westfalia.eu- Logo - Beoordelingen

westfalia.eu

817 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.434 beoordelingen in totaal

24 apr 2023
Een prima product voor deze prijs. Je haalt een temperatuur van 44 graden Celsius met een straal zoals op de foto. Dan is het water ook echt warm. Als je de kraan helemaal opendraait daalt het temperatuur tot 28 graden. Dat is niet meer warm. De reacties dat de kraan lekt kloppen niet. Dan heb je de plastic ringen niet goed geplaatst. Voldoende materiaal om verschillende soorten aansluitingen te realiseren. De boiler werkt inderdaad wel vanaf een bepaalde hoeveelheid water die doorstroomt. Voor veel warmte met grote hoeveelheden water moet je een veel duurder product hebben.

7 jun 2023
Eerlijk gezegd is mijn ervaring op dit moment zwaar onvoldoende. Op 5 mei een product besteld (te gebruiken in het “voorjaar”. Het zou binnen 3-5 dagen geleverd worden. Maar elke week schuift de leveringsdatum die op de site staat een week door. Dat is nu al een keer of 4 a 5 gebeurd. Het is nu 7 juni en heb nog steeds niets. Mailberichten worden met een standaard bericht beantwoord. Daarin staat dat er iemand binnen 24 contact opneemt. Dat is een valse belofte want er heeft na 5-6 mailberichten van mij, nog niet 1 keer iemand van Westfalia contact met mij opgenomen. Kortom als ik dit teruglees zou een zware onvoldoende op zijn plaats zijn.

Beoordelingen voor westfalia.eu

19 dec 2023
Nooit antwoord gekregen op mijn mail
JM
Jorn M.
Maassluis
1 nov 2023
Degelijk product, misleidend weergegeven ( niet overzichtelijk ) waardoor het lijkt dat je meer voor je geld krijgt. Ontzettend slecht bereikbaar.
2 nov 2023
reeds 2 maal een email verzonden, bellen mag niet maar er komt geen antwoord betreffende een verzoek voor een retour zending.
8 mrt 2023

Zeer omslachtige levering

Een heel gedoe geweest om het bij u bestelde pakket te mogen ontvangen. Heeft mij meerdere e-mails naar jullie gekost die pas werden beantwoord na een telefoontje!? Een nieuwe GLS bezorg afspraak maken via hun website lukt niet zonder een niet-thuis bericht nummer van hun! Met een telefoontje naar GLS, waarbij ik meer dan een kwartier in de wacht stond, mijn beklag gedaan. Hun bezorger had ws geen papiertje bij zich om een niet-thuis bericht achter te laten en zij hadden niet mijn telefoons e/o e-mail om mij te benaderen. Mijn inziens hadden zij hiervoor jullie kunnen benaderen? Uiteindelijk pakket bij hun dichts bijzijnde service punt laten bezorgen zodat ik vanmorgen 5 km heen en weer mocht fietsen (wel zo gezond). Om een lang verhaal kort te maken. Geen goede service waarbij u de corrigeerde actie overlaat aan klant.
JV
Jan v.
Bathmen
18 aug 2023
telefoniste weet van toeten noch blazen. Luistert onvoldoende naar vraagstelling en schuift de zaak van zich af door te zeggen: zet maar op de mail. Ik heb een grastrimmer zonder accu gekocht in de veronderstelling dat de accu van mijn Gartenmeister grasmaaier ook hierop te gebruiken zou zijn. Helaas, dus ik moest een andere accu + lader (die niet vermeld werd bij trimmer). Ik moest dus zelf maar uitzoeken wat ik nodig had. Belachelijk!!
10 jul 2023

Bestelling op verkeerd adres

Over het product tevreden, over de levering niet tevreden. Pakket is afgeleverd geweest in een andere gemeente en gezien er geen track en trace bij was zijn wij er na een paar dagen pas achter gekomen doordat de dame van het verkeerde adres dit bij ons persoonlijk is komen brengen. Ik heb westfalia hier persoonlijk van op de hoogte gebracht echter zonder enig gevolg, pakket was geleverd door GLS. Klantvriendelijkheid nihil
9 sep 2023
Het pakket is niet geleverd. Ik heb geen track en trace codes van DPD ontvangen. Het pakket is niet bij mij thuis afgeleverd, maar bij een ophaal punt gebracht. Vandaar uit teruggestuurd. Toen het bij het afhaalpunt lag werd er door Westfalia gezegd dat het donderdag bezorgd zou worden. Er wordt verkeerde informatie gegeven en tot twee keer toe te laat gereageerd op de mail. Ik hoop dat ik mijn geld terugkrijg.
HL
Hans L.
Alphen aan den Rijn
20 aug 2023
De 1e keer 1 Wenkohandnaaimachine ontvangen, waar de meegeleverde naald en gaten prikker niet in vast gezet konden worden, diameter naald + prikker te klein! Gemeld aan Westfalia Julia reageerde die zelfde avond direct en gaf aan een 2e op te sturen, ook de 2e kwam aan met het zelfde euvel! Inmiddels van uit de naaimachine uitrusting van mijn vrouw 1 passende blauwe jeansnaald goed vast passend kunnen plaatsen.
23 okt 2023

Wel betaald, niets ontvangen, geen contact mogelijk

Wij hebben geruime tijd geleden een bestelling geplaatst en tot op heden niets ontvangen. Op mails wordt nauwelijks gereageerd. Op dit moment wordt er zelfs helemaal niet meer gereageerd op een vraag van mijn kant. Ik zal niemand aanraden om bij Westfalia te bestellen. Het kan natuurlijk dat iets wat langer duurt, maar zorg dan voor een goede berichtgeving of mogelijkheid tot annuleren.
26 mei 2023

Slechte service westfalia

Westfalia bood aan drie gereedschapslijpers voor 9,99 E. Ik bestelde en kreeg maar 1 exemplaar. Toen ik hierover mailde kreeg ik alleen een link naar retour. Westfalia zette ook de prijs op website meteen naar 19,99. Ik begrijp best dat er fouten worden gemaakt, maar ik had wel excuses verwacht. Westfalia is voor mij onbetrouwbaar gebleken en niet correct in haar klantenbenadering.
16 jun 2023
Jammer dat ik geen nul kan geven. Drie weken geleden besteld. Vlotte levering, maar verkeerd product. Het opgestuurd product heeft een ander artikelnummer en zelfs een andere prijs dan hetgeen er op mijn bestelbon staat. Na 4 vriendelijke emails was ik het beu en heb ik dat duidelijk gemaakt. Nu zelfs geen reactie meer. Deze middag afspraak met ombudsdienst van testaankoop
LB
Lutz B.
Hazerswoude
19 mrt 2023

Fout artikel geleverd en ook de emails niet goed gelezen

Ik heb een compostbak met grondplaat besteld. Geleverd werd eentje zonder grondplaat. Op mijn verzoek tot nalevering moest ik eerst een foto met de barcode opsturen. Daar had ik geen problemen mee. Dan kreeg ik eerst geen respons en dan het verzoek de compostbak terug te sturen. Terwijl ik toch om nalevering had gevraagd. Het is nog steeds niet opgelost!
29 apr 2023
Kwaliteit laat te wensen over, schraag zou 300kg per stuk kunnen dragen. De zon komt door, schijnt op de schraag, De poten worden instabiel en de boel stort als een kaartenhuis in elkaar 300kg is wel heel erg optimistisch.. het is eerder 125kg per schraag, Exact 1x gebruikt, en de scharen zijn gescheurd/omgevouwen en niet meer bruikbaar
2 sep 2023

Zeer slecht

Wat volgens de website 1 tot 3 dgn zou duren is na 14 dgn nog niet geleverd. Contact met de klantenservice kan alleen via mail. Bellen heeft geen nut. Het mailen zelf is ook waardeloos want steeds dezelfde vraag die al beantwoord is. Als er al gereageerd wordt op je mail. U bent een roepende in de woestijn.
23 aug 2023
Bestelling gedaan op 08/08/2023 en tot op vandaag nog geen bericht gekregen ivm levering .Max 10 dagen nog niet geleverd dan zou men mij verwittigen van de reden waarom .Vandaag 23/08/2023 is het al 15 dagen geleden besteld en nog geen nieuws. Hopelijk word er nu gereageerd . Artikel nr :869399
21 sep 2023
Ik heb tot nu toe niks meer gehoord geen antwoord (automatisch) op mail wanneer mijn bestelling geleverd word Het liefst wil ik mijn geld terug en ik vertel anders aan iedereen bestel niks bij dit bedrijf ze pikken je geld en je krijgt je bestelling niet ongehoord, ongelofelijk
TZ
Tinus Z.
Dokkum
11 sep 2023

Waardeloos en geen volledige bestelling gekregen. Westfalia zijn BEDRIEGERS!!!

Waardeloos. Je krijg een niet complete bestelling thuis bezorgd die open is en met vele missende onderdelen van de 2 stellingkasten. Waardeloos en geen volledige bestelling gekregen. Westfalia zijn BEDRIEGERS!!!
16 mrt 2023
Ik kreeg mijn bestelling nog steeds niet geleverd, noch terugbetaald. Westfalia stuurde het pakje niet naar mijn adres, maar naar een buurman verderop in de straat , die het niet geaccepteerd heeft . Knoeierij !
5 jun 2023
verschillende keren gemaild dat het afleveradres niet goed was. dit was opgelost zeiden ze maar is het toch op het adres afgeleverd waar niemand meer woonde. hele slechte ervaring. ik koop hier nooit meer
20 apr 2023
Délai d'expédition trop long et envoi de la marchandise à la mauvaise adresse, alors que l'on m'a confirmé par mail que le changement serait bien pris en compte. Ça fait beaucoup pour une prochaine fois 😕