lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl
Beoordelingen:

5.314 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.304 beoordelingen in totaal  

4,69
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

4 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

Meest relevante negatieve beoordeling

7 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor lobbes.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(108)
(61)
(91)
Resetten
9 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestelde reeds enkele maken en alles werd erg vlug geleverd. Nu echter kwam het niet aan; er werd gezegd dat mijn adres onjuist was, wat absoluut niet klopt. Dan zou het pakket door mij geweigerd zijn, klopt ook niet. U zou dan de goederen opnieuw versturen,… gebeurde ook al niet . Nu zou het terugbetaald worden, daar wachten we dan op. Jammer, het was speelgoed om mee te nemen op vakantie.
Beoordeling melden
28 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had kleine zeemeerminnen besteld, waarvan bij eentje de staart was af gebroken. Een email gestuurd plus foto’s. De enige reactie was een verzendbericht voor een nieuwe set. Stuur even een mailtje terug met: “ Wat vervelend ,mevrouw ! We sturen een nieuwe set naar u op. Excuses voor het ongemak. Dat geeft de klant een beter gevoel en u een veel betere beoordeling.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
3 jul 2024
Bedankt voor je review! Dit had inderdaad moeten gebeuren, excuses dat je geen mail van ons hebt ontvangen over het ontbrekende artikel en om te bevestigingen dat er iets nieuws je kant op komt. We zullen dit in het vervolg anders doen. Nog veel plezier met je bestelling in ieder geval!
4 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling

Enorme te grote doos

Had een pakje stickers besteld die op zich goed waren en prima in een brievenbuspakje hadden gepast maar nee ze kwamen nu in een hysterisch grote doos ik vind dat belachelijk ook omdat het me extra tijd kostte op de op te halen bij een PostNL punt
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
8 dagen geleden
Wij versturen al onze bestellingen per doos, wij hebben hierin drie maten. Deze bestelling had inderdaad wel in een kleinere doos gepast. We zullen kijken hoe we dit in het vervolg kunnen voorkomen.
5 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ruim 3 dagen te laat om cadeau voor mijn kleinzoon verjaardag op te halen. Verteld werd door fout in het systeem, zonder enig medeleven!!! Dus afhaalbalie in Ede dramatisch slecht. Zo zielig voor de verjaardag van mijn kleinzoon🥲
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
8 dagen geleden
Wat ontzettend vervelend dat je pakketje vertraging heeft opgelopen in het magazijn waardoor deze niet op tijd opgehaald kon worden, excuses hiervoor. Helaas komen we soms pas te laat achter een probleem met een levering, we zullen kijken hoe we dit in het vervolg kunnen voorkomen.
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik had mijn bestelling niet helemaal ontvangen. Na mailcontact zouden ze het artikel alsnog opsturen. Later bleek deze net uitverkocht, een enorme teleurstelling. Wel geld terug gehad uiteraard
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
8 dagen geleden
Wat ontzettend vervelend dat er twee keer iets is fout gegaan waardoor je niks hebt ontvangen, excuses hiervoor. Mochten we je nog kunnen helpen met iets dan kan je ons altijd mailen.
GT
Gea T.
Hasselt
4 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling

Te grote doos

We hadden iets kleins besteld en dat kwam aan in de hele grote doos, Misschien een idee om ook kleien doosje in een kleine verpakking te versturen?
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
11 jul 2024
Wat vervelend dat het mis is gegaan met de verpakking van jouw bestelling. We proberen er in de meeste gevallen rekening mee te houden. Helaas lukt dit niet altijd. Excuus voor het ongemak, en bedankt voor je feedback!
11 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
de kwaliteit van het speelgoed is matig. zo ontbraken er op een paar waterpistooltjes een dopje of zaten er vlekjes of beschadigingen op.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
12 dagen geleden
Wat vervelend dat de kwaliteit van het speelgoed je niet bevalt. We hanteren een retour termijn van 30 dagen, je kan dan gratis retourneren waar je niet tevreden over bent.
RV
Ronald v.
gooise meren
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Onjuist product en een dag te laat

Op tijd leveren wat niet gebeurde En Het juiste product leveren en niet een totaal ander product leveren
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
2 dagen geleden
Wat vervelend dat je in eerste instantie een verkeerd product hebt ontvangen, excuses hiervoor. Ik zie dat mijn collega je al heeft geholpen met een nalevering. Ik hoop dat we je op die manier toch nog goed hebben kunnen helpen!
5 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling

Prijzen plus verzendkosten ….

Prijzen plus verzendkosten ….. had achteraf beter naar de action kunnen gaan voor grabbelton spullen .
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
11 jul 2024
Vervelend dat je niet tevreden bent, je kunt nog je artikelen gratis retour sturen binnen 30 dagen. Deze zou je dan eventueel nog kunnen wisselen voor de grabbelton spullen.
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Slechte klantenservice waardoor wij de producten retour hebben moeten verzenden
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
2 dagen geleden
Wat vervelend dat je onze service als slecht ervaart. Ik zie dat je twee keer problemen had met dezelfde step, hierdoor hadden we niet veel oplossingen meer die we je konden aanbieden. Vandaar dat we voorgesteld hadden om de producten retour te laten sturen. Mochten we toch nog iets voor je kunnen doen dan kan je ons altijd mailen!
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Slechte communicatie toen spoed bestelling niet op tijd werd geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
2 dagen geleden
Wat vervelend dat de bestelling niet op tijd is bezorgd, excuses hiervoor. Ik zie dat de extra verzendkosten zijn teruggestort, mochten we je nog ergens anders mee kunnen helpen dan hoor ik het graag!
8 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Post is terug gestuurd maar de betaling is nog niet verwerkt.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
8 dagen geleden
Het geld wordt pas teruggestort zodra je pakket retour is gekomen, als het goed is heb je het geld inmiddels al weer op je rekening.
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Ja ach

Snel verzonden, heel slecht verpakt.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
2 dagen geleden
Wat vervelend dat de artikelen slecht verpakt waren, excuses hiervoor. Mochten we nog iets voor je kunnen doen dan kan je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Anderr artikel gekommen
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
2 dagen geleden
Wat vervelend dat je een ander artikel hebt ontvangen van ons, excuses daarvoor. Kan je een mail sturen naar info@lobbes.nl? Daar kunnen we een passende oplossing voor je regelen!
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
13 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
11 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
SS
Sonja Franziska S.
Schwäbisch Gmünd
5 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
7 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling

Spoedzending retour betaling

Ik heb een bestelling geplaatst met spoedzending, maar deze is niet op het aangegeven moment aangekomen. Dit kan gebeuren en is op zich geen ramp. Na contact met de klantenservice werd me beloofd dat de spoedkosten zouden worden terugbetaald omdat de levering niet op tijd was. Dit vond ik prima, maar tot op heden heb ik nog niets ontvangen. Daarom geef ik een slechte beoordeling. Dat de service 'spoedzending' niet altijd vlekkeloos verloopt, begrijp ik. Wat ik slecht vind, is dat een afspraak niet word nagekomen. Het gaat mij niet om het bedrag zelf, maar om de betrouwbaarheid van de service.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
7 jun 2024
Wat vervelend dat het niet goed is gegaan en nog niet is terug gestort. Daar ga ik meteen achteraan, onze excuses daarvoor.