MegaGadgets.nl- Logo - Beoordelingen

MegaGadgets.nl

465 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.265 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jun 2017
MegaGadgets.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 sep 2023
Alle bestelde artikelen goed ontvangen, snel bezorgd. Alles netjes verpakt behalve 1 artikel was duidelijk een retourzending geweest. De maze ball had een erg gehavende doos die met plakband terug dichtgemaakt en opgelapt werd. Voor mezelf had ik dat niet zo erg gevonden maar aangezien het een cadeautje is, vind ik het wel een beetje jammer om het zo te moeten gaan afgeven binnenkort... Verder alles prima in orde en tevreden.

Iets besteld. Ineens niet meer leverbaar. Hoor je verder niets van, zelf contact opgenomen omdat het artikel niet meer op voorraad was. Krijg je het bericht dat ik op de lijst stond voor te contacteren. Jammer. De rest van de producten waren zeer leuk.. ik zou hier op basis van de ontvangen producten zeker terug komen, in de hoop dat de site dan meer up to date is en het contact sneller verloopt.

Beoordelingen voor MegaGadgets.nl

Misleidende foto en omschrijving

In de omschrijving van een besteld product stond niet duidelijk de hoeveelheid in de verpakking. Er bleek maar 1 product in de verpakking, terwijl de tekst én de foto's het in meerdere stukjes over een meerderheid spreken. Helaas vanwege de hoge verzendkosten niet waardig om bij te kopen. Reactie van klantenservice is bot en kortaf. Men kan de tip ook meenemen in een verbetering.
Antwoord van MegaGadgets.nl
Beste meneer/mevrouw, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Graag uw bestelnummer hierbij vermelden. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne

USB kabel past niet, cadeauverpakking komt niet overeen.

Cadeautje voor mijn kinderen gekocht. Rondje gevuld met zand en onderstel, voorzien van ledverlichting. USB kabel paste helemaal niet, dus moet op batterijen… Heb het in laten pakken. Zag er op de site leuk uit met lintjes. Helaas.., gewoon zwart inpakpapier en voor de rest niets.. en dat voor het extra bedrag dat je er voor betaald. Voor mij geen bestellingen meer..
Antwoord van MegaGadgets.nl
Hi Alice, wat vervelend dat je niet tevreden bent met onze service. Voor een defect kunt u altijd mailen naar klantenservice@megagagdets.nl en we lossen uw problemen op! Mvg, Anne
17 feb 2024
Veel te dure roos xl voor de kwaliteit die t heeft.
Antwoord van MegaGadgets.nl
De levering duurde 6 dagen.
Antwoord van MegaGadgets.nl
Hi Bonnie, Hartelijk dank voor je review. Wat vervelend dat de levering langer duurde dan verwacht. We streven ernaar om onszelf voortdurend te verbeteren. Als je nog waardevolle tips hebt, zijn we daar zeer benieuwd naar en staan we open voor suggesties! Aarzel niet om ze met ons te delen. Met vriendelijke groeten, Anne
Na een week nog niks ontvangen
Antwoord van MegaGadgets.nl
Beste Sjoerd, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Graag uw bestelnummer hierbij vermelden. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
BH
Bart H.
Utrecht, die Niederlande

Spijt

Placemats waren zeer dun en veel te glad om te gebruiken. Van het spijkerding waren enkele spijkers krom. Om van je gezicht een afdruk te maken begon op sm te lijken. Het weerglas is sinds de aankoop niet veranderd, terwijl intussen alle weeromstandigheden hebben plaats gevonden.
Antwoord van MegaGadgets.nl
Beste Bart, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
Kreeg hem kapot binnen
Antwoord van MegaGadgets.nl
Beste Marianne, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
14 jan 2024
Niet te vreden
Antwoord van MegaGadgets.nl
Beste Sammie, hartelijk dank voor je review. We streven ernaar om onszelf voortdurend te verbeteren. Als je nog waardevolle tips hebt, zijn we daar zeer benieuwd naar en staan we open voor suggesties! Aarzel niet om ze met ons te delen. Met vriendelijke groeten, Anne
Antwoord van MegaGadgets.nl
Beste Lindsey, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
Antwoord van MegaGadgets.nl
Hi Kelly! Hartelijk dank voor je review. We streven ernaar om onszelf voortdurend te verbeteren. Als je nog waardevolle tips hebt, zijn we daar zeer benieuwd naar en staan we open voor suggesties! Aarzel niet om ze met ons te delen. Met vriendelijke groeten, Anne

Betere info verstrekken over de levertijd

Betere info over de levertijd. Klopt niet op de site, in de bestelbevestiging staat geen leverdag en de track en tracecode komt pas nadat het eigenlijk al geleverd had moeten zijn. Je wordt wel uitstekend geholpen via de chat.
Antwoord van MegaGadgets.nl
Beste Jolanda, bedankt voor de feedback! We zijn inderdaad (nog steeds) bezig met de optimalisering van de webshop en de pagina over de levering staat ook op het lijstje. Bedankt! Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen hoor ik het graag! Groetjes Anne

Jammer

Besteld en aangevinkt voor volgende dag bezorging, kwam 5 dagen later pas. En als ik niet had gebeld dan zou die niet eens op de post gaan. Jammer. Zulke dingen moeten beter in de gaten gehouden moeten worden.
Antwoord van MegaGadgets.nl
Beste Gunaylin, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne

Communicatie

Nadat ik mijn bestelling had gedaan, is er nul communicatie geweest over wanneer mijn pakketje verstuurd zou worden, wanneer ik het kon verwachten en waar het geleverd is toen ik niet thuis was.
Antwoord van MegaGadgets.nl
Beste Dianzen, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
onduidelijk of het artikel op voorraad was. Maar netjes opgelost
26 dec 2023

Levering te traag

een week na de bestelling is het product nog altijd niet ontvangen. Probleem ligt bij de vervoerder -DPD- maar dat is blijkbaar geen goede partij voor het transport. De belofte dat er na 1-2 dagen wordt bezorgd, blijkt onjuist.
Antwoord van MegaGadgets.nl
Beste G J R Bos, wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met de levering. Mocht uw pakket nog steeds niet bezorgd zijn, laat dit dan vooral weten aan onze klantenservice. Groetjes Anne
Bestelling gedaan op 17 november 2023 en niet ontvangen. DPD heeft aangegeven een onderzoek te willen starten met MegaGadgets. MegaGadgets gaf op 8 december 2023 aan dit onderzoek gestart te hebben met DPD. Nadien geen terugkoppeling meer gehad van beide partijen.
Antwoord van MegaGadgets.nl
Beste, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
Product niet beschikbaar Ondanks dat we het product gewoon konden bestellen zat hij niet bij de levering. Vervolgens contact op proberen te nemen. Uiteindelijk na 1,5 week kregen we te horen dat het product niet beschikbaar was