westfalia.eu- Logo - Beoordelingen

westfalia.eu

199 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.435 beoordelingen in totaal

De kwaliteit van het product is goed, vacuüm haken die echt goed vastzitten. De bezorging duurde wel heel erg lang. Toen ik na 10 dagen reclameerde, kreeg ik geen respons. Ik weet niet of er iets mis gegaan is of dat het altijd zo lang duurt voor iets wordt bezorgd.

25 aug 2023
11/8 2023 Telefonisch gevraagd naar de verschillen tussen de bosmaaier 892450 en 880698, met een prijsverschil van € 50,00?, Resp. €199,99 en € 249,99 Antwoord: "Geen verschil, dan zou ik snel de 892450 bestellen (met gezichtsbescherming beschermkap) dat was een goed advies! ! Order geplaatst en betaald, 1 dag later is de prijs met € 34,71 verlaagd naar €165,28 !! Een correctie of bijv. een extra draadspoel of mes gratis zou fijn zijn. Bij voorbaat dank voor een nette oplossing.
WB
W. B.
Boekel

Beoordelingen voor westfalia.eu

28 aug 2023
Product was van goede kwaliteit en prijs was in orde maar product werd veel later dan beloofd geleverd
7 okt 2023
materiaal was zoals omschreven, duidelijke uitleg op de site, schappelijke prijs en vlugge verzending
JS
21 okt 2023
Geen bericht wanneer bestelling wordt geleverd, na 3 dagen lag het pakje plotseling bij de voordeur.
RV
Rik V.
Geluwe
31 okt 2023
Compacte aszuiger perfect voor dagelijks de pelletkachel asla te reinigen. Duurt halve minuut.
26 nov 2023
Correct en goed geleverd. Maar je moet wel even geduld hebben om je pakje te ontvangen ...
9 sep 2023
Er was een computer storing, vertelde ze mij. Maar de reactie kwam wel 2 dagen later pas.
31 aug 2023
Precies geleverd wat op de site aangegeven staat, degelijke kwaliteit en snelle levering
HV
Hans V.
Klazienaveen
16 okt 2023
De bezorgtijd korter maken. En een duidelijk overzichtelijke verloop van de bestelling.
AV
A V.
Deventer
2 okt 2023
Klemmen. Uitstekend product om de goot-egel vast te zetten in de dakgoot. Erg blij mee.
5 aug 2023
Wat een kwaliteit en een gebruiksgemak! Top! Een kwalitatief goede en eerlijk bedrijf
17 sep 2023
Prima producten voor een aantrekkelijke prijs. Vlotte levering, dus zeer tevreden.
JV
Jeroen V.
Elst (gld)
19 okt 2023
Alles verliep prima goede en duidelijke informatie vooraf en tijdens de bezorging
21 aug 2023
Vlot besteld, snel afgehandeld & geleverd, prima product. Ga zo door.
17 aug 2023
Snel verzonden,prima verpakt,erg tevreden over de hele gang van zaken.
27 jul 2023
Alles liep perfect, en wat ik besteld had kwam netjes en optijd aan.
27 aug 2023
correcte en tijdige levering besteld produkt olympia senioren handy
20 okt 2023
Fijn dat onze bestelling correct en zorgvuldig is uitgevoerd
17 okt 2023
Levering duurt wat lang maar de keukenmachine doet het prima
8 okt 2023

bitumen tape

Product (bitumen tape) exact als omschreven en snel geleverd.
3 okt 2023
Snelle terugkoppeling en levering van een ander type nummer.