.