lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.314 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.304 beoordelingen in totaal

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

Lobbes is goed bezig 👍

Mijn bestellingen bij Lobbes zijn tot tevredenheid verlopen. Leuke spulletjes :ingepakt in een stevige doos en vlot geleverd. Blij mee, ga zeker vaker bestellen en zal ze aanbevelen bij anderen. Het enige waar ik een beetje moeite mee had zijn de artikelen waar de klant niet kan kiezen en waar een willekeurig artikel van wordt gestuurd. Ik wilde graag de roze en kreeg de blauwe, bij iets anders kreeg ik een popje met paars haar terwijl wij liever dus de roze uitvoering hadden gehad. Ondanks dat is mijn mening:Lobbes is goed bezig!
AO
11 jul 2024

Leuke spullen, niet duur, snel verzonden en een hele goede service.

Div. leuke spulletjes voor de kleinkinderen gekocht. Snel geleverd en de service is ook echt super. Er zat geen riem aan een brandweerhelm, hierover een bericht gestuurd en meteen dezelfde dag nog een nieuwe verstuurd. Dat is echt service.
8 jul 2024
Very user-friendly online shop with shipping to other European countries over 39 euros. The package came 2 or 3 days later and was packed very well with their own cute custom box. Thanks and will use again in the future 😊
8 jul 2024

De keuze mogelijkheden aan producten en verzending

De keuze mogelijkheden aan producten, en mijn opmerking was gelezen dat ze niet in die grote doos moesten verzenden waar je een robotje uit kan knutselen. Ik had niet zoveel en anders heb je zoveel ruimte over en is minder goed milieutechnisch gezien. En het robotje uitknippen doen we eigenlijk niet, het is te lastig om te knippen voor onze dochter.

Leuke schepjes, maar graag zonder sticker

Verzending was prima! Ik had een tiental strandschepjes als uitdeelkadootje besteld. Wat ik minder vond was dat op elk plastic strandschepje een grote productsticker was geplakt die lastig te verwijderen was, waardoor ik veel tijd kwijt was om die van elk schepje met stickerverwijderaar af te halen. Kan dat niet anders?

Goede service

Ik stuurde een mail omdat 1 van de zaklantaarns, die ik voor mijn kleindochters besteld had, defect was. Een uurtje later kreeg ik al antwoord dat ze dat heel vervelend vonden en er een nieuwe onderweg was. Kreeg hem inderdaad de volgende dag al binnen. Dat noem ik nog eens service.
Schnelle Lieferung, super Service! 5 Artikel bestellt, bei denen es verschiedene Variationen gab (Sortierte Artikel) und genau die erhalten, um die ich in der Kommentarfunktion bei der Bestellung gebeten habe. Das ist nicht selbstverständlich! Vielen lieben Dank dafür :)

Prima webshop

Niet geleverd volgens de aangegeven voorkeurs aflevering methode (pakketautomaat), hierdoor moesten we naar een achteraf industrieterrein PostNL punt om het pakket op te halen. Prijs/kwaliteit verhouding producten zoals verwacht

Ze hebben goede kwaliteit

Ze hebben goed speelgoed, en ook de fidget toys zijn van degelijke kwaliteit. Ik heb een slow rise anti stress cube. Echt sterk en ook de prijs was prima. Via Facebook groep deze winkel ook als tip gekregen. Ben zeer tevreden!
5 jul 2024
Vlotte bestelling via de webshop, alsook bediening. Goed dat je zelf de leveringsdatum kunt kiezen. Leuke verpakking. Jammer dat mail van levering, waar tijdspanne op staat vermeld soms laat binnenkomt in de mailbox.
Ivm grote slechthorendheid kan ik helaas niet telefoneren. Op uw website staat dat er ook een livechat is, die functioneert niet. Dat zou voor mij heel mooi geweest zijn. U bent gelukkig goed bereikbaar per email.
4 jul 2024
De bestelling was snel bezorgd, grotendeels naar wens. De uitdeel zakjes zijn erg leuk maar ze scheuren heel snel. Helaas bij een ander bedrijf moeten kopen. Jammer. De rest was prima in orde.
11 jul 2024
Geweldige service. Mijn bestelling werd alsmaar niet geleverd door post.nl en er werd onmiddellijke een nieuwe levering verzorgd door Lobbes. Snel en persoonlijk antwoord door klantenservice.
leuke vlinder voor de baby. het is een cadeau voor een vriendin in spanje waar ik binnenkort naar toe ga. goed product , en snel geleverd. ik beveel lobbes aan bij vrienden en kennissen
1 jul 2024

Prima webshop

Het versturen van een klein product, wat door de brievenpus had gepast, had niet in een enorme doos naar een pakketpunt verstuurd hoeven worden. Dat zou veel schelen in de verzendkosten.
11 jul 2024
Mooie watertafel voor een goede prijs! Helaas was de uitbreiding niet meer leverbaar. Na een mailtje kreeg ik na een dag al antwoord terug dat deze uitverkocht was. Goede service.
HF
hp f.
waddinxveen
29 jun 2024
Ik zocht een product tijdens mijn vakantie heb het besteld en vroeg om latere levering omdat ik nog in het buitenland was endit was geen probleem , dus Lobbes helemaal TOP
1 jul 2024
Fijne ervaring. Ik was op zoek naar een specifiek weefsetje, maar het viel me op dat het assortiment heel breed is. Verzending verliep vlot.
Fijne webshop met leuke en verrassende producten. Verzendkosten staan alleen niet altijd in verhouding met de prijs van de producten.
CB
Corine B.
Den Haag
Ik ben altijd superblij met Lobbes Mooie aanbiedingen en altijd een snelle levering. Daarnaast blijft de robotdoos ook zo leuk!