lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.378 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51.301 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2018
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

Parcel missing. Location unknown.

Parcel was meant to be delivered a week ago. No one knows where it is. Tracking number is useless. Customer service has told me it's on its way, but that's easy to say when they have a tracking number that only mentions the parcel has left since November 5th.
14 nov 2023
Thanks for your review, if you have any questions about the shipment you can always contact us via email.
2 jul 2023

Komt beloftes niet na.

Voor 14:00 besteld, de volgende dag geleverd wordt niet nagekomen door dit bedrijf. Tel er maar drie dagen bij op. Erg jammer want dit kan een reden zijn waarom je voor dit bedrijf kiest en als dat niet blijkt te kloppen, voel je je toch een beetje belazerd.
4 jul 2023
Wat vervelend dat het pakketje zo vertraagd is, onze excuses voor het ongemak. Normaal gezien verzenden wij een stuk sneller, maar er was helaas een onverwachte vertraging opgetreden door de verhuizing naar ons nieuwe magazijn. We hopen snel de verhuizing succesvol af te ronden en weer tijdig te kunnen.

Staat van sluitstickers doen vermoeden dat de inhoud eerder waren geopend

De originele verpakkingen waren beschadigd. De staat van de sluitstickers deden vermoeden dat t reeds geopende verpakkingen betroffen. Dit zag er niet netjes uit. Ivm sinterklaas wel aan de kinderen gegeven. Er zat ook geen factuur bij of retourformulier.
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over je bestelling, excuses daarvoor. Je kunt ons altijd een mailtje sturen naar info@lobbes.nl. Daar kunnen we je verder helpen mocht je dat willen. Wat betreft de factuur en het retourformulier heb je helemaal gelijk dat die er niet in zit. We sturen dit namelijk niet fysiek mee met de bestelling. De factuur ontvang je per mail en een retourverzoek kun je doen via deze link https://www.lobbes.nl/retour
13 jul 2023
Duidelijkheid over levering. De bestelling zou op 1 juli geleverd worden. Die dag hebben we niets ontvangen. Afhalen was niet mogelijk ivm verhuizing. Hierover was niets vermeld bij bestelling. De communicatie over de precieze levering kan dus beter.
13 jul 2023
Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je niet juist op de hoogte bent gehouden over de afleverdatum. Excuses voor het ongemak!
24 aug 2023

Langere levertijd dan aangegeven.

Aanbod is groot. Levering is alleen vaak veel later dan aangegeven. Al meerdere keren meegemaakt dat bestellingen dagen soms zelfs meer als een week later werd bezorgd. Ik zou zeggen pas gewoon je informatie op de site aan dit geeft duidelijkheid.
24 aug 2023
Bedankt voor je review! Bestellingen geplaats op werkdagen voor 16.00 worden de volgende dag bezorgd. Mocht een bestelling onverhoopt niet op het aangegeven moment zijn geleverd kun je ons direct bellen of mailen. Dan helpen wij je graag verder.
Bij de levering van het pakket ontbreekt het school/ whitebordbord. (zie foto. Het zat er echt niet bij) Dit blijkt niet meer op voorraad waardoor ik het alleen weer kan bestellen voor de volle prijs!!? Het was nl een aanbieding ivm black friday
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Ik wil je vragen om met vragen over een bestelling ons te mailen naar info@lobbes.nl op die manier kunnen wij je helpen!
17 nov 2023

Bestelling is nog steeds in behandeling.

Bestelling is nog steeds in behandeling. Mail verkeer is bezig. Pakket is volgens PostNL geleverd. Maar hebben noot iets ontvangen. Wel steeds vriendelijke mailing van Lobbes uit. Maar ben benieuwd wanneer we daadwerkelijk iets zullen ontvangen.
17 nov 2023
Wat vervelend dat je pakketje ergens onderweg is kwijtgeraakt. Ik heb even voor je gekeken en ik zie dat er al een onderzoek in gang is gezet. Ik heb je via de mail een update hierover gegeven.

Prima producten, trage levering

Prima producten! Fijne spullen. Maar pas geleverd na 1,5 week, 5 dagen na de toegezegde bezorgdatum (niet op donderdag, maar pas op dinsdag. Inderdaad, postNL werkt ook niet echt mee). Toen was het kinderfeestje al geweest.... Jammer!
11 jul 2023
Sorry voor deze veel te late levering. Er zijn verschillende factoren geweest waardoor de leverbelofte niet behaald is. Ik ga er vanuit dat een volgende bestelling weer netjes op tijd bezorgd zal worden. Hopelijk was het kinderfeestje als nog een ongekend succes!
Te trage verzending, niet zoals beloofd. Moest de kados in de gewone winkel kopen, en wat blijkt? Daar is het veel goedkoper! Dus alles terug gestuurd en nu al een week aan het wachten op een reactie..Voor ons geen Lobbes.nl meer
11 jul 2023
Excuses voor de te late leveringen. Wij verwachten dat jou retour deze week wordt verwerkt. Dan zal het aankoopbedrag worden teruggestort. Hierover wordt je per mail op de hoogte gebracht.
26 jun 2023

Goede prijs, slechte communicatie

Prijs en bezorging was goed maar communicatie omtrent bezorging erg slecht. Er was een interne verhuizing waardoor levering vertraagd was. Als dit bij het bestellen was aangegeven had dit onduidelijkheid en frustratie voorkomen.
28 jun 2023
Bedankt voor je review. Vervelend dat je pakket een vertraging heeft opgelopen en je hierover niet goed op de hoogte bent gehouden. Excuses voor het ongemak!
Ik had on line een paarse skippybal besteld, maar kreeg een roze. Toen ik hierop reageerde kreeg ik het antwoord dat we nooit kunnen garanderen of je de bestelde kleur krijgt. We weten niet wat de voorraad in het magazijn is.
8 nov 2023
Wat jammer dat je niet net de paarse kreeg. Het artikel is een assorti artikel, dat houdt in dat verschillende kleuren willekeurig door elkaar geleverd worden. Hierbij kunnen we daardoor inderdaad niet de ene kleur garanderen. We hopen op je begrip.

Gigantische verzenddoos

Slechts twee sterren omdat ik een bestelling die bestond uit 5 stickervelletjes ontving in een doos van 52x35x10 cm. Volgende keer kies ik liever een winkel die beter nadenkt over duurzaamheid en verspilling van grondstoffen.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Wat jammer dat je niet tevreden bent met onze verzending. Helaas is bij ons het inpakken geautomatiseerd en worden alle bestellingen in een standaard doos verstuurd.
GR
G R.
Emsdetten
13 okt 2023

Nooit meer Lobbes

Niet meewerkend, onredelijk, onbetrouwbaar, goederen niet volledig ontvangen, onprofessionele verpakking, het pakket en de goederen kwamen gemoduleerd en te laat aan. Ik ben zeer ontevreden en zal daar nooit meer bestellen.
18 okt 2023
Bedankt voor je review. Jammer om te horen dat je niet tevreden bent! We hebben je een mailtje gestuurd zodat we dit kunnen oplossen.

Op tijd leveren en beter communiceren.

Op tijd leveren en niet drie dagen te laat. En beter communiceren. Het pakket zou op woensdag bezorgd wordt, ik kreeg een berichtje dat het donderdag werd, daarna hoorde ik niets meer. Maar het werd pas zaterdag bezorgd.
4 jul 2023
Vervelend om te horen dat jou pakketje te laat is gekomen en wij je onvoldoende hebben geïnformeerd. Excuses! Wij zullen de feedback over de communicatie meenemen en kijken hoe wij dit beter kunnen aansturen.
26 jun 2023

Teleurgesteld

Geen verzending binnen 1 dag zoals overal staat. Na 5 dagen zonder excuus 1 vd 2 producten annuleren ivm geen voorraad. Een persoonlijk bericht alleen al had veel goeds gedaan. Vaker besteld maar hierdoor laatste keer.
28 jun 2023
Bedankt voor je review. Wegens de verhuizing van ons magazijn heeft je pakketje een vertraging heeft opgelopen. Excuses voor het ongemak! We hopen snel weer de service te kunnen bieden die je van ons gewend bent.
Ik ga er niet meer bestellen. Ik heb ook geen contact op genomen. 1 ding was kapot en verkeerd. En het andere was de verpakking niet netjes meer en het was een cadeautje. Ik ben veel beter gewend van lobbes erg jammer.
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat een aantal artikelen kapot waren, excuses hiervoor. We willen je graag helpen om een oplossing te vinden. Daarom heb ik je zojuist een mailtje gestuurd om toch een oplossing te komen.
De communicatie Ls er ineens spullen veel later komen dan bedacht, en de reacties op mijn vragen erop. Na hele tevrede klant te zijn geweest. Ben ik dat nu echt stukken minder. Teleurgezteld in de klantvriendelijkheid.
4 jul 2023
Jammer om te horen dat onze communicatie onvoldoende voor je is geweest. Dat is zeker niet onze bedoeling! De verhuizing van ons magazijn heeft helaas onverwachte vertragingen gehad, waardoor wij niet konden leveren zoals je van ons gewend bent. Mijn excuses hiervoor! We hopen snel de verhuizing succesvol af te ronden en weer tijdig te kunnen leveren.
MB
MMDJ B.
HEILOO
ik vond de losse stickertjes vrij duur €0,25 en de 500 paardenstickers HEEL MOEILIJK van de plakrand af te krijgen daardoor scheurde de afbeelding vaak en dat is toch zonde wel hebben ze vaal HEEL leuke aanbiedingen!
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat de paardenstickers zo moeilijk los kwamen waardoor ze soms scheurde, excuses daarvoor. Je krijgt het geld terug van dit artikel. Je ontvangt je geld binnen enkele werkdagen op je rekening. Ik hoop dat je voor de rest wel blij bent met je bestelling!
22 mei 2023
extra betaald om volgende dag te leveren. komen niet op tijd wat erg vervelend was. beloven om extra kosten die ervoor gemaakt zijn over te maken (wat ik al minimaal vond. tot op heden (2 weken later)niks ontvangen
22 mei 2023
Vervelend om horen dat er iets niet goed is gegaan. Excuses daarvoor! Ik heb je een mail gestuurd!
19 okt 2023
Ik had kadootjes besteld en betaald voor de verjaardag van mijn dochter. Haar verjaardag was inmiddels geweest en de kadootjes waren nog steeds niet geleverd. 1.5 week later na meerdere keren bellen pas geleverd.
19 okt 2023
Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat het pakket zo laat is geleverd. Onze excuses daarvoor.