lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.372 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51.518 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2018
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

25 dec 2023
Pakje nooit gekregen en tot nu toe geen terugbetaling
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat je je pakketje nog niet hebt ontvangen. Ik zie dat er contact al contact via de mail met je is opgenomen. Daar zullen we je verder op de hoogte houden.

Doos veel te groot

Service prima. Verpakkingsdoos veel en veel te groot.
27 okt 2023
Bedankt voor je review. Wij hopen binnenkort nog meer bestellingen met een verpakking op maat te bezorgen. Hopelijk kunnen wij dit binnenkort aan je laten zien!
Beleefder communiceren. En geen vooroordelen hebben
19 sep 2023
Vervelend dat de zending vanuit de kubbinga retour verstuurd is. Dit hebben we ook aan je gecommuniceerd. Als je die fietst alsnog wenst te ontvangen kan je deze uiteraard opnieuw bestellen.
Leveren wat ik besteld heb en niet iets totaal anders
4 jul 2023
Vervelend om te horen dat jou bestelling niet correct is aangekomen. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest, sorry! Ik zie dat je in de tussentijd contact met ons hebt opgenomen en dat het is opgelost. Nogmaals excuses voor dit ongemak.
2 nov 2023

te klein

Was veel te klein voor een pop 36cm groot Jammer
8 nov 2023
Wat jammer dat het artikel zo tegenviel. Je geeft ook aan dat de gehele ervaring niet goed is, we helpen je graag verder. Stuur gerust een mailtje naar info@lobbes.nl, we lossen het graag voor je op!
6 van de 26 sneeuwballen zaten stuk in de doos
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Bij defecten mag je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl wij zullen het dan voor je oplossen!
5 okt 2023
Te duur en pas boven 30 euro gratis verzenden!
5 okt 2023
Bedankt voor je review, jammer om te horen dat je niet tevreden bent.
Mijn product was kleiner dan omschreven was.
4 jul 2023
Mocht een ontvangen artikel anders zijn dan verwacht en de omschrijving op onze website, neem dan contact met ons op. Dit kan gemakkelijk via: info@lobbes.nl. Dan helpen wij je graag verder
Na betaling blijft Lobbes incasso’s sturen.
31 mei 2023
Bedankt voor je review. Ik heb per e-mail contact met je opgenomen voor meer informatie over je betaling.
22 jun 2023
Dat de goede bestelling komt ipv wat anders
28 jun 2023
Bedankt voor je feedback. Vervelend dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Zoals ik zie heb je in de tussentijd het juiste artikel ontvangen.
Helaas een dag vertraging in de bezorging
24 okt 2023
Bedankt voor review, vervelend om te horen dat je pakket vertraging heeft gehad. Onze excuses daavoor!
Beloofde leveringsdatum niet gerespecteerd
24 okt 2023
Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat je pakket vertraging heeft gehad. Excuses voor het ongemak!
Ik heb nog steeds geen pakket ontvangen
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! We hebben een onderzoek bij PostNL opgestart naar je pakketje. Ik heb je een mailtje gestuurd.
Het leek op de foto grote viel tegen
15 nov 2023
Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling! Je kunt tot 30 dagen na ontvangst artikelen kosteloos retourneren. De aanvraag voor de retour kun je doen via deze link https://www.lobbes.nl/retour.
9 nov 2023
Heb stickerboekjes besteld.. echt flut
9 nov 2023
Vervelend dat het artikel niet aan je verwachtingen voldoet, excuses hiervoor! Je krijgt een mail van ons om een passende oplossing te vinden.
29 jun 2023
Kwaliteit speelgoed is niet altijd ok
4 jul 2023
Je mag altijd met ons contact opnemen als een artikel in nou bestelling niet naar verwachting is. Dan lossen wij dit graag goed voor je op. Je kunt ons gemakkelijk bereiken via: Info@lobbes.nl.
26 jun 2023
Geen geld van me retour ontvangen nog
28 jun 2023
Bedankt voor je review. Ik zie dat we je retour gister verwerkt hebben. Binnen enkele dagen kan je het aankoopbedrag terug verwachten.
Goed verpakt en snel verzonden 👍🏻👍🏻
Antwoord van lobbes.nl
Wat fijn dat je zo tevreden bent met je bestelling!
24 nov 2023

Ik krijg geen reactie op mijn vraag.

Ik krijg geen reactie op mijn mail.
24 nov 2023
We willen je graag helpen alleen zie ik geen mail van je op dit mailadres. Kan het zijn dat je mailtje niet is verstuurd? Je kunt een nieuwe mail sturen naar info@lobbes.nl. Ik zie je mailtje graag tegemoet zodat we je kunnen helpen!

Waardeloos personeel

Personeel is totaal niet behulpzaam
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat we je niet konden helpen. Ik kan helaas geen mailcontact met je terug vinden. Je mag ons altijd een mailtje sturen op info@lobbes.nl. Deze proberen we dan op werkdagen binnen een dag te beantwoorden.