lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.309 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.272 beoordelingen in totaal

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

7 aug 2023
De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

Meest recente eerst

Tevreden klant

Tevreden over de producten en de bezorging! Het was een traktatie voor in de klas en deze was zeer geslaagd!
RV
Niets zo doorgaan
EP
Esther P.
Leeuwarden
Top kado
klantenservice is topklasse als er iets niet goed is. Ze reageren snel en zeer klantvriendelijk.
Dik in orde
steeds super service
De service.
Alles top 👍
RV
Rob v.
DenHaag
goede prijs/kwaliteit verhouding en zeer snel geleverd
Goede service