westfalia.eu- Logo - Beoordelingen

westfalia.eu

813 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.434 beoordelingen in totaal

24 apr 2023
Een prima product voor deze prijs. Je haalt een temperatuur van 44 graden Celsius met een straal zoals op de foto. Dan is het water ook echt warm. Als je de kraan helemaal opendraait daalt het temperatuur tot 28 graden. Dat is niet meer warm. De reacties dat de kraan lekt kloppen niet. Dan heb je de plastic ringen niet goed geplaatst. Voldoende materiaal om verschillende soorten aansluitingen te realiseren. De boiler werkt inderdaad wel vanaf een bepaalde hoeveelheid water die doorstroomt. Voor veel warmte met grote hoeveelheden water moet je een veel duurder product hebben.

7 jun 2023
Eerlijk gezegd is mijn ervaring op dit moment zwaar onvoldoende. Op 5 mei een product besteld (te gebruiken in het “voorjaar”. Het zou binnen 3-5 dagen geleverd worden. Maar elke week schuift de leveringsdatum die op de site staat een week door. Dat is nu al een keer of 4 a 5 gebeurd. Het is nu 7 juni en heb nog steeds niets. Mailberichten worden met een standaard bericht beantwoord. Daarin staat dat er iemand binnen 24 contact opneemt. Dat is een valse belofte want er heeft na 5-6 mailberichten van mij, nog niet 1 keer iemand van Westfalia contact met mij opgenomen. Kortom als ik dit teruglees zou een zware onvoldoende op zijn plaats zijn.

Beoordelingen voor westfalia.eu

18 mei 2023
Mijn pakje werd bij verre buren afgeleverd, 9 huizen (900m) van mij vandaan. Bij mijn track & trace stond dat het bij mij werd afgeleverd, maar goed dat ik goede buren heb die mij mijn pakje bezorgd hebben na 2 dagen!!
MP
M p.
Schimmert
25 aug 2023

Snelle levering van goede kwaliteit spullen.

De levering van alle spullen was fijn en snel. Ook duidelijke informatie op hun site. Bij verdere vragen over terug te leveren spullen zijn wij ook heel netjes behandeld. Dat verdient beslist een dikke pluim. Chapeau
11 sep 2023
Dem melding dat de levering zou komen laat te wensen over volgens u berichtgeving zou ik van tevoren een melding ontvangen wanneer het zou komen maar dit is niet gebeurd voor de rest was er niets aan te merken 'n
28 jun 2023
Levering was snel. Het neusstuk was te klein wat de eerste keer ook was. En de gegevens moesten vaker, bv tweemaal per jaar, worden meegedeeld zodat ik ook weet of het apparaat ook het juiste is voor mij.
AS
Anje S.
Koekelare
2 jul 2023
Onze bestelling zeer vlug ontvangen. Er was helaas een onderdeel te kort in het pakket maar onmiddellijk werd het onderdeel apart opgestuurd. We zijn zeer tevreden over de service en prijs/kwaliteit!
LB
Lisbeth B.
Schiedam
20 mei 2023
De verhoogde plantenbakken leken totaal niet op de afbeelding op hun site en de verpakking. Andere kleur en ruw hout. 1 was flink beschadigd maar dat is snel en goed opgelost vandaar toch 3 sterren.
RV
Rob V.
Hilversum
19 mei 2023
Het opgestuurde produkt was niet goed. Dat is jammer. Want dat zou ik moeten beoordelen. Dan werd het een ster. Maar men probeerde en heeft het uiteindelijk goed opgelost. Daarom meerdere sterren.
11 mei 2023

Gratis vervanging bij beschadigd onderdeel

Er was een beschadigd onderdeel bij mijn bestelling van tuin loopplaten. Na een email wisseling met de service afdeling kreeg ik snel gratis vervanging toegestuurd. Dat is pas goede service!
PH
Paul H.
Wageningen
7 jun 2023
Goede kwaliteit tegen scherpe prijs. Tijdvak bezorging kan beter. Iedere verzendstap op de minuut traceerbaar. Bezorgdatum zelf hele dag wachten om het eind van de dag geleverd te krijgen.
13 jun 2023

Reageren niet en leveren dagen te laat

Zetten op de site dat op voorraad is, dag van levering wordt met dagen overschreden en moet uit Duitsland komen. En als je een mail hierover stuurt met vragen volgt er geen enkele reactie.
7 apr 2023
De snelle levering, al is de bezorging een zwak punt, ...... vooral als je slecht ter been bent en ..... niet binnen 2 seconden !!!!!! bij de deur of deuropener bent .... bahbahbah !!!
23 okt 2023
artikel is zoals beschreven, iets meer informatie over de verzending zoals de verzend data. en een track trace code zou handig zijn. de bezorger stond onaangekondigd voor de deur
CL
Cathy L.
Hoofddorp
17 sep 2023
top bedrijf. snelle levering - en een blije consument zeker omdat wij vele oplossingen hebben gezocht voor een juiste matras/laken voor iemand met ALS dit was het ei van Columbus
TM
Tonny M.
Leidschendam
8 mrt 2023

Helemaal prima

De bezorging kwam een paar dagen na de bestelling. Helemaal prima, ik heb geen behoefte aan pakketbezorging de volgende dag. De 24/7 economie heeft niet mijn voorkeur.
RM
Raymond M.
Uithoorn, Die Niederlände
21 mrt 2023
Solide metalen zaagbok voor een zacht prijsje razendsnel in huis. Ik vaker via Westfalia spullen besteld en ze hebben me nog nooit teleurgesteld. Kortom; aanrader.
18 jul 2023
Zelf als iets misloopt bij de betaling door een technische fout bij het betaalverkeer, werkte Westfalia vrij goed mee naar een oplossing. Dat laat is geapprecieerd.
30 sep 2023

Fijne webshop voor tuin en erf

Webshop voor een doelgroep en niet heel breed, wel goede kwaliteit! Prijs is ook goed, levering iets langer dan gemiddeld. Zeker een plek om vaker iets te kopen.
17 sep 2023
Prijs/kwaliteit is prima, alleen de afwerking van de messen i.v.m. roest doet me twijfelen. Ook het beschermkapje voor het mes van de grasschaar is een lachertje!
3 jul 2023

Omdat het altijd wel ergens beter kan.

Omdat het altijd wel ergens beter kan, vier sterren. Tijdige bezorging. Goede verpakking en toch lage verzendingskosten... Goede kwaliteit toestelletjes.
19 jul 2023
Snelle levering en alles in orde Plastiek stroken besteld en aan goede prijs. de hoeveelheden zijn wel groot kan niet besteld worden per lopende meter.