westfalia.eu- Logo - Beoordelingen

westfalia.eu

524 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.435 beoordelingen in totaal

25 jul 2023
wat mij in het bijzonder beviel was de aanbieding van hetgeen ik zocht en de prijs. op de site staat dat ik een mail zou krijgen zodra het bestelde het magazijn heeft verlaten maar dat liet wel lang op zich wachten, het kwam niet, pas nadat ik er over gemaild had kreeg ik een bedankje voor de mail en daarbij het bericht dat het bestelde het magazijn had verlaten en zo spoedig mogelijk zou worden bezorgd en dat was dus ook zo. verder heel tevreden.

7 jun 2023
Eerlijk gezegd is mijn ervaring op dit moment zwaar onvoldoende. Op 5 mei een product besteld (te gebruiken in het “voorjaar”. Het zou binnen 3-5 dagen geleverd worden. Maar elke week schuift de leveringsdatum die op de site staat een week door. Dat is nu al een keer of 4 a 5 gebeurd. Het is nu 7 juni en heb nog steeds niets. Mailberichten worden met een standaard bericht beantwoord. Daarin staat dat er iemand binnen 24 contact opneemt. Dat is een valse belofte want er heeft na 5-6 mailberichten van mij, nog niet 1 keer iemand van Westfalia contact met mij opgenomen. Kortom als ik dit teruglees zou een zware onvoldoende op zijn plaats zijn.

Beoordelingen voor westfalia.eu

3 jun 2023
Het verkeerde artikel werd gestuurd. Kwam niet overeen met de beschrijving van hun website. Dus weer ingepakt en teruggestuurd voor omruiling van het juiste artikel. Nog niets gehoord of gezien. Links op de foto het bestelde, rechts wat we ontvingen.
4 jul 2023
Ander product geleverd dan besteld...ik had twee puls sproeiers besteld van Westfalia, ik kreeg geleverd twee sproeiers van een compleet ander/ goedkoper merk, ook aangeboden op jullie site, tevens onder een ander product nummer.
26 jul 2023
Heb bijna 10 dagen opgewacht ( bij bestelling stond op voorraad en 1-2 dagen lever tijd ) Er stonden diverse vlekken ( geschuurd en extra gelakt ? ) dus niet egaal Niet zo stevig als verwacht Slecht prijs kwaliteit verhouding
TZ
Tinus Z.
Dokkum
11 sep 2023

Waardeloos en geen volledige bestelling gekregen. Westfalia zijn BEDRIEGERS!!!

Waardeloos. Je krijg een niet complete bestelling thuis bezorgd die open is en met vele missende onderdelen van de 2 stellingkasten. Waardeloos en geen volledige bestelling gekregen. Westfalia zijn BEDRIEGERS!!!
5 jun 2023
verschillende keren gemaild dat het afleveradres niet goed was. dit was opgelost zeiden ze maar is het toch op het adres afgeleverd waar niemand meer woonde. hele slechte ervaring. ik koop hier nooit meer
9 mei 2023

Nederlandse Handleiding ontbreekt

Ik heb uitgebreid gezocht naar een Nederlandse handleiding op internet. Kan die niet vinden. Zit nu met een probleem. Volgens het scherm regent het alleen maar. Heb nog geen zon erop zien staan.
15 aug 2023

Zeer slechte after sales

Telefonisch onbereikbaar, op mails wordt amper gereageerd, als je hun niet bevalt als klant verwijderen ze je account zodat je ook geen info over andere bestellingen meer kan inzien.
Ik werd niet op de hoogte gehouden wanneer het pakket zou worden verstuurd. 1 week na de bestelling stond de bezorger onverwacht op de stoep. Communicatie moet echt beter...
JB
John B.
Hellevoetsluis
14 sep 2023
Alles was ok totdat de verzending met gls plaats vond…. Slecht slechter slechts…. Daar zijn geen afspraken mee te maken. Ik zal dus niets meer bij u bestellen.
Ik heb 2 weken terug mijn bestelling geplaatst en nog niets ontvangen, maar ook niet waarom niet! Zodra mijn tegels geleverd zijn geef ik 5 sterren!⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
HV
1 sep 2023
Toestel gekocht, na installeren en opladen binnen 1 dag leeg. Heb een klacht ingediend, maar krijg geen antwoord. Slecht….meer dan slecht. H.M.van Verseveld
31 aug 2023
Bestelling meerdere weken onderweg zonder enige vorm van terugkoppeling.l Bij telefonisch contact klantonvriendelijk behandeld zonder duidelijke afspraken.
19 okt 2023
ik heb een mail gestuurd over de geleverde snoeischaar. Daar krijg ik een reactie op. het is een waardeloos product. hij viel spontaan uiteen in onderdelen
JM
Jorn M.
Maassluis
1 nov 2023
Degelijk product, misleidend weergegeven ( niet overzichtelijk ) waardoor het lijkt dat je meer voor je geld krijgt. Ontzettend slecht bereikbaar.
11 sep 2023
Verkeerd geleverde producten, gaven toe dat zij fout hadden gemaakt contact Julia na velen malen contact is probleem door Westfalia niet opgelost
31 aug 2023
Mijn bestelling was niet leverbaar. Een beetje slordig. Op de website staat we leverbaar. Moest er zelf achteraan waar mijn bestelling bleef.
2 nov 2023
reeds 2 maal een email verzonden, bellen mag niet maar er komt geen antwoord betreffende een verzoek voor een retour zending.
17 mei 2023
Artikel niet geleverd, geen reaktie op mijn vraag waar het blijft, anders dan dat het in behandeling is. Duurt veel te lang...
1 sep 2023
Beloven gouden bergen. Komen gewoon simpele weg hun beloftes niet na. Na een paar weken nog steeds geen bestelling ontvangen.
4 jun 2023
Geen reactie op mails. Een kapot product ontvangen, maar wordt niet opgelost. Tot op heden nog geen nieuw product ontvangen.