Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
4 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen.
Had die niet eens besteld.
Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit.
Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt.
Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden
De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.
Ik had een sierdendosje besteld en ontvangen zonder sleuteltje. Vervolgens hebben ze direct een nieuwe gestuurd op hun kosten. Vind de service dus echt goed. Helaas is het sleuteltje van het nieuwe sieradendoosje direct bij eerste gebruik door dochtertje afgebroken in het slotje. Het product vind ik dus minder.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
16 apr 2024
Wat vervelend dat de kwaliteit van het product niet goed is, excuses hiervoor. Kan je een mailtje sturen naar info@lobbes.nl? Daar kunnen we tot een passende oplossing komen.
5 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Niks besteld. Toch iets gekregen. Top! Maar volgende keer beter navraag doen. Er zijn meerdere mensen die dezelfde achternaam hebben in Ede. Het was dan wel familie die iets besteld had maar alsnog. Ik had niks besteld!
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
5 apr 2024
Excuses voor deze fout! Wij zullen zorgen dat dit in de toekomst niet gebeurd.
15 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Toezeggen van levering
het is beter niet toe te zeggen dat een pakket aankomt. In mijn geval klopte dat niet door iets logistiek bij Lobbes.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
16 apr 2024
We proberen altijd alles op tijd te verwerken in het magazijn. Helaas heeft jouw pakketje helaas iets vertraging opgelopen, excuses daarvoor!
2 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Dit is 10 cm had er iets beters van verwacht voor die prijs
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
2 dagen geleden
Bedankt voor je feedback. De afmetingen van de artikelen is altijd terug te vinden in de specificaties. Je mag het artikel binnen 30 dagen retour sturen indien deze niet naar wens is.
12 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Betere klantenservice aanbieden.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
12 dagen geleden
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over onze klantenservice. Ik zie dat je contact hebt gehad over een kleurvoorkeur van een product. Zoals mijn collega ook al heeft uitgelegd proberen we rekening te houden met je voorkeur. Het blijft alleen wel een voorkeur en is geen garantie.
9 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Levering liet te wensen over.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
9 dagen geleden
Bedankt voor je feedback! Ik zie dat je zending na een mislukte bezorgpoging naar het PostNL-punt is gebracht, daar is die inmiddels afgehaald.
Wie ärgerlich, dass Sie mit dem Versand nicht zufrieden sind. Wenn wir sonst noch etwas für Sie tun können, können Sie uns über diesen Link kontaktieren https://www.lobbesspielzeug.de/site/contact.
8 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Klanten service
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
8 apr 2024
Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent over de klantenservice. Als we je ergens mee kunnen helpen dan kan je een mail sturen naar info@lobbes.nl
5 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Fout leveradres
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
5 dagen geleden
Wij hebben je bestelling verstuurd naar het adres wat je zelf hebt opgegeven. Als er toch iets fout is gegaan kan je ons mailen naar info@lobbes.nl
4 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
4 dagen geleden
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te zien dat je niet tevreden bent. Je kan ons altijd bereiken via het volgende e-mailadres: info@lobbes.nl
5 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
9 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
9 dagen geleden
Wat vervelend om te zien dat je niet tevreden bent. Als we je nog ergens mee kunnen helpen hoor ik het graag.
We zijn via het volgende e-mailadres bereikbaar: info@lobbes.nl
12 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
15 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
17 apr 2024
Is er iets niet helemaal naar wens? Laat het ons weten via Info@lobbes.nl
15 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
17 apr 2024
Kunnen wij je nog ergens bij helpen? Neem dan contact op via info@lobbes.nl
15 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
17 apr 2024
Kunnen wij je ergens mee helpen? Laat het ons weten op info@lobbes.nl
15 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
17 apr 2024
Heb je tips voor ons? Wij horen het graag!
15 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
17 apr 2024
Bedankt voor je review. Tips of tops? Wij horen het graag!
12 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
17 apr 2024
Heb je vragen over je bestelling? Laat het ons weten op info@lobbes.nl
8 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
8 apr 2024
Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent over onze service. Als je een mailtje stuurt naar info@lobbes.nl kunnen we je verder helpen!
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.