lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.353 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51.882 beoordelingen in totaal

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

7 aug 2023
De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

Spoedzending retour betaling

Ik heb een bestelling geplaatst met spoedzending, maar deze is niet op het aangegeven moment aangekomen. Dit kan gebeuren en is op zich geen ramp. Na contact met de klantenservice werd me beloofd dat de spoedkosten zouden worden terugbetaald omdat de levering niet op tijd was. Dit vond ik prima, maar tot op heden heb ik nog niets ontvangen. Daarom geef ik een slechte beoordeling. Dat de service 'spoedzending' niet altijd vlekkeloos verloopt, begrijp ik. Wat ik slecht vind, is dat een afspraak niet word nagekomen. Het gaat mij niet om het bedrag zelf, maar om de betrouwbaarheid van de service.
7 jun 2024
Wat vervelend dat het niet goed is gegaan en nog niet is terug gestort. Daar ga ik meteen achteraan, onze excuses daarvoor.
Ich höre nichts wegen meiner Reklamation,es wurde mir was falsches nach der retoure zugeschickt, dann hab ich mindestens schon 8 mal angerufen und gesagt das ich mein Geld wieder auf meine Master Card zurück gebucht gaben will und keine Ware mehr haben will nach dem ganzen hin und herbes wurde mir versprochen das man mir bescheid gibt was bis heute immer noch nicht der Fall stich werde dort nie wieder was bestellen.
Antwoord van lobbes.nl
Hi, apologies for the inconvenience. We were under the impression that you wanted replacement, you can still return the backorder. Kind regards, Lobbes

Aquarelblok heel andere structuur dan in de beschrijving stond

Bij het aquarelpapier dat ik bestelde stond dat het een medium grove structuur had, bij de recensies onder het artikel stonden veel berichten dat het juist een grove korrel was. Ik zocht naar medium tot grof maar het papier had nagenoeg geen structuur! Een foto waarop de structuur duidelijk te zien is zou bij Lobbes wel nodig zijn en helpen te beslissen of je het wel of niet koopt
24 mei 2024
Extra EURO 2,00 betaald voor een spoed levering, maar het pakket kwam alsnog 1 dag later aan. Als Lobbes niet zeker is dat Trunkrs op tijd kan afleveren dan moet deze service door Lobbes niet worden aangeboden. Ook nog contact gehad met Trunkrs....nooit meer iets van gehoord.
4 jun 2024
Ow dat is zeker niet de bedoeling nee. Heel vervelend dat het zo gelopen is. Mijn excuses daarvoor. Het extra betaalde geld voor een spoed levering zal naar je teruggestort worden.
7 jun 2024
Betere beschrijving van producten zou wenselijk zijn. Soms wordt iets thuisgestuurd en is het bv veel kleiner dan dat ik verwacht had. Bijv door meer/betere foto’s toe te voegen. Verder fijne site. Leuke aanbiedingen. Geen overbodige reclame.
7 jun 2024
Dankjewel voor je feedback, we nemen het mee!

Kaka bedrijf

Verkeerd artikel opgestuurd, nu vragen ze me om het verkeerde artikel als nog af te rekenen. Ook moet ik extra verzendkosten betalen, terwijl Lobbes verkeerd artikel stuurt.
6 jun 2024
Zoals al eerder vermeldt wordt er inderdaad een factuur van de nalevering gestuurd zolang het andere artikel nog niet retour is gekomen. Zodra dat wel is gebeurd vervalt de factuur van de nalevering zodat alles weer op orde is. Voor meer informatie verwijs ik je naar de mail die ik je heb gestuurd.
3 jun 2024
Ikkreeg een deel van mijn bestelling pas een week later,toen was t niet meer nodig,terwijl ik gebeld heb en ze mij verzekerde dat t op tijd geleverd zou worden
4 jun 2024
Dat is niet de bedoeling, excuses daarvoor. Als je de artikelen niet meer nodig hebt kan je die tot 30 dagen gratis retour sturen.
Je n’ai pas reçu mon colis et le service client refuse de me rembourser ou de m’envoyer de nouveau le colis. Je déconseille en tant que professionel.

Te late levering

Ik had het product nodig voor een kinderfeestje en het zou er op tijd zijn. Maar het kwam alsnog te laat, 4 dagen later.
4 jun 2024
Dat is heel vervelend, excuses daarvoor. Als je het niet meer nodig hebt, kan je het gratis retourneren via de site.

de pixie racewagen van € 32,99

Gekocht de pixie racewagen van € 32,99. Inclusief batterijen. Kwam keurig verpakt aan maar zonder batterijen.
4 jun 2024
Ah vervelend je daar rekening mee hebt gehouden. In de artikel beschrijving wordt vermeldt dat de batterijen niet meegeleverd worden. Hopelijk geeft dit duidelijkheid.
3 jun 2024
de prijs, ik zag achteraf dat net hetzelfde item minder dan de helft kost op een ander nl de action !!!
4 jun 2024
Als je het te duur vindt kan je de bestelling retourneren tot 30 dagen.
6 jun 2024
Op 27 mei besteld en na4 telefoontjes vandaag 6 juni nog steeds niet ontvangen. ¹
7 jun 2024
Wat vervelend dat het niet goed gegaan is! Onze excuses ervoor. Ik zie dat je pakket bij de verzending is kwijt geraakt en jij je geld terug krijgt. Hopelijk hebben we het zo toch nog goed kunnen oplossen.

Goede service, kwaliteit produkt mindet

Leek een prachtig produkt, maar kwaliteit kunststof was minder goed ( m.i.)
De fiets wordt opgehaald jullie hebben wel een goede service
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat de fiets problemen heeft. Wel fijn dat we je goed hebben kunnen helpen!
Klanten service was niet vriendelijk. Producten verder ok
Antwoord van lobbes.nl
Vervelend dat we je niet goed hebben geholpen. Ik zie in het systeem niets staan maar als we je nog ergens mee kunnen helpen mag je altijd mailen naar info@lobbes.nl.
24 mei 2024

Bestelling te laat

Express service gekozen, maar komt 2 dagen later binnen.
4 jun 2024
Wat vervelend, dat is natuurlijk niet de bedoeling, mijn excuses daarvoor. Het extra betaalde geld voor de verzending zal naar je teruggestort worden.
27 mei 2024
Product was van slechte kwaliteit
4 jun 2024
Wat vervelend, onze excuses daarvoor. We hebben een retourtermijn tot 30 dagen mocht je het artikel niet willen houden.