westfalia.eu- Logo - Beoordelingen

westfalia.eu

813 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.434 beoordelingen in totaal

24 apr 2023
Een prima product voor deze prijs. Je haalt een temperatuur van 44 graden Celsius met een straal zoals op de foto. Dan is het water ook echt warm. Als je de kraan helemaal opendraait daalt het temperatuur tot 28 graden. Dat is niet meer warm. De reacties dat de kraan lekt kloppen niet. Dan heb je de plastic ringen niet goed geplaatst. Voldoende materiaal om verschillende soorten aansluitingen te realiseren. De boiler werkt inderdaad wel vanaf een bepaalde hoeveelheid water die doorstroomt. Voor veel warmte met grote hoeveelheden water moet je een veel duurder product hebben.

7 jun 2023
Eerlijk gezegd is mijn ervaring op dit moment zwaar onvoldoende. Op 5 mei een product besteld (te gebruiken in het “voorjaar”. Het zou binnen 3-5 dagen geleverd worden. Maar elke week schuift de leveringsdatum die op de site staat een week door. Dat is nu al een keer of 4 a 5 gebeurd. Het is nu 7 juni en heb nog steeds niets. Mailberichten worden met een standaard bericht beantwoord. Daarin staat dat er iemand binnen 24 contact opneemt. Dat is een valse belofte want er heeft na 5-6 mailberichten van mij, nog niet 1 keer iemand van Westfalia contact met mij opgenomen. Kortom als ik dit teruglees zou een zware onvoldoende op zijn plaats zijn.

Beoordelingen voor westfalia.eu

RP
Rob P.
MAASSLUIS
24 apr 2023
Ik heb tot op heden nog steeds niet mijn rolveger ontvangen, het zou afgelopen week verzonden zijn, ondanks dat de service balie het in behandeling is
10 apr 2023

zoals het hoort

snelle levering, goed verpakt. duidelijke tracking en een fijne winkel ervaring met een goede prijs voor het product wat ik zocht. Niks op aan te merken.
1 jul 2023
Geleverd gekregen wat ik heb besteld, alleen de communicatie kan wel verbeterd worden. Het heeft een paar dagen geduurd en het kwam zonder aankondiging.
29 mei 2023
De Compostbak was zeer snel geleverd, al na twee dagen. Het was makkelijk in elkaar te zetten en hij staat ondertussen mooi in een hoekje van de tuin.
23 apr 2023
Producten goed. Echter communicatie over bezorging is minder. Dan de webshop waar je besteld is in Nederland en dan krijg je factuur vanuit Duitsland!
10 jun 2023
Nette en correcte correspondentie bij niet kunnen leveren en terugstorting. Goed materiaal dat wel werd geleverd binnen aangegeven termijn. Dank.
30 mei 2023
Producten van goede betrouwbare kwaliteit. Levering 5 dagen is alleen niet meer van deze tijd. Het is een .nl website met levering vanuit Duitsland.
WR
Willem R.
Rumst België
24 apr 2023
Zeer snelle bedeling van de bestelde producten Pakje stond al enkele dagen in de appartementshal voor we het door hadden dat het al was geleverd
17 apr 2023
Ik mocht een verkeerde bestelling houden omdat dat beter was voor het milieu. Direct twee goede bestellingen geplaatst! Razendsnel bezorgd ook!
12 mrt 2023

Grondboor manueel

Nog niet gebruikt ,maar ziet er degelijk uit .Voordelig in prijs voor pakket met 3 verschillende maten .Redelijke levertermijn met opvolging ...
5 jun 2023
Goede produkten. Aflevering tot aan de deur zelfs met de lift tot de 10e verdieping. Ik mis alleen de aankondiging van de dag van bezorging
23 mrt 2023
Prima bedrijf alleen de coupons zijn raar , maar dat hoef je niet te nemen. In elk geval een bedrijf dat levert kun je van vele niet zeggen
JW
joeri w.
tessenderlo
21 mrt 2023
Uitgebreid en betaalbaar assortiment, enkel jammer dat je enkel voor verzending met gls kan kiezen beter zou zijn ook via post nl of dpd
AF
Anke F.
Harderwijk
18 jun 2023
Snelle reactie en snel binnen. Enigste nadeel vind dat het wel in een hele grote doos geleverd wordt terwijl het een klein onderdeel is
10 apr 2023
Goed gereedschap. Helaas was de verpakking te klein, en is er dan maar een gat in het karton gemaakt om een buis eruit te laten komen.
29 apr 2023
Goede en snelle communicatie Ze houden je goed op de hoogte van de status van de bestelling en de klantenservice is snel in reageren
6 okt 2023
De clean mop twist compleet en goed ingepakt ontvangen. Jammer was alleen dat het een paar dagen duurde voordat ik hem had (5 dagen)
16 jun 2023
U deed precies wat was beloofd : tijdig leveren Het product is precies wat er is beloofd : goede maat en geeft de perfecte isolatie.
25 jun 2023

Niet snel, wel goed

Weet ik niet. Product ontvangen en waren goed. Alleen track and tracé werkte niet. Ze stonden opeens voor de deur met het pakket.
9 mrt 2023
Super snelle levering en netjes verpakt. Een iets kleinere doos voor de 2 gekochte spullen had wel kleiner gekunt. Maar tevreden.