westfalia.eu- Logo - Beoordelingen

westfalia.eu

557 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.434 beoordelingen in totaal

25 jul 2023
wat mij in het bijzonder beviel was de aanbieding van hetgeen ik zocht en de prijs. op de site staat dat ik een mail zou krijgen zodra het bestelde het magazijn heeft verlaten maar dat liet wel lang op zich wachten, het kwam niet, pas nadat ik er over gemaild had kreeg ik een bedankje voor de mail en daarbij het bericht dat het bestelde het magazijn had verlaten en zo spoedig mogelijk zou worden bezorgd en dat was dus ook zo. verder heel tevreden.

7 jun 2023
Eerlijk gezegd is mijn ervaring op dit moment zwaar onvoldoende. Op 5 mei een product besteld (te gebruiken in het “voorjaar”. Het zou binnen 3-5 dagen geleverd worden. Maar elke week schuift de leveringsdatum die op de site staat een week door. Dat is nu al een keer of 4 a 5 gebeurd. Het is nu 7 juni en heb nog steeds niets. Mailberichten worden met een standaard bericht beantwoord. Daarin staat dat er iemand binnen 24 contact opneemt. Dat is een valse belofte want er heeft na 5-6 mailberichten van mij, nog niet 1 keer iemand van Westfalia contact met mij opgenomen. Kortom als ik dit teruglees zou een zware onvoldoende op zijn plaats zijn.

Beoordelingen voor westfalia.eu

25 jul 2023
Vlot en gemakkelijk besteld op de bijzonder overzichtelijke website en daarna snel thuis ontvangen. Zeer goed verpakt en correct.
27 jul 2023
Alles was geheel naar wens. Ik kan geen verbeterpunten bedenken. De Solar vijverpomp was gunstig geprijsd en werkt perfect.
GR
Gerrit R.
Doesburg
28 jun 2023
De maatvoering vaan de paalsleutel was slecht. Ik moest hem bijvijlen om hem passend te krijgen. Daar is de chroom er nu af.
Geweldig product. Goed en stevig verpakt en op tijd geleverd. Dezelfde dag dit wasrek gebruikt, en er kan echt heel veel op!
13 aug 2023
Sneller verwerken. Zorgen dat de bezorging plaatsvind op het opgegeven adres en niet bij de buren die dit tegen werken!!
27 jun 2023

Prima service

Snel verzonden, netjes ingepakt. Had problemen met 1 vd onderdelen en werd na terugsturen zonder probleem vervangen.
21 aug 2023

Snelle service

Pas nadat het pakket was geleverd vond ik de mail met t&'t in de spambox. Kunnen jullie niets aan doen natuurlijk.
SH
Silvia H.
Amersfoort
Product zoals beschrijving. Je wordt goed op de hoogte gehouden, voor de bezorging. Netjes en goede afhandeling
Tot nog toe de goede service, het is alleen jammer dat alles per email moet, je kunt niet even advies vragen.
26 jul 2023
Mensen, Deze beoordelingen deden wij voor het laatst 10 jaar geleden. Persoonlijk contact is de volgende trap
16 jun 2023
de kloofboor is een artikel wat zich niet waar maakt, verder is het wel een bedrijf met een klantenservice
24 aug 2023
Goed product voor een goede prijs. Bezorging zou wat sneller kunnen, maar de indicatie klopt wel precies.
28 aug 2023
Product was van goede kwaliteit en prijs was in orde maar product werd veel later dan beloofd geleverd
LV
30 jun 2023
Website ok, levering duurde wat lang. Aflevering bij GLS vas niet snel, en GLS gebruikte een postkoets.
JS
11 mei 2023
Ben erg tevreden met Hydas inhalator. De prijs was top en de bestelling en bezorging verliepen prima
Leuk assortiment voor een prima prijs. De website vind ik optisch te druk, dus ik zoek alleen gericht.
7 okt 2023
materiaal was zoals omschreven, duidelijke uitleg op de site, schappelijke prijs en vlugge verzending
7 jul 2023
Wafelijzer is defect aangekomen. Hendel voor te openen lag ernaast.Weer ingepakt en retour gestuurd.
6 mei 2023
uitstekende prijs kwaliteit en snelle levering ,,,verpakking was tip top in orde ..........dikke duim
JS
21 okt 2023
Geen bericht wanneer bestelling wordt geleverd, na 3 dagen lag het pakje plotseling bij de voordeur.