westfalia.eu- Logo - Beoordelingen

westfalia.eu

557 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.434 beoordelingen in totaal

25 jul 2023
wat mij in het bijzonder beviel was de aanbieding van hetgeen ik zocht en de prijs. op de site staat dat ik een mail zou krijgen zodra het bestelde het magazijn heeft verlaten maar dat liet wel lang op zich wachten, het kwam niet, pas nadat ik er over gemaild had kreeg ik een bedankje voor de mail en daarbij het bericht dat het bestelde het magazijn had verlaten en zo spoedig mogelijk zou worden bezorgd en dat was dus ook zo. verder heel tevreden.

7 jun 2023
Eerlijk gezegd is mijn ervaring op dit moment zwaar onvoldoende. Op 5 mei een product besteld (te gebruiken in het “voorjaar”. Het zou binnen 3-5 dagen geleverd worden. Maar elke week schuift de leveringsdatum die op de site staat een week door. Dat is nu al een keer of 4 a 5 gebeurd. Het is nu 7 juni en heb nog steeds niets. Mailberichten worden met een standaard bericht beantwoord. Daarin staat dat er iemand binnen 24 contact opneemt. Dat is een valse belofte want er heeft na 5-6 mailberichten van mij, nog niet 1 keer iemand van Westfalia contact met mij opgenomen. Kortom als ik dit teruglees zou een zware onvoldoende op zijn plaats zijn.

Beoordelingen voor westfalia.eu

PH
Paul H.
Wageningen
7 jun 2023
Goede kwaliteit tegen scherpe prijs. Tijdvak bezorging kan beter. Iedere verzendstap op de minuut traceerbaar. Bezorgdatum zelf hele dag wachten om het eind van de dag geleverd te krijgen.
13 jun 2023

Reageren niet en leveren dagen te laat

Zetten op de site dat op voorraad is, dag van levering wordt met dagen overschreden en moet uit Duitsland komen. En als je een mail hierover stuurt met vragen volgt er geen enkele reactie.
artikel is zoals beschreven, iets meer informatie over de verzending zoals de verzend data. en een track trace code zou handig zijn. de bezorger stond onaangekondigd voor de deur
CL
Cathy L.
Hoofddorp
17 sep 2023
top bedrijf. snelle levering - en een blije consument zeker omdat wij vele oplossingen hebben gezocht voor een juiste matras/laken voor iemand met ALS dit was het ei van Columbus
18 jul 2023
Zelf als iets misloopt bij de betaling door een technische fout bij het betaalverkeer, werkte Westfalia vrij goed mee naar een oplossing. Dat laat is geapprecieerd.
30 sep 2023

Fijne webshop voor tuin en erf

Webshop voor een doelgroep en niet heel breed, wel goede kwaliteit! Prijs is ook goed, levering iets langer dan gemiddeld. Zeker een plek om vaker iets te kopen.
17 sep 2023
Prijs/kwaliteit is prima, alleen de afwerking van de messen i.v.m. roest doet me twijfelen. Ook het beschermkapje voor het mes van de grasschaar is een lachertje!

Omdat het altijd wel ergens beter kan.

Omdat het altijd wel ergens beter kan, vier sterren. Tijdige bezorging. Goede verpakking en toch lage verzendingskosten... Goede kwaliteit toestelletjes.
19 jul 2023
Snelle levering en alles in orde Plastiek stroken besteld en aan goede prijs. de hoeveelheden zijn wel groot kan niet besteld worden per lopende meter.
1 jul 2023
Geleverd gekregen wat ik heb besteld, alleen de communicatie kan wel verbeterd worden. Het heeft een paar dagen geduurd en het kwam zonder aankondiging.
29 mei 2023
De Compostbak was zeer snel geleverd, al na twee dagen. Het was makkelijk in elkaar te zetten en hij staat ondertussen mooi in een hoekje van de tuin.
10 jun 2023
Nette en correcte correspondentie bij niet kunnen leveren en terugstorting. Goed materiaal dat wel werd geleverd binnen aangegeven termijn. Dank.
Producten van goede betrouwbare kwaliteit. Levering 5 dagen is alleen niet meer van deze tijd. Het is een .nl website met levering vanuit Duitsland.
5 jun 2023
Goede produkten. Aflevering tot aan de deur zelfs met de lift tot de 10e verdieping. Ik mis alleen de aankondiging van de dag van bezorging
AF
Anke F.
Harderwijk
18 jun 2023
Snelle reactie en snel binnen. Enigste nadeel vind dat het wel in een hele grote doos geleverd wordt terwijl het een klein onderdeel is
29 apr 2023
Goede en snelle communicatie Ze houden je goed op de hoogte van de status van de bestelling en de klantenservice is snel in reageren
6 okt 2023
De clean mop twist compleet en goed ingepakt ontvangen. Jammer was alleen dat het een paar dagen duurde voordat ik hem had (5 dagen)
16 jun 2023
U deed precies wat was beloofd : tijdig leveren Het product is precies wat er is beloofd : goede maat en geeft de perfecte isolatie.
25 jun 2023

Niet snel, wel goed

Weet ik niet. Product ontvangen en waren goed. Alleen track and tracé werkte niet. Ze stonden opeens voor de deur met het pakket.

Omschrijving artikel was heel uitgebreid, geen 'miskoop'!

Omschrijving artikel was duidelijk, je weet dus wat je krijgt. Levering was sneller dan aanvankelijk was opgegeven. Top product!