lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.348 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51.902 beoordelingen in totaal

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

7 aug 2023
De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

7 jun 2024

Goede ervaring (en kleine tip)

SUPERsnelle verzending in een passende doos (eco!) en leuke spulletjes, heel blij mee. Omdat ook het meebestelde boek los in de doos zat en tussen de flappen klem is komen te zitten, is de kaft wel geknakt. Dat is voor een cadeautje niet fijn. Los van dit verbeterpuntje zeker voor herhaling vatbaar!
31 mei 2024

De kinderen worden dolenthousiast van de verpakking

Alles wat wij bestellen is van goede kwaliteit en naar de foto's die de website toont. De kinderen worden al dolenthousiast van de verpakking en willen er altijd graag mee spelen. Snelle levering of anders transparante informatie over vertraagde leveringen.
27 mei 2024
Betrouwbare partner We bestellen regelmatig bij Lobbes en ontvangen steeds de producten op het afgesporken tijdstip, goed verpakt met duidelijke communicatie. Ook facturatie met verlegde btw ed is steeds in orde. Heel fijn om met hen samen te werken.
3 jun 2024

Top zaak met bijzonder vriendelijk personeel

Voor mijn bedrijf bestel ik heel vaak bin Lobbes, goede en snelle service! Geregeld mooie aanbiedingen. Mocht er iets fout gaan of onverhoopt defect wordt het ALTIJD netjes en snel opgelost. Heel fijn bedrijf met bijzonder aardig personeel
Snelle levering, goede producten, afbeelding op de website komt overheen met wat je ontvangt. Enige nadeel is dat de afmetingen van het product (namentrein) er niet bij staan. Dit zou wel een verbetering kunnen zijn.
Heb de verkeerde besteld alles werd goed uit gelegd wat ik moest doen . En die meneer zocht het een en ander uit voor mij. Zodat ik weet welke ik moest bestellen de volgende keer. Was niet leverbaar blijkt
27 mei 2024
Mooi op tijd verzonden. Was wel een hele grote doos (in verhouding tot het product) die totaal ingedeukt aankwam maar dat laatste kwam door PostNL. Gelukkig kon de aankoop tegen een stootje...
27 mei 2024

Ik vond de doos groot voor de inhoud en ik had het fijn gevonden als ik zelf had kunnen kiezen. (Ik had gezichtsmaskers besteld. Voor de rest prima! De snelle levering vond ik erg fijn.
24 mei 2024
Fijn dat producten wat langer in het assortiment blijven, voor onze Voorschool heel fijn! Ik kon een bepaalde puzzel niet vinden met een zoekopdracht. Uiteindelijk wel gevonden.

Goede klantenservice

Prijzen zijn over het algemeen schappelijk. Producten worden snel geleverd. En als er iets fout gaat, dan lost de klantenservice dat heel vriendelijk, snel en goed op.
3 jun 2024
De klantenservice is uitmuntend. De keuze reuze en regelmatig mooie aanbiedingen. Jammer blijf ik de verzendkosten vinden bij een relatief hoog aan koopbedrag.
6 jun 2024
Snelle service, prima kwaliteit Alleen één keer 10%korting en toen waren de kisten die ik wilde op. Kon ook niet de 10%nog krijgen als het weer binnen was
6 jun 2024
Een breed scala aan producten. Site is overzichtelijk en je kunt makkelijk bestellen. Lobbes levert snel en in een herkenbare lobbes doos. Erg blij mee!

Geen extra afval bij het ophalen bij Lobbes zelf

Zeer vriendelijk personeel. Ik haal de bestelling zelf op in Ede, dit is duurzaam. Lobbes stop de bestelling niet in een extra doos. Goed bezig!
3 jun 2024
Nog niks als is goed aan gekomen alleen de dozen zijn wel erg groot.dat is wel jammer voor de spulletjes ze hebben zo veel ruimte er in.
De levering was erg snel! Dat was fijn want ik had de cadeautjes snel nodig. Dat was super! De levering klopte met mijn verwachtingen.
27 mei 2024
Leuk speelgoed, goede kwaliteit. Extra verrassing is de verpakking, de kinderen heb elk nog een robotje geknutseld uit de doos.

Top!

Handige website, snelle bezorging, goede producten en speelse verpakking. Ik ben altijd blij als ik iets van Lobbes bestel.

velen

de tot nu toe bestelde artikelen zijn allen prima geweest mede ook voor de kleinkinderen die er veel plezier van beleven
Snelle levering. Leuk idee de knutsel verpakkingsdoos. Die voor speelplezier zorgt. Zouden meer bedrijven moeten doen.
Antwoord van lobbes.nl
Fijn dat je zo tevreden bent over onze snelle service. Wellicht nog een ideetje als er iets moois gemaakt is van de robot-verpakkingsdoos: je kunt er nog een leuke prijs mee winnen: https://www.lobbes.nl/lobbes/bouwdoos