westfalia.eu- Logo - Beoordelingen

westfalia.eu

199 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.435 beoordelingen in totaal

De kwaliteit van het product is goed, vacuüm haken die echt goed vastzitten. De bezorging duurde wel heel erg lang. Toen ik na 10 dagen reclameerde, kreeg ik geen respons. Ik weet niet of er iets mis gegaan is of dat het altijd zo lang duurt voor iets wordt bezorgd.

25 aug 2023
11/8 2023 Telefonisch gevraagd naar de verschillen tussen de bosmaaier 892450 en 880698, met een prijsverschil van € 50,00?, Resp. €199,99 en € 249,99 Antwoord: "Geen verschil, dan zou ik snel de 892450 bestellen (met gezichtsbescherming beschermkap) dat was een goed advies! ! Order geplaatst en betaald, 1 dag later is de prijs met € 34,71 verlaagd naar €165,28 !! Een correctie of bijv. een extra draadspoel of mes gratis zou fijn zijn. Bij voorbaat dank voor een nette oplossing.
WB
W. B.
Boekel

Beoordelingen voor westfalia.eu

De kwaliteit van het product en de bezorging

30 sep 2023

Fijne webshop voor tuin en erf

Webshop voor een doelgroep en niet heel breed, wel goede kwaliteit! Prijs is ook goed, levering iets langer dan gemiddeld. Zeker een plek om vaker iets te kopen.
Tot nog toe de goede service, het is alleen jammer dat alles per email moet, je kunt niet even advies vragen.
24 aug 2023
Goed product voor een goede prijs. Bezorging zou wat sneller kunnen, maar de indicatie klopt wel precies.
26 nov 2023
Correct en goed geleverd. Maar je moet wel even geduld hebben om je pakje te ontvangen ...
8 okt 2023

bitumen tape

Product (bitumen tape) exact als omschreven en snel geleverd.
3 okt 2023
Snelle terugkoppeling en levering van een ander type nummer.
24 aug 2023
Product goed, prijs goed, bezorging duurt alleen wat langer
19 sep 2023

Gewoon goed

Ruim assortiment van goede kwaliteit en snelle levering.
15 okt 2023

Blij mee, Track en trace kan beter

Track en trace kan beter, is niet echt duidelijk
Goede omschrijving, snelle levering
18 okt 2023
Keurig netjes op tijd afgeleverd
21 aug 2023
Correcte levering. Goed materiaal