MegaGadgets.nl- Logo - Beoordelingen

MegaGadgets.nl

484 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.246 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jun 2017
MegaGadgets.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 sep 2023
Alle bestelde artikelen goed ontvangen, snel bezorgd. Alles netjes verpakt behalve 1 artikel was duidelijk een retourzending geweest. De maze ball had een erg gehavende doos die met plakband terug dichtgemaakt en opgelapt werd. Voor mezelf had ik dat niet zo erg gevonden maar aangezien het een cadeautje is, vind ik het wel een beetje jammer om het zo te moeten gaan afgeven binnenkort... Verder alles prima in orde en tevreden.

14 mrt 2023
XL wijnglas besteld. Beschadigd ontvangen. Via de helpdesk daar een bericht over gestuurd, zoals aangegeven staat op de website. Ze geven aan binnen 24 uur te reageren. Na 5 dagen nog steeds geen reactie helaas. Je kunt ze niet bellen. Nu het product retour gestuurd. Staat ook niet duidelijk waar het naar toe gestuurd moet worden. Verzendkosten zijn voor eigen rekening. Ben benieuwd of ik mijn geld terug krijg. Op de website staat dat het ongeveer 14 dagen + 30 dagen duurt. Hier bestel ik dus nooit weer iets.

Beoordelingen voor MegaGadgets.nl

17 feb 2024
Veel te dure roos xl voor de kwaliteit die t heeft.
8 feb 2024
De levering duurde 6 dagen.
8 feb 2024
Hi Bonnie, Hartelijk dank voor je review. Wat vervelend dat de levering langer duurde dan verwacht. We streven ernaar om onszelf voortdurend te verbeteren. Als je nog waardevolle tips hebt, zijn we daar zeer benieuwd naar en staan we open voor suggesties! Aarzel niet om ze met ons te delen. Met vriendelijke groeten, Anne
Na een week nog niks ontvangen
Antwoord van MegaGadgets.nl
Beste Sjoerd, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Graag uw bestelnummer hierbij vermelden. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
BH
Bart H.
Utrecht, die Niederlande
16 jan 2024

Spijt

Placemats waren zeer dun en veel te glad om te gebruiken. Van het spijkerding waren enkele spijkers krom. Om van je gezicht een afdruk te maken begon op sm te lijken. Het weerglas is sinds de aankoop niet veranderd, terwijl intussen alle weeromstandigheden hebben plaats gevonden.
16 jan 2024
Beste Bart, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
14 jan 2024
Niet te vreden
15 jan 2024
Beste Sammie, hartelijk dank voor je review. We streven ernaar om onszelf voortdurend te verbeteren. Als je nog waardevolle tips hebt, zijn we daar zeer benieuwd naar en staan we open voor suggesties! Aarzel niet om ze met ons te delen. Met vriendelijke groeten, Anne
22 jan 2024
23 jan 2024
Beste Lindsey, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
28 dec 2023
Iets besteld. Ineens niet meer leverbaar. Hoor je verder niets van, zelf contact opgenomen omdat het artikel niet meer op voorraad was. Krijg je het bericht dat ik op de lijst stond voor te contacteren. Jammer. De rest van de producten waren zeer leuk.. ik zou hier op basis van de ontvangen producten zeker terug komen, in de hoop dat de site dan meer up to date is en het contact sneller verloopt.
9 jan 2024
Hi Kelly! Hartelijk dank voor je review. We streven ernaar om onszelf voortdurend te verbeteren. Als je nog waardevolle tips hebt, zijn we daar zeer benieuwd naar en staan we open voor suggesties! Aarzel niet om ze met ons te delen. Met vriendelijke groeten, Anne
8 dec 2023

Betere info verstrekken over de levertijd

Betere info over de levertijd. Klopt niet op de site, in de bestelbevestiging staat geen leverdag en de track en tracecode komt pas nadat het eigenlijk al geleverd had moeten zijn. Je wordt wel uitstekend geholpen via de chat.
8 jan 2024
Beste Jolanda, bedankt voor de feedback! We zijn inderdaad (nog steeds) bezig met de optimalisering van de webshop en de pagina over de levering staat ook op het lijstje. Bedankt! Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen hoor ik het graag! Groetjes Anne
12 dec 2023

Jammer

Besteld en aangevinkt voor volgende dag bezorging, kwam 5 dagen later pas. En als ik niet had gebeld dan zou die niet eens op de post gaan. Jammer. Zulke dingen moeten beter in de gaten gehouden moeten worden.
8 jan 2024
Beste Gunaylin, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
15 dec 2023

Communicatie

Nadat ik mijn bestelling had gedaan, is er nul communicatie geweest over wanneer mijn pakketje verstuurd zou worden, wanneer ik het kon verwachten en waar het geleverd is toen ik niet thuis was.
8 jan 2024
Beste Dianzen, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
20 dec 2023
onduidelijk of het artikel op voorraad was. Maar netjes opgelost
26 dec 2023
19 dec 2023
Bestelling gedaan op 17 november 2023 en niet ontvangen. DPD heeft aangegeven een onderzoek te willen starten met MegaGadgets. MegaGadgets gaf op 8 december 2023 aan dit onderzoek gestart te hebben met DPD. Nadien geen terugkoppeling meer gehad van beide partijen.
8 jan 2024
Beste, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
21 dec 2023
Product niet beschikbaar Ondanks dat we het product gewoon konden bestellen zat hij niet bij de levering. Vervolgens contact op proberen te nemen. Uiteindelijk na 1,5 week kregen we te horen dat het product niet beschikbaar was
14 dec 2023

Extra snelle bezorging veel te laat

Betaald voor extra snelle bezorging. Zodat ik het de dag erna thuis had. Komt het een kleine week later pas. Geld hiervan nog niet teruggekregen.
8 jan 2024
Beste Evelien, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
21 dec 2023
Pakketje niet ontvangen, wel betricht dat het bezorgd is! Al 4 dagen aan het appen en mailen met 0 resultaat.
8 jan 2024
Beste Mary, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
28 dec 2023
ik zou mijn pakket voor de kerst nog ontvangen! Het is een week later en mijn pakket is er nog steeds niet!
9 jan 2024
Beste Lucia, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
22 dec 2023

Pakket niet gekregen

Ik heb mijn pakket na een week nog niet binnen, dus ik ben tot nu toe nog niet tevreden.
8 jan 2024
Beste , Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
12 dec 2023
kapot artikel geleverd gekregen maar nog niets gehoord over hoe het op te lossen.....