lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.680 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.670 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2018
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

7 aug 2023
De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

9 feb 2024
Snel geleverd, keurig in orde. Twee opmerkingen. Een klein miniloco spel met boekje erbij, los in een echt veel te grote kartonnen doos. Dat de spullen makkelijk kunnen beschadigen is een ding, maar veel te ruim verpakken is verspillend en niet meer van deze tijd. De jojo mooi en van hout maar doet het helaas niet goed.
AV
1 feb 2024

Duidelijke afbeeldingen en beschrijving van de artikelen. Snelle en nette verzending. Al was de doos (waar het in verzonden werd) wel wat aan de grote kant voor het bestelde artikel.
1 feb 2024
Bedankt voor je review. Het inpakken van onze artikelen is een volledig geautomatiseerd proces, waarbij het helaas weleens voorkomt dat de artikelen in een te grote doos worden verzonden. Momenteel zijn wij druk bezig met het optimaliseren van het verzendproces. De verpakkingsgrootte is een belangrijk punt.
1 feb 2024
Erg goede service, ik kon mijn bestelling nog aanpassen na het afronden. Snel geregeld met een telefoontje, heel fijn. Ook snelle verzending en goed verpakt in een leuke doos waar nog mee geknutseld kan worden :-)
1 feb 2024
Bedankt voor je review! Leuk om te horen dat je zo enthousiast bent. Je kunt zelfs een cadeaubon winnen als je je creatie met ons deels op Facebook of Instagram. Meer informatie vind je via deze link https://www.lobbes.nl/lobbes/bouwdoos
Prachtige, duidelijke website. Heel veel keus. Werd ook op ideeën gebracht. Snelle levering. Vind de doos waarin alles geleverd wordt nogal groot en onhandig. Misschien kan dat verbeterd worden.
16 feb 2024

Prachtige spullen in deze webshop, graag tot de volgende keer.

Uitgebreid assortiment met leuke en educatieve artikelen van hoge kwaliteit. Wij hebben al eerder bij jullie besteld en blijven dat zeker doen, vooral nu ons derde kleinkind onderweg is!
Een duidelijke site! Artikelen zijn gemakkelijk te vinden. Betaling verliep goed en de bestelling werd zoals altijd netjes, in een gezellige doos afgeleverd. Alles supersnel 👍👍
12 feb 2024
Snelle levering, producten in goede staat, had wat schrik met gemengde reviews. Maar zelf ben ik zeer content! Ook zeer scherpe prijs voor producten! Zou er zeker nog bestellen
12 feb 2024
Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent over de levering en onze producten. Tot de volgende keer!
GG
Snel en tegen een goede prijs. Maar er kan heel wat worden bespaard op verzendkosten 2 boekjes van 10x18x0,5cm in een doos van 40x50x30cm. Had makkelijk in een envelop gepast.
Antwoord van lobbes.nl
Dank voor je review. Wij versturen alles via de pakketpost, pakketjes zijn altijd verzekerd en traceerbaar.
16 feb 2024
Ik ben heel tevreden met de houten opbergkisten xl die ik met regelmaat bestel maar deze laatste was net wat minder mooi afgewerkt en de sluiting zit niet in het midden.
snelle levering .. Top.. ik had een heel klein stoffen popje 25 cm dat geleverd wordt in een mega grote kartonnen doos .. veel verzendkosten en niet milieu vriendelijk

beter inpakken

Het kwam optijd aan en het product doet ook aan omschrijving alleen hadden ze de lava lamp iets beter mogen inpakken of er fragile op kunnen zetten
Goede prijzen, snelle levering en goede service! Een product was niet naar behoren en na mijn email kreeg ik gelijk de dag erop een nieuw product.
1 feb 2024

Fijne service, vlotte bezorging!

Fijne service , vlotte bezorging en vele goede merken speelgoed en leuke acties ! ik koop er graag speelgoed voor mijn Gastouderopvang!
5 feb 2024
Bedankt voor review. Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent.
12 feb 2024
Snelle levering in toffe dozen! En leuke acties, zoals de donderdag-deals. Alleen ligt het bedrag voor gratis levering wel heel hoog.

Tiptop in orde!

Groot assortiment, goede prijzen en leuke acties! Ook hebben ze goede service. Zeer tevreden over Lobbes, kan geen minpunt bedenken.
5 feb 2024
Bedankt voor je leuke review. Wat fijn om te horen dat je zo enthousiast bent!
12 feb 2024

Keurig en snel verzonden.

Ik had houten onderzetters gekocht om te bewerken. Deze heb ik keurig een dag later ontvangen en zijn van goede kwaliteit.
12 feb 2024
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons. Veel succes met het bewerken van de houten onderzetters! Als je creatie af is dan kun je ons altijd taggen op onze social media kanalen.
9 feb 2024

Prima service

Er was een artikel steeds stuk en dit gemeld! Zonder problemen mochten we het terugbrengen en kregen een nieuwe!
Snel ontvangen. Stevig verpakt. Mooi product conform website. Dit bedrijf doet wat het moet doen. Aanrader!
16 feb 2024
Snel geleverd, goed verpakt. Bonus is dat het in een super leuke doos is verpakt waar je mee kan knutselen.
16 feb 2024
Ons pakje was leeg toegekomen. Lobbes heeft zonder enig probleem het speelgoed opnieuw laten bezorgen. 👍