lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 29-10-2018
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
lobbes.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij lobbes.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29-10-2018
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor lobbes.nl

6.442 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Lekker op mijn gemak op de site iets uitzoeken voor mijn kleinzoon, bestellen en dan vlot in huis. Je wordt goed op de hoogte gehouden, betreffende het pakket. En dan de vreugde van het uitpakken, als het in huis is. Dat is voor deze 64 jarige oma nog een feest. En mijn kleinzoon? Die komt geeneens aan zijn middagslaapje toe. Teveel moois, om zich mee te vermaken bij opa en oma. En nu ontving ik de speelgoedcatalogus... ik geniet nu al van de voorpret, om daar weer iets moois in uit te zoeken. En zo leuk, want er staat veel in, maar allemaal betaalbaar. Kortom, Lobbes vinden wij Top, en wij komen er graag terug.

ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de bestelde artikels. Ik ben eerder teleurgesteld in de klantenservice: een van de (reeds betaalde) bestelde artikels werd niet geleverd met de oorspronkelijke bestelling. Telefonisch kon ik niet verder geholpen worden, want de situatie moest onderzocht worden. Verder werd ik mij via e-mail gezegd dat volgens de track and trace de bestelling werd geleverd en dat ik anders bij mijn buren moest checken. Toen ik het probleem via e-mail opnieuw uitlegde, werd mij gezegd dat volgens de gegevens het gewicht van het pakje klopte. Uiteindelijk heb ik foto's verstuurd en het pakje gemeten om te bewijzen dan het ontbrekende artikel onmogelijk in het pakje had kunnen passen. Het ontbrekende artikel werd alsnog opgestuurd en ik heb het inmideels goed ontvangen. Ik bestel echter regelmatig on line en zulke situatie waren mij al voorgekomen. Nooit eerder waren het 1 telefoontje, 3 mails en bewijsmateriaal nodig om tot een oplossing te komen. Ik kreeg het bijzonder onaangenaam gevoel dat de winkel naar manieren zocht om de verantwoordelijkheid voor hun fout op mij / op de postdienst door te schuiven of erger om te zeggen dat ik niet de waarheid sprak. Ik probeerde ook via de chat op facebook contact op te nemen: ik kreeg daar wel antwoord maar telkens uren na mijn eerst bericht (en nadat ik al via andere wegen contact had genomen). Als een chat-functie niet als chat kan gebruikt worden (wat ik begrijp, het is veel werk), best dat niet als optie aan te geven. Jammer, het was mijn tweede bestelling hier en van mijn eerste was ik heel tevreden. Ik vrees dat er geen derde zal komen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

Enorm aanbod, prettig werkende website, meerdere snelle bezorgopties, fijne service.. wat kan ik zeggen, ik ben gewoon fan! Als ik voor één ding Lobbes bezoek, zit mijn winkelmandje gauw alweer vol met nog tien andere items. De kids (en ik) worden altijd blij als we de grote leuke (knutsel)verpakking weer zie binnenkomen.
Antwoord van lobbes.nl
Wauw wat een complimenten, onze dag is helemaal gemaakt! Wij zijn ook fan van jou :)
Het bestellen was heel gemakkelijk doordat ik zonder probleem op rekening kon bestellen. Dat is bij veel websites waar ik moet bestellen een probleem, maar bij jullie niet. Ook de levering was supersnel. Ik heb echt geen verbeterpunten. Ga zo door.
De verpakking. Echt niet normaal groot, ik bestelde een doos loco en een boekje en dat zat in een doos waar 10 grote boeken in konden. Had makkelijk in een bubbeltjes enveloppe of een A4 doosje gekund. Vind ook de verzendkosten behoorlijk hoog.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je feedback! We zijn al bezig ons verpakkingsmateriaal te optimaliseren.
De website is overzichterlijk, het aanbod inspirerend. Ik was op zoek naar buitenspeelgoed en vond verrassend leuke dingen. Verzending was snel en het hele proces transparant. Deze webshop is een aanrader!
Mooi op tijd binnen gekregen. Vind alleen dat de bodem van de verpakking (doosje) te wensen over laat. Kan zonder schade aan de verpakking geopend worden. Hierdoor is het makkelijk de inhoud te pakken!!
De bestelling was compleet en supersnel bij mij thuis aangekomen. De verpakking waar het in is verzonden. Deze had prima wat kleine kunnen zijn. Met 30 kleinedoosjes kleurpotloden?
Goede levering. Schepjes en de zandvormpjes zijn erg stevig. Heel fijn om mee te spelen. Speelgoed is degelijk en niet duur. Heb ze gekocht voor de traktatie van mijn zoon.
Als er wat mis ging bij post.nl dan kreeg ik snel antwoord. Ik heb vandaag na een goede week eindelijk mijn pakket kunnen op halen. Maar dat lag aan de post niet aan jullie
Antwoord van lobbes.nl
Vervelend dat het niet helemaal goed was gegaan met de verzending van je pakket. Wel heel fijn om te horen dat we je hebben kunnen helpen. Veel plezier met je bestelling!
Super snelle levering! Kwaliteit producten. De meiden hebben er veel zin in om te beginnen. Nog even wachten tot de zomervakantie. 😎 Ik zou en heb Lobbes al aanbevolen.
Antwoord van lobbes.nl
Dank je voor de toffe review. Fijn om te lezen dat het bestellen zo goed bevalt. Op naar een super zomervakantie!
Bestelling opzich was goed, echter werd het in zo’n enorme doos geleverd! Slaat nergens op natuurlijk, de doos had zeker 3/4 kleiner gekund voor dat wat ik besteld had.
Antwoord van lobbes.nl
Vervelend om te horen dat je artikel in een te grote verzenddoos is verstuurd. Het inpakken van onze artikelen is een volledig geautomatiseerd proces, waarbij het helaas weleens voorkomt dat de artikelen in een te grote doos worden verzonden. Excuses daarvoor! Momenteel zijn wij druk bezig met het optimaliseren van het verzendproces. De verpakkingsgrootte is een belangrijk punt. De eerste stappen zijn al gemaakt in het ontwikkelen van een inpakproces waarbij de doos op maat naar de bestelde artikelen wordt gemaakt. Wij hopen binnen aanzienlijke tijd het nieuwe verpakkingsproces in werking te kunnen stellen. In de tussentijd hopen wij op uw begrip. Bedankt voor de melding in ieder geval, wij zullen dit meenemen in onze verbeteringen!
Snelle en goede levering. Er ontbraken 2 spulletjes maar na 1 mail zijn deze onmiddellijk nog verzonden. Goede klantenservice en de producten waren zoals verwacht.
Antwoord van lobbes.nl
Wat fijn om te horen dat we het goed voor je hebben kunnen oplossen. Bedankt voor je review!
Ik heb schepjes besteld voor mijn zoontjes traktatie. Ik miste er helaas 1. Gelukkig had ik er 1 extra besteld. Dus kwam het goed. Kan gebeuren. Verder tevreden!!
Ik ben heel tevreden over de spulletjes die ik besteld had, mijn kleindochter was er helemaal blij mee, De doos had wel iets kleiner gemogen waar het in zat,
Wachtend op kiepauto xxl. Keurig mailtje gehad, dat de auto er was. Gelijk besteld en snel binnen. Mooie auto, word een 10 dagen auto voor geboorte.
van Ans S.
Snelle levering netjes verpakt echt ideaal omdat ze alles hebben ,top,!! Dit item was niet verkrijgbaar in de gwone speelgoedwinkel bij Lobbes el!
De 50 doosjes stoepkrijt (voor in een goodiebag) zijn vlot bezorgd. Jammer dat er 1 doosje gescheurd was, die hebben we maar aan onszelf gegeven.
Ik had met spoed een cadeau nodig en vond het fijn de optie express verzenden tegen betaling. Het cadeau was op de aangegeven tijdslot geleverd.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Leuk om te horen dat door de keuze voor onze express service het cadeautje nog op tijd was. Hopelijk heeft de jarige job er veel speelplezier van!
Super. Duidelijke website, duidelijk en makkelijk bestellen, informatie over wanneer bezorgd klopte, netjes verpakt in een super leuke doos.
van E M.
Al 2x besteld de dag erna geleverd, gewoon super snel! Alles is netjes ingepakt. Leuke dagaanbiedingen. Bestellen hier zeker weer opnieuw.
Tijdens het vervoeren was er iets stuk gegaan . Heb er over gebeld . Geweldige service volgende dag werd er gelijk n nieuwe gestuurd.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Wat fijn dat we het voor je hebben kunnen oplossen!