lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.377 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51.297 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2018
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

Ander slijm ontvangen dan besteld
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat je een ander artikel hebt ontvangen, excuses hiervoor. Ik heb een order aangemaakt zodat je het bestelde artikel alsnog ontvangt.
Wat kunnen we verbeteren? kleur schema van de verf echt ook die kleur tonen. wat vond je goed? ik werd goed geholpen nadat ik andere kleur kreeg dan de site zelf aan toonde er word niet moeilijk gedaan :)
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat de kleuren niet overeen kwamen zoals op de website staat, excuses daarvoor. Fijn om te horen dat we je daarna alsnog hebben kunnen helpen!

Rara

Beleefde 2x dat een bepaald speelgoed niet aanwezig was, ik toch de bestelling deed en vervolgens de volgende dag bericht krijg dat de spullen binnen zijn. De verzendkosten waren eens zo duur als het kleine prutteltje. Dus heb ik het maar niet gekocht nadat ik de vraag had gesteld om gratis dit ex. Op te sturen. Ik had nb voor ruim €40 besteld.
Antwoord van lobbes.nl
Ik zie inderdaad je vraag of we wat aan de verzendkosten konden doen. Helaas was dat niet mogelijk, wij hebben zelf namelijk ook kosten aan het verzenden van bestellingen. Verder hoop ik dat je plezier hebt met de bestelling die je van ons hebt ontvangen!
Leveringstijd.was beloofd op zaterdag te leveren maar is Pas maandag toe gekomen.zelf op de factuur stond zaterdag
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat je pakket later is gekomen. Excuses voor het ongemak!
Bij de levering van het pakket ontbreekt het school/ whitebordbord. (zie foto. Het zat er echt niet bij) Dit blijkt niet meer op voorraad waardoor ik het alleen weer kan bestellen voor de volle prijs!!? Het was nl een aanbieding ivm black friday
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Ik wil je vragen om met vragen over een bestelling ons te mailen naar info@lobbes.nl op die manier kunnen wij je helpen!
De geleverde producten zijn naar tevredenheid en snel geleverd. Dat producten na aankoop worden geannuleerd omdat ze toch niet op voorraad zijn is vervelend, dan had dat er op de site al bij moeten staan.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Wat jammer dat er sommige artikelen toch niet op voorraad waren. Helaas kan het soms voorkomen dat de voorraad op de website en de voorraad in het magazijn een paar artikelen verschilt.
MS
Maaike S.
Haarlem
Goede prijs voor het product. Levertijd opzich prima, maar kwam wel pas maandag ipv zaterdag zoals stond aangegeven. Daarnaast had dit product makkelijk als brievenbuspakketje gekund in plaats van in een enorme doos en daarmee ook onnodig hoge verzendkosten en minder duurzaam.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! We gebruiken bij Lobbes en standaard robot doos. Hopelijk hebben jullie wel veel plezier van de artikelen.
het verf spin draai ding werkt voor geen meter de kinderen krijgen de knop niet op tempo waardoor de verf die behoorlijk hard is niet rond draait en uit een spat wij grote hebben er nog moeite mee
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Wat vervelend dat het artikel niet goed is. Excuses voor het ongemak. Ik heb je even een mailtje gestuurd over een passende oplossing.

Scheetkussen meteen kapot

Ik heb een scheetkussen besteld, in de vorm van een drol. Na 3 keer gebruiken (meisje van 9) ging hij al stuk aan de zijkant. Ze ging er niet enorm hard op zitten We hebben ons best gedaan om het kussen te repareren door het weer dicht te maken. Dat leek te lukken maar na weer een paar keer gebruiken ging hij op een andere plek stuk. Echt slechte kwaliteit.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Wat jammer dat het scheetkussen kapot is. Excuses voor het ongemak! We gaan een nieuwe naar je opsturen. Hopelijk is het zo goed opgelost.

niet bezorgen in het weekend en betere communicatie

niet bezorgen in het weekend. En even terugkoppeling geven als blijkt dat niet alles voorradig is en of het dan word na-geleverd of niet.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Ik zie dat er contact is geweest met een collega. De artikelen die voorradig zijn staan op de factuur. Hopelijk ben je wel blij met de artikelen.
Ik heb nog steeds geen pakket ontvangen
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! We hebben een onderzoek bij PostNL opgestart naar je pakketje. Ik heb je een mailtje gestuurd.
Ik heb klaparmband horloges besteld. Artikelen lagen los in de doos zonder enige verpakking of papiertje eromheen. In de eerste instantie dacht ik dat ze tweedehands zijn. Elke ander webshop doet netjes papiertje eromheen of zakje in ieder geval iets om artikelen netjes presenteren. Duidelijk dat bij deze shop totaal geen service is. Ik zal daar in ieder gavel niks meer bestellen.
Antwoord van lobbes.nl
Jammer om te horen dat je niet blij bent met onze verzending. Toch bedankt voor je review!
Verkeerde bestelling
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat je een verkeerde bestelling hebt ontvangen. Ik heb je even een mailtje gestuurd.
3 dec 2023

Teleurstellende kwaliteit

Speelgoedgids werd niet geleverd, uiteindelijk na een paar weken dubbel. Wel vriendelijke mensen aan de telefoon. Van mijn dochter zijn drie sintcadeaus direct stuk, echt heel jammer. Het gaat om: een knijpschildpadje (direct gescheurd na tien keer knijpen), de krokodil waar je de tanden van moet indrukken tot zijn bed dichtklapt (binnen een kwartier bleef de bek niet meer open staan) en een bouwpakket van een skelet. Bij dit skelet bleken de onderdelen niet goed in het hout gestanst te zijn, waardoor de onderdelen braken bij het eruit halen. Liever iets duurdere producten maken van betere kwaliteit, dan deze zooi. Uiteindelijk is het resultaat een heel verdrietig (van nature voorzichtig) kind.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Wat jammer om te horen dat je niet blij bent met de kwaliteit van verschillende artikelen. Je mag altijd kosteloos retourneren binnen 30 dagen.
Als een fout maakt met bestelling en dat meteen meldt, kan er niets meer aan gedaan worden en komen 2 hele kleine bestellingen in 2 heeeele grote dozen aan op hetzelfde moment en betaal je 2 x bezorgkosten.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je twee keer verzendkosten hebt betaald. Ik zal je een mail sturen zodat wij het goed voor je op kunnen lossen.

Het kan niet altijd goed zijn

Producten juist omschreven. De verzending duurde even voordat deze bij mij binnen was. Dus ben ik gam mailen bleek mijn bestelling niet compleet. Wilde ze weten of de rest nog wel wilde ontvangen. Ja ik bestel toch niet voor niks deze producten. Daarna wel snel ontvangen. Maar vervolgens kijk ik op de site na de producten die uitverkocht waren staan ze gewoon nog op de site dat ze te leveren zijn . Verder goede afhandeling. Snelle reactie , fijne webwinkel spullen tegen een mooie prijs
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Wat jammer dat je bestelling niet helemaal voorradig was. Hopelijk heb je wel plezier van je artikelen!
Ik mailde tijdig om m’n bestelling aan te passen van 1 naar 2 stuks. Dat was niet meer mogelijk volgens Lobbes. Ik vroeg of ik dan een kortingscode voor de verzendkosten kon ontvangen zodat ik het alsnog extra bij kon bestellen. Ook dat was niet mogelijk. Ik vind dat niet klantvriendelijk en teleurstellend.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Helaas had je via Klarna besteld. Wij mogen dat niets aan je bestelling toevoegen. Hopelijk ben je wel blij met je artikelen.

Producten betaalbaar

De producten zijn betaalbaar en er is ruime keuze in het assortiment. Ik kon de dag kiezen waarop ik de bestelling wilde laten bezorgen. Helaas is dit niet naar wens verlopen en werd het pakket een dag eerder geleverd, niet handig is dit geval. Als je de optie krijgt te kiezen wanneer je het pakket wilt ontvangen, dan ook graag hier naar handelen.
Antwoord van lobbes.nl
Excuses voor het ongemak, dat zou niet de bedoeling moeten zijn. Misschien is hij eerder verstuurd in verband met de sinterklaas drukte. Bedankt voor je review!

Redelijk

Knuffel in veel te grootte doos gekomen en geen plastic of bescherming er om heen. Verder wel snelle bezorging
Antwoord van lobbes.nl
Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent met de service. We proberen de artikelen correct te matchen met het formaat doos. Excuses dat dit niet goed is gebeurd. Als het artikel beschadigd is dan kun je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl
Antwoord van lobbes.nl
Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent, we horen graag wat we kunnen verbeteren. Je kunt ons altijd mailen naar info@lobbes.nl