westfalia.eu- Logo - Beoordelingen

westfalia.eu

813 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.434 beoordelingen in totaal

24 apr 2023
Een prima product voor deze prijs. Je haalt een temperatuur van 44 graden Celsius met een straal zoals op de foto. Dan is het water ook echt warm. Als je de kraan helemaal opendraait daalt het temperatuur tot 28 graden. Dat is niet meer warm. De reacties dat de kraan lekt kloppen niet. Dan heb je de plastic ringen niet goed geplaatst. Voldoende materiaal om verschillende soorten aansluitingen te realiseren. De boiler werkt inderdaad wel vanaf een bepaalde hoeveelheid water die doorstroomt. Voor veel warmte met grote hoeveelheden water moet je een veel duurder product hebben.

7 jun 2023
Eerlijk gezegd is mijn ervaring op dit moment zwaar onvoldoende. Op 5 mei een product besteld (te gebruiken in het “voorjaar”. Het zou binnen 3-5 dagen geleverd worden. Maar elke week schuift de leveringsdatum die op de site staat een week door. Dat is nu al een keer of 4 a 5 gebeurd. Het is nu 7 juni en heb nog steeds niets. Mailberichten worden met een standaard bericht beantwoord. Daarin staat dat er iemand binnen 24 contact opneemt. Dat is een valse belofte want er heeft na 5-6 mailberichten van mij, nog niet 1 keer iemand van Westfalia contact met mij opgenomen. Kortom als ik dit teruglees zou een zware onvoldoende op zijn plaats zijn.

Beoordelingen voor westfalia.eu

26 nov 2023
Correct en goed geleverd. Maar je moet wel even geduld hebben om je pakje te ontvangen ...
25 jul 2023
wat mij in het bijzonder beviel was de aanbieding van hetgeen ik zocht en de prijs. op de site staat dat ik een mail zou krijgen zodra het bestelde het magazijn heeft verlaten maar dat liet wel lang op zich wachten, het kwam niet, pas nadat ik er over gemaild had kreeg ik een bedankje voor de mail en daarbij het bericht dat het bestelde het magazijn had verlaten en zo spoedig mogelijk zou worden bezorgd en dat was dus ook zo. verder heel tevreden.
24 mrt 2023
Bij bezorgen,klein foutje,het pakket werd bezorgt bij hotel,geen bericht in brievenbus,maar na bellen,moest ,eerst email sturen,daar ,daarna het ellen lange verslag van de de bezorging,met de mededeling dat het op 2 was bezorgt. Waar het pakket achter de bali al vanaf 15 tot maart aanwezig was. met vriendelijke groeten van theo van de ven
HD
HUB D.
Beerse
5 mei 2023

een beetje gemis aan ervaring?

In het begin een probleem over een prijsverschil, waardoor ik lang heb moeten op mijn gereedschap. 1 persoon om de on line mails te beantwoordden vind ik te weinig (zoals Julia). Uiteindelijk is alles op zijn pootjes terecht gekomen, alhoewel mijn laatste mail niet helemaal werd beantwoord.
30 okt 2023

De kwaliteit van het product en de bezorging

De kwaliteit van het product is goed, vacuüm haken die echt goed vastzitten. De bezorging duurde wel heel erg lang. Toen ik na 10 dagen reclameerde, kreeg ik geen respons. Ik weet niet of er iets mis gegaan is of dat het altijd zo lang duurt voor iets wordt bezorgd.
15 jul 2023

Mooie oven (Caso TO 32 32 l Zwart Vrijstaand T)

Er is geen aparte functie voor alleen convectie (hete lucht). Het is alleen in combinatie. Dat is even wennen maar verder zeer tevreden. Oven is snel warm. De tiptoetsen zijn ook lekker modern. Levering van de oven was ook keurig.
RV
Rob V.
Hilversum
19 mei 2023
Het opgestuurde produkt was niet goed. Dat is jammer. Want dat zou ik moeten beoordelen. Dan werd het een ster. Maar men probeerde en heeft het uiteindelijk goed opgelost. Daarom meerdere sterren.
PH
Paul H.
Wageningen
7 jun 2023
Goede kwaliteit tegen scherpe prijs. Tijdvak bezorging kan beter. Iedere verzendstap op de minuut traceerbaar. Bezorgdatum zelf hele dag wachten om het eind van de dag geleverd te krijgen.
7 apr 2023
De snelle levering, al is de bezorging een zwak punt, ...... vooral als je slecht ter been bent en ..... niet binnen 2 seconden !!!!!! bij de deur of deuropener bent .... bahbahbah !!!
30 sep 2023

Fijne webshop voor tuin en erf

Webshop voor een doelgroep en niet heel breed, wel goede kwaliteit! Prijs is ook goed, levering iets langer dan gemiddeld. Zeker een plek om vaker iets te kopen.
3 jul 2023

Omdat het altijd wel ergens beter kan.

Omdat het altijd wel ergens beter kan, vier sterren. Tijdige bezorging. Goede verpakking en toch lage verzendingskosten... Goede kwaliteit toestelletjes.
1 jul 2023
Geleverd gekregen wat ik heb besteld, alleen de communicatie kan wel verbeterd worden. Het heeft een paar dagen geduurd en het kwam zonder aankondiging.
23 apr 2023
Producten goed. Echter communicatie over bezorging is minder. Dan de webshop waar je besteld is in Nederland en dan krijg je factuur vanuit Duitsland!
10 jun 2023
Nette en correcte correspondentie bij niet kunnen leveren en terugstorting. Goed materiaal dat wel werd geleverd binnen aangegeven termijn. Dank.
30 mei 2023
Producten van goede betrouwbare kwaliteit. Levering 5 dagen is alleen niet meer van deze tijd. Het is een .nl website met levering vanuit Duitsland.
JW
joeri w.
tessenderlo
21 mrt 2023
Uitgebreid en betaalbaar assortiment, enkel jammer dat je enkel voor verzending met gls kan kiezen beter zou zijn ook via post nl of dpd
25 jun 2023

Niet snel, wel goed

Weet ik niet. Product ontvangen en waren goed. Alleen track and tracé werkte niet. Ze stonden opeens voor de deur met het pakket.
18 apr 2023
Allemaal goed verlopen, keurig op tijd geleverd. Hoe de schutting is weet ik nog niet, moet nog geplaatst worden.
7 aug 2023
Tot nog toe de goede service, het is alleen jammer dat alles per email moet, je kunt niet even advies vragen.
26 jul 2023
Mensen, Deze beoordelingen deden wij voor het laatst 10 jaar geleden. Persoonlijk contact is de volgende trap