lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl
Beoordelingen:

5.687 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.582 beoordelingen in totaal  

4,68
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

4 okt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

de meest kritische beoordeling

7 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling
De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor lobbes.nl

 Sorteren  
Relevantie
(125)
(82)
(103)
Resetten
5 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling
De kwaliteit van de artikelen is erg slecht. Ik had voor een feestje wat spullen besteld.. De bestelling kwam snel binnen. Maar daana begon het. De kartonnentjes in de labyrinten waren gebobbeld. Dit aangegeven. Heel snel nieuwe toegestuurd. Maar helaas, dit was dezelfde slechte kwaliteit. De labyrinten opengewrikt. Helaas breken dan van de meeste de pinnentjes. De kartonnen inlays zijn gewoon te groot. Dus na ze recht gemaakt te hebben er een stukje afknippen en weer dicht. De laatste niet meer open durven maken, anders had ik er tekort. Op de dag van het feestje wilde ik de ballonnen opblazen. De blauwe metallic zaten al aan elkaar gekleefd. Losgemaakt en blazen maar. Maar dan blijkt dat ze helemaal verteerd zijn. De tuitjes gaan eraf en er springen spontaan gaten in. Hiervan ga ik het geld nog terugkrijgen als het goed is. Maar ik had uiteraard liever ballonnen gehad die goed waren…. Voor mij geen Lobbes meer helaas!
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
5 feb. 2024
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat de kwaliteit van de labyrint en de ballonnen tegenvalt. Excuses voor het ongemak! Ik zie dat we afgelopen vrijdag hiervan het aankoopbedrag hebben laten terugstorten.
29 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling

livraison trop tardive et informations erronées

la livraison était prévue le vendredi (on m'avait proposé le mardi d'avant, mais ma fille était à la maison pour réceptionner le colis le vendredi), mais rien : le colis n'avait été expédié que le jeudi ! J'ai téléphoné le samedi pour avoir des infos ; on m'a dit qu'il arriverait le lundi et qu'il n'y avait pas de problème : il tenait dans la boîte aux lettres - ce qui était finalement totalement faux ; il est arrivé le mardi, heureusement, il y avait un voisin qui l'a réceptionné. Ce n'est pas sérieux du tout !
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
29 jan. 2024
Comme c'est ennuyeux que vous ne soyez pas entièrement satisfait de la livraison, je m'en excuse. Tous nos colis ne rentrent pas dans la boîte aux lettres. Malheureusement, nous vous avons mal informé à ce sujet. Nous essaierons d’améliorer le processus à l’avenir !
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik had een speelgoed waterkoker ontvangen die defect was en een blender die niet goed werkte. Iedere keer moest ik eraan wiebelen zodat het goed werkte. Beide mochten gratis retour gestuurd worden en hiervoor kreeg ik dezelfde nieuwe artikelen. Nog steeds werken ze niet echt naar behoren maar ja die dingen kosten 5 euro per stuk ofzo dus ik ga niet al die moeite weer doen om te bellen en iets retour te sturen. Klantenservice is zeer goed en doen wat ze beloven. De kwaliteit van de artikelen is wel slecht
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
13 dagen geleden
Jammer om te horen dat de nieuwe artikelen ook niet naar wens zijn, excuses! Je mag ook altijd per mail met ons contact opnemen via: info@lobbes.nl. Per mail zijn wij ook snel te bereiken voor al je vragen!
3 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling

November bestellt bis heute kein Paket oder Rückerstattung

November bestellt, bis heute kein Paket (Hermes hat es verschlampt) oder eine Rückerstattung erhalten. Auch die Absicherung bringt nichts. Ich habe sogar eine eidesstattliche Versicherung abgeben müssen, dass ich das Paket nicht erhalten habe - Reaktionen sind unfreundlich.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
5 feb. 2024
Vielen Dank für Ihr Feedback! Es ist sehr ärgerlich zu hören, dass die Angelegenheit noch nicht abgeschlossen ist. Wir haben uns heute mit dem Spediteur in Verbindung gesetzt, in der Hoffnung, dass die Untersuchung so schnell wie möglich abgeschlossen werden kann. Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten!
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Post NL heeft het pakketje niet op het gevraagde thuisadres geleverd. Ik heb 16km moeten om rijden om het pakje op het afhaaladres te gaan halen. Ik heb eveneens hiervoor speciaal thuis gebleven om het pakje in ontvangst te nemen. Altijd problemen met PostNL.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
12 dagen geleden
Vervelend om te horen dat jou pakketje niet thuis is bezorgd, maar bij een verder PostNL punt is afgegeven. Excuses voor dit ongemak! Mocht het nogmaals voorkomen dan kun je altijd met ons contact opnemen: info@lobbes.nl. Dan helpen wij je graag!
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling geplaatst, zelfde dag geannuleerd. Al 3 keer moeten bellen over het geld wat nog niet terug is gestort. Elke keer het zelfde verhaal, ja mevrouw morgen moet het op u bank staan. Tot op de dag van vandaag nog steeds geen geld terug.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
7 dagen geleden
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat je het aankoopbedrag nog niet terug hebt ontvangen. Excuses! Wij hebben het bedrag op 13-02 aan je teruggestort. Hopelijk staat het zo snel mogelijk op je rekening.
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik had gevraagd om de hartjes vorm en krijg de cirkels, Je kan niets aan geven en je moet maar wachten of je krijgt wat je nodig hebt.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
9 dagen geleden
Het artikel wat je bij ons hebt besteld is komt in meerdere varianten en/of kleuren. Je kunt zoals je gedaan hebt in het opmerkingenveld een voorkeur doorgeven. We proberen hier bij het verwerken van je bestelling dan rekening mee te houden in het magazijn. Dit is o.a. vanwege de voorraad niet altijd mogelijk. Vandaar dat het een voorkeur is en geen garantie. Je kunt tot 30 dagen artikelen retour sturen naar ons.
29 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Artikelen verkopen aan winkeliers en particulieren aan dezelfde prijs ??? dat klopt niet, bedankt, ik hen eenmalig gekocht bij jullie.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
30 jan. 2024
Lobbes.nl richt zich ook op particulieren en scholen/organisaties. Winkeliers mogen gerust bij ons bestellen, maar wij hanteren hiervoor geen andere prijzen.
27 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
De stempeltjes deden het niet allemaal. Sommige stempels waren uitgedroogd! Jammer!!!!!
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
29 jan. 2024
Wat vervelend dat het artikel niet goed functioneert, excuses hiervoor. Je kunt ons altijd een mail sturen naar info@lobbes.nl. Daar kunnen we je een passende oplossing aanbieden!
CU
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Delivering (Hermes) was too late. Annoncen date Saturday, - delivering Monday at noon.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
3 dagen geleden
Sorry to hear that the parcel was delivered later than planned. Apologies for the inconvenience. Next time, we expect to deliver on time!
26 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Te hoge verzendkosten en een te hoog minimaal besteden bedrag voor gratis verzenden.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
29 jan. 2024
Wat jammer dat je niet tevreden bent. Helaas hebben wij ook kosten aan de verzending van een pakket waardoor we een minimum bestelbedrag hanteren voor gratis verzending. Je kunt je bestelling tot 30 dagen kosteloos retour sturen.
26 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Afhaalpunt was verkeerd
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
29 jan. 2024
Wat vervelend dat je pakket naar een ander afhaalpunt is gegaan. Het kan helaas voorkomen dat het gekozen punt vol of dicht was waardoor je pakket ergens anders heen gaat.
29 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakket niet gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
29 jan. 2024
Wat vervelend dat je je pakket niet hebt ontvangen, excuses daarvoor. Ik zie dat je via de mail al wordt geholpen door mijn collega. We zullen je daar verder op de hoogte houden!
5 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levertijd
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
6 feb. 2024
Wat jammer dat je niet tevreden bent over de bezorging. Ik zie dat je laat in de avond hebt besteld. Als je niet kiest voor de vandaag in huis service krijg je je pakket dan een dag later bezorgd. Als je nog vragen hebt dan kun je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl
8 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb twee kleine dino tanden doosjes besteld voor 1,95 per stuk. Uiteindelijk heb ik in totaal ruim 10€ besteld vanwege verzendkosten. De kleine blikjes hadden makkelijk in een envelopje gepast. Vond t toch wel erg duur zo. Ook kon ik niet precies kiezen welk doosje ik wilde (kleur) en het leek alsof ik 2x3 doosjes bestelde. Verder was t wel prima dat de volgende dag mijn bestelling al binnen was.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
9 jan. 2024
Bedankt voor je review!
8 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verbeterpunt: de bereikbaarheid van de backoffice is echt heel ongelukkig. Dit kan alleen per mail en dat werkt niet. Mede hierdoor zijn we met verkeerde inschrijfformulieren gestart en dat heeft veel extra.werk voor Lobbes en voor ons betekend Goed: de voorraad is op orde, de keus is ruim en de hulp is prettig.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
8 jan. 2024
Wij zijn per mail, in de chat en telefonisch bereikbaar voor onze klanten. Waar we jullie mee hebben geholpen is de mail eigenlijk de enige geschikte manier omdat dan alles zwart op wit staat en zo komt er zo min mogelijk verwarring. We zullen kijken of we bepaalde punten kunnen verbeteren in het vervolg.
8 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling

Week te laat geleverd...

De bestelling zou geleverd worden op 22 december. Deze kwam echter pas op 29 december binnen. Ik heb gevraagd wat er mis was gegaan. Het bleek dat één item niet beschikbaar was. Daardoor liep de hele bestelling vertraging op. Ik was hierover niet geïnformeerd. Er kwam aanvankelijk geen excuus...
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
8 jan. 2024
Wat vervelend om te horen dat je bestelling te laat is binnen gekomen en dat we je niet tijdig hebben geïnformeerd over het ontbrekende artikel, excuses hiervoor. Indien je het pakket niet meer nodig hebt dan kun je via deze link een retouropdracht indienen https://www.lobbes.nl/retour
2 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling

I am waiting for returning one item - no reply

I am waiting for returning one item since almost three weeks. They say they will reply within two days! So it is not possible to return the item - i feel a bit cheated.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
2 jan. 2024
What a shame you haven't received return instructions yet. I have emailed them to you again. If you have not received them, I would advise you to contact our customer service team at kundenservice@lobbesspielzeug.de.
28 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Trés déçue

Le colis n'est pas arrivé à temps, mon fils ne recevra son cadeau de noël que le 28 décembre, je suis très très déçue et lui encore plus !!
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
29 dec. 2023
Comme c'est ennuyeux que le colis soit arrivé en retard, je m'en excuse. Vous pouvez retourner votre commande dans un délai de 30 jours. Vous pouvez en faire la demande via ce lien https://www.lobbesjouet.fr/retour
5 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Helaas was de bestelling verkeerd overgenomen waardoor ik niet de juiste artikelen ontving. Dit gaf extra werk voor jullie en voor ons.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
5 jan. 2024
Wat vervelend dat de bestelling niet helemaal goed was doorgekomen. Onze excuses voor het ongemak! Hopelijk zal dit in de toekomst niet meer voorkomen