lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.680 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.670 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2018
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

7 aug 2023
De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

Meest recente eerst
Super service ook met een probleem
JV
J V.
GORINCHEM
Was helemaal goed ik ben Dik tevreden.
op tijd geleverd en prima produkten
AR
prachtige spullen en snel geleverd
1 dag geleden
Snel geleverd. Geen minpunten.
GG
Snel en tegen een goede prijs. Maar er kan heel wat worden bespaard op verzendkosten 2 boekjes van 10x18x0,5cm in een doos van 40x50x30cm. Had makkelijk in een envelop gepast.
Antwoord van lobbes.nl
Dank voor je review. Wij versturen alles via de pakketpost, pakketjes zijn altijd verzekerd en traceerbaar.
Prima levering in zijn totaliteit
snelle levering en omruil van kapot geleverde artikelen
Een duidelijke site! Artikelen zijn gemakkelijk te vinden. Betaling verliep goed en de bestelling werd zoals altijd netjes, in een gezellige doos afgeleverd. Alles supersnel 👍👍
Steeds correcte en snelle leveringen. Geleverd in een kindvriendelijke doos.

Prima!

Prima product en snel geleverd in een leuke doos.
MR
Mario R.
Wervik
Heel vlugge verzending en goed verpakt.
danke!
Altijd goede snellle en nette service.
Antwoord van lobbes.nl
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de service! Nog veel plezier met je bestelling.