lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.382 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51.343 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2018
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

Ik ben blij met de bestelling maar helaas niet met het tijdstip van leveren.

Ik ben blij met de bestelling en blij met mijn producten. Alleen werd het pakket geleverd op mijn school tussen 18:00 en 20:00 uur. Dan is de school waar ik werk dicht en daar is niet goed over nagedacht. Ik kan niet ontdekken of dat ligt aan Lobbes die niet goed heeft aangegeven dat het om een school gaat, of dat het ligt aan postnl die moet kijken dat het om een levering aan een school gaat en het overdag moet leveren.
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat er een avondbezorging plaats vond. Excuses voor het ongemak. Dit ligt helaas bij PostNL. Bedankt voor je review!
Bestelling te laat binnen, dinsdag besteld vrijdag verstuurd.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Helaas was je bestelling terug gestuurd naar ons door PostNL. Hopelijk heb je wel plezier van de artikelen!

Waardeloos personeel

Personeel is totaal niet behulpzaam
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat we je niet konden helpen. Ik kan helaas geen mailcontact met je terug vinden. Je mag ons altijd een mailtje sturen op info@lobbes.nl. Deze proberen we dan op werkdagen binnen een dag te beantwoorden.

Ohne Luftpolster o.ö.

Die Bestellung war recht zügig im Versand. Leider hatte Hermes ein Problem mit der Zustellung im PaketShop, da sie jedesmal nach den Öffnungszeiten anliefern wollten. Nach 5 Tagen hat es funktioniert, leider zu spät. Aber da lobbes die Ware im großen Karton ohne Luftpolster verschickte, war die Ware nicht mehr zum verschenken geeignet und ging per Retoure zurück.
Antwoord van lobbes.nl
Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wie ärgerlich, dass die Lieferung so lange dauert. Entschuldigen Sie die Unannehmlichkeiten. Sie können uns eine E-Mail an kundenservice@lobbesspielzeug.de senden. Wir hoffen, dass wir Ihnen mit den defekten Artikeln weiterhelfen können.
28 okt 2023
I haven't received my parcel.
Antwoord van lobbes.nl
Thank you for your review. Sorry for the inconvenience. I just sent you an email about your order.
27 okt 2023
Mijn pakket is niet aangekomen
27 okt 2023
Op dit moment loopt het onderzoek bij PostNL. Volgende week verwachten wij terugkoppeling te ontvangen. Heb je in de tussentijd vragen, dan kun je ons altijd een mailtje sturen.
26 okt 2023
Het papier van de kleurplaten is heel dun. Hierdoor komen er gaten in het papier en is het doorgedrukt op de achterkant vd volgende kleurplaat
26 okt 2023
Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat het papier zo dun is. Als er problemen zijn met artikelen mag je ons altijd even mailen naar info@lobbes.nl Dan lossen wij het voor je op!
1 keer mee gemaakt dat bestelling niet geleverd is en lang gewacht op me geld
27 okt 2023
Als het goed is gaat dit over een bestelling van begin van het jaar. Het onderzoek heeft langer geduurd dan de bedoeling is geweest, maar is reeds opgelost. Hopelijk is je recente bestelling helemaal naar wens!
Pakket te laat gekregen en het verkeerde artikel gekregen. Na contact met klantenservice is juiste boek nagestuurd. Bijna een week telaat voor het feestje.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je pakket te laat is geleverd. Excuses voor het ongemak!

Product wijkt af van afbeelding website

Niet daadwerkelijk in de verpakking wat er online bij de afbeelding stond. Een mail over gestuurd, maar helaas nooit een reactie op ontvangen
27 okt 2023
Vervelend om te horen dat je artikel niet aan de verwachting voldoet. Helaas hebben wij geen e-mail ontvangen. Heb je misschien meerdere bijlages gebruikt? Soms zijn de bijlages te groot waardoor deze niet correct binnenkomen. Wij horen graag van je via: info@lobbes.nl.

Gedoe er omheen

Wel veel contact met klantenservice over korting die er niet af ging. Veel dingen beloofd, niks van terug gezien. De producten zijn goed en op tijd binnen. Maar het hele gedoe er om heen vond ik erg matig.
27 okt 2023
Vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling, excuses voor het ongemak. Wij hebben de vragen omtrent de kortingen en de voorwaarde beantwoord per mail. Hebben we iets gemist, dan kun je nogmaals met ons contact opnemen.
20 okt 2023
Meerdere keren achter mijn bestelling aan moeten bellen. Pas na 12 dagen geleverd
20 okt 2023
Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je zo lang hebt moeten wachten op je pakketje. Onze excuses daarvoor!
19 okt 2023
Ik had kadootjes besteld en betaald voor de verjaardag van mijn dochter. Haar verjaardag was inmiddels geweest en de kadootjes waren nog steeds niet geleverd. 1.5 week later na meerdere keren bellen pas geleverd.
19 okt 2023
Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat het pakket zo laat is geleverd. Onze excuses daarvoor.

Niet compleet

Ik ben 2 x 12 bekers besteld en helaas 1x 12 en 1x 11 bekers gehad
17 okt 2023
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je te weinig hebt ontvangen, excuses daarvoor. Ik ga je een mail sturen zodat we dit op kunnen lossen. Je mag ons altijd bellen of mailen als er iets mis is met je bestelling. Dit mag naar info@lobbes.nl
16 okt 2023
na telefonisch contact toch verkeerde artikel na geleverd gekregen.
17 okt 2023
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Je mag ons altijd mailen naar info@lobbes.nl Dan lossen wij het voor je op.
31 okt 2023
Can we help you with anything? Please let us know: serviceclients@lobbesjouet.fr
16 okt 2023

de boekjes die ik had bedsteld kwamen…

de boekjes die ik had besteld kwamen vlot maar waren allemaal beschadigd, niet door vervoer maar zichtbaar al bij productie.
17 okt 2023
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat er boekjes zijn beschadigd. Je mag ons altijd bellen of mailen met deze vragen dat mag naar info@lobbes.nl Wij zullen je dan verder helpen.
Mijn spullen nooit ontvangen
17 okt 2023
Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat je het pakket nog niet hebt ontvangen. Excuses daarvoor! Wij hebben je een mail gestuurd zodat wij het kunnen oplossen. Mocht er iets verkeerd gaan, mag je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl
GR
G R.
Emsdetten
13 okt 2023

Nooit meer Lobbes

Niet meewerkend, onredelijk, onbetrouwbaar, goederen niet volledig ontvangen, onprofessionele verpakking, het pakket en de goederen kwamen gemoduleerd en te laat aan. Ik ben zeer ontevreden en zal daar nooit meer bestellen.
18 okt 2023
Bedankt voor je review. Jammer om te horen dat je niet tevreden bent! We hebben je een mailtje gestuurd zodat we dit kunnen oplossen.
13 okt 2023
De spullen worden slecht afgeleverd, in veel te grote doos alles lag los in de doos
17 okt 2023
Vervelend om te horen dat je artikel in een te grote verzenddoos is verstuurd. Het inpakken van onze artikelen is een volledig geautomatiseerd proces, waarbij het helaas weleens voorkomt dat de artikelen in een te grote doos worden verzonden. Excuses daarvoor! Momenteel zijn wij druk bezig met het optimaliseren van het verzendproces. De verpakkingsgrootte is een belangrijk punt. De eerste stappen zijn al gemaakt in het ontwikkelen van een inpakproces waarbij de doos op maat naar de bestelde artikelen wordt gemaakt. Wij hopen binnen aanzienlijke tijd het nieuwe verpakkingsproces in werking te kunnen stellen. In de tussentijd hopen wij op uw begrip. Bedankt voor de melding in ieder geval, wij zullen dit meenemen in onze verbeteringen!