westfalia.eu- Logo - Beoordelingen

westfalia.eu

559 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.434 beoordelingen in totaal

25 jul 2023
wat mij in het bijzonder beviel was de aanbieding van hetgeen ik zocht en de prijs. op de site staat dat ik een mail zou krijgen zodra het bestelde het magazijn heeft verlaten maar dat liet wel lang op zich wachten, het kwam niet, pas nadat ik er over gemaild had kreeg ik een bedankje voor de mail en daarbij het bericht dat het bestelde het magazijn had verlaten en zo spoedig mogelijk zou worden bezorgd en dat was dus ook zo. verder heel tevreden.

7 jun 2023
Eerlijk gezegd is mijn ervaring op dit moment zwaar onvoldoende. Op 5 mei een product besteld (te gebruiken in het “voorjaar”. Het zou binnen 3-5 dagen geleverd worden. Maar elke week schuift de leveringsdatum die op de site staat een week door. Dat is nu al een keer of 4 a 5 gebeurd. Het is nu 7 juni en heb nog steeds niets. Mailberichten worden met een standaard bericht beantwoord. Daarin staat dat er iemand binnen 24 contact opneemt. Dat is een valse belofte want er heeft na 5-6 mailberichten van mij, nog niet 1 keer iemand van Westfalia contact met mij opgenomen. Kortom als ik dit teruglees zou een zware onvoldoende op zijn plaats zijn.

Beoordelingen voor westfalia.eu

7 jun 2023

Levering wordt oneindig(?) elke week een week doorgeschoven en mailberichten worden niet fatsoenlijk beantwoord.

WB
W. B.
Boekel
25 aug 2023

Bosmaaier 4 takt 892450

11/8 2023 Telefonisch gevraagd naar de verschillen tussen de bosmaaier 892450 en 880698, met een prijsverschil van € 50,00?, Resp. €199,99 en € 249,99 Antwoord: "Geen verschil, dan zou ik snel de 892450 bestellen (met gezichtsbescherming beschermkap) dat was een goed advies! ! Order geplaatst en betaald, 1 dag later is de prijs met € 34,71 verlaagd naar €165,28 !! Een correctie of bijv. een extra draadspoel of mes gratis zou fijn zijn. Bij voorbaat dank voor een nette oplossing.
25 jul 2023
29 mei 2023

Mooie 600 liter compostbak

Bij het bestellen stond eerlijk beschreven dat het een paar dagen kon duren voordat het bestelde kwam. Maar …… hij kwam eerder dan verwacht. Wij hadden een compostbak 600 liter en een douchemat met zuignapjes besteld. Compostbak is mooi en staat goed in de tuin. Het lijkt degelijk materiaal. De douchemat krult maar om en ligt meer als een rolletje in de douche dan als een mat. Maar dat is misschien een kwestie van tijd.
13 okt 2023
Keramische warmtelamp besteld; deze gaf echter nauwelijks warmte, ook niet na een uur aangestaan te hebben. Warmte was op 60 cm van de lamp (250W) niet te voelen. Teruggestuurd, geld is 10 dagen later teruggestort. Voorlichting op de site over dit product kan beter, dan had ik het niet besteld. Andere, eerder bestelde producten wel naar tevredenheid.
PC
Peter C.
Roermond
7 mei 2023
Stalen onkruid borstel werkt goed maar is na een terrasje helemaal versleten. Dat is begrijpelijk, maar omdat een nieuwe borstel 10 euro kost blijkt dat schoonmaken een dure grap te zijn. De plastic borstel werkt nauwelijks op klinkers, twee staal borstels bijvoegen zou al een verbetering zijn.
AV
Ada V.
Spijkenisse
3 jun 2023
7 Witte Tulpen bloem is mooi : maar de stelen hadden halverwege een lichte Huls Waardoor ze twee kleuren hadden , en bij de steel beetje onecht eruit zagen , t kan niet in glazen vaas ik had namelijk al 7 gekocht in Delft en zodoende kon ik t verschil zien beetje jammer voor 7 tulpen +-€25.-
HD
HUB D.
Beerse
5 mei 2023

een beetje gemis aan ervaring?

In het begin een probleem over een prijsverschil, waardoor ik lang heb moeten op mijn gereedschap. 1 persoon om de on line mails te beantwoordden vind ik te weinig (zoals Julia). Uiteindelijk is alles op zijn pootjes terecht gekomen, alhoewel mijn laatste mail niet helemaal werd beantwoord.
29 aug 2023
Geen aflever adressen te vinden in Nederland. Duurde een week voordat het pakket aankwam. Geen mail hierover ontvangen. Mailadressen werken niet allemaal (service mailadres werkt niet, wel het info mailadres). Pakket kwam overigens goed aan en voldoet aan mijn verwachting.

De kwaliteit van het product en de bezorging

De kwaliteit van het product is goed, vacuüm haken die echt goed vastzitten. De bezorging duurde wel heel erg lang. Toen ik na 10 dagen reclameerde, kreeg ik geen respons. Ik weet niet of er iets mis gegaan is of dat het altijd zo lang duurt voor iets wordt bezorgd.
RT
2 okt 2023
Prima ervaring. Bestelproces, levertijd, bezorging, verpakking en kwaliteit van het product allemaal prima in orde. Enige wat ik nog handig had gevonden was een digitale factuur. (De bijgevoegde papieren factuur is natuurlijk ook te scannen).
15 jul 2023

Mooie oven (Caso TO 32 32 l Zwart Vrijstaand T)

Er is geen aparte functie voor alleen convectie (hete lucht). Het is alleen in combinatie. Dat is even wennen maar verder zeer tevreden. Oven is snel warm. De tiptoetsen zijn ook lekker modern. Levering van de oven was ook keurig.
18 mei 2023
Mijn pakje werd bij verre buren afgeleverd, 9 huizen (900m) van mij vandaan. Bij mijn track & trace stond dat het bij mij werd afgeleverd, maar goed dat ik goede buren heb die mij mijn pakje bezorgd hebben na 2 dagen!!
MP
M p.
Schimmert
25 aug 2023

Snelle levering van goede kwaliteit spullen.

De levering van alle spullen was fijn en snel. Ook duidelijke informatie op hun site. Bij verdere vragen over terug te leveren spullen zijn wij ook heel netjes behandeld. Dat verdient beslist een dikke pluim. Chapeau
11 sep 2023
Dem melding dat de levering zou komen laat te wensen over volgens u berichtgeving zou ik van tevoren een melding ontvangen wanneer het zou komen maar dit is niet gebeurd voor de rest was er niets aan te merken 'n
28 jun 2023
Levering was snel. Het neusstuk was te klein wat de eerste keer ook was. En de gegevens moesten vaker, bv tweemaal per jaar, worden meegedeeld zodat ik ook weet of het apparaat ook het juiste is voor mij.
AS
Anje S.
Koekelare
2 jul 2023
Onze bestelling zeer vlug ontvangen. Er was helaas een onderdeel te kort in het pakket maar onmiddellijk werd het onderdeel apart opgestuurd. We zijn zeer tevreden over de service en prijs/kwaliteit!
LB
Lisbeth B.
Schiedam
20 mei 2023
De verhoogde plantenbakken leken totaal niet op de afbeelding op hun site en de verpakking. Andere kleur en ruw hout. 1 was flink beschadigd maar dat is snel en goed opgelost vandaar toch 3 sterren.
RV
Rob V.
Hilversum
19 mei 2023
Het opgestuurde produkt was niet goed. Dat is jammer. Want dat zou ik moeten beoordelen. Dan werd het een ster. Maar men probeerde en heeft het uiteindelijk goed opgelost. Daarom meerdere sterren.
11 mei 2023

Gratis vervanging bij beschadigd onderdeel

Er was een beschadigd onderdeel bij mijn bestelling van tuin loopplaten. Na een email wisseling met de service afdeling kreeg ik snel gratis vervanging toegestuurd. Dat is pas goede service!