westfalia.eu- Logo - Beoordelingen

westfalia.eu

813 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.434 beoordelingen in totaal

24 apr 2023
Een prima product voor deze prijs. Je haalt een temperatuur van 44 graden Celsius met een straal zoals op de foto. Dan is het water ook echt warm. Als je de kraan helemaal opendraait daalt het temperatuur tot 28 graden. Dat is niet meer warm. De reacties dat de kraan lekt kloppen niet. Dan heb je de plastic ringen niet goed geplaatst. Voldoende materiaal om verschillende soorten aansluitingen te realiseren. De boiler werkt inderdaad wel vanaf een bepaalde hoeveelheid water die doorstroomt. Voor veel warmte met grote hoeveelheden water moet je een veel duurder product hebben.

7 jun 2023
Eerlijk gezegd is mijn ervaring op dit moment zwaar onvoldoende. Op 5 mei een product besteld (te gebruiken in het “voorjaar”. Het zou binnen 3-5 dagen geleverd worden. Maar elke week schuift de leveringsdatum die op de site staat een week door. Dat is nu al een keer of 4 a 5 gebeurd. Het is nu 7 juni en heb nog steeds niets. Mailberichten worden met een standaard bericht beantwoord. Daarin staat dat er iemand binnen 24 contact opneemt. Dat is een valse belofte want er heeft na 5-6 mailberichten van mij, nog niet 1 keer iemand van Westfalia contact met mij opgenomen. Kortom als ik dit teruglees zou een zware onvoldoende op zijn plaats zijn.

Beoordelingen voor westfalia.eu

Goede prijs/kwaliteit

29 mei 2023

Mooie 600 liter compostbak

Bij het bestellen stond eerlijk beschreven dat het een paar dagen kon duren voordat het bestelde kwam. Maar …… hij kwam eerder dan verwacht. Wij hadden een compostbak 600 liter en een douchemat met zuignapjes besteld. Compostbak is mooi en staat goed in de tuin. Het lijkt degelijk materiaal. De douchemat krult maar om en ligt meer als een rolletje in de douche dan als een mat. Maar dat is misschien een kwestie van tijd.
26 mrt 2023
Levering heeft langer geduurd ben 3 keer naar mijn afhaalpunt geweest en was er nog steeds niet toen met de pakketten dienst gebeld lag het gewoon in de koerier zijn bestelbus daarna werd het naar het afhaalpunt gebracht . En Produkt hadden we iets hoger ingeschat
RT
2 okt 2023
Prima ervaring. Bestelproces, levertijd, bezorging, verpakking en kwaliteit van het product allemaal prima in orde. Enige wat ik nog handig had gevonden was een digitale factuur. (De bijgevoegde papieren factuur is natuurlijk ook te scannen).
MP
M p.
Schimmert
25 aug 2023

Snelle levering van goede kwaliteit spullen.

De levering van alle spullen was fijn en snel. Ook duidelijke informatie op hun site. Bij verdere vragen over terug te leveren spullen zijn wij ook heel netjes behandeld. Dat verdient beslist een dikke pluim. Chapeau
AS
Anje S.
Koekelare
2 jul 2023
Onze bestelling zeer vlug ontvangen. Er was helaas een onderdeel te kort in het pakket maar onmiddellijk werd het onderdeel apart opgestuurd. We zijn zeer tevreden over de service en prijs/kwaliteit!
11 mei 2023

Gratis vervanging bij beschadigd onderdeel

Er was een beschadigd onderdeel bij mijn bestelling van tuin loopplaten. Na een email wisseling met de service afdeling kreeg ik snel gratis vervanging toegestuurd. Dat is pas goede service!
CL
Cathy L.
Hoofddorp
17 sep 2023
top bedrijf. snelle levering - en een blije consument zeker omdat wij vele oplossingen hebben gezocht voor een juiste matras/laken voor iemand met ALS dit was het ei van Columbus
TM
Tonny M.
Leidschendam
8 mrt 2023

Helemaal prima

De bezorging kwam een paar dagen na de bestelling. Helemaal prima, ik heb geen behoefte aan pakketbezorging de volgende dag. De 24/7 economie heeft niet mijn voorkeur.
RM
Raymond M.
Uithoorn, Die Niederlände
21 mrt 2023
Solide metalen zaagbok voor een zacht prijsje razendsnel in huis. Ik vaker via Westfalia spullen besteld en ze hebben me nog nooit teleurgesteld. Kortom; aanrader.
18 jul 2023
Zelf als iets misloopt bij de betaling door een technische fout bij het betaalverkeer, werkte Westfalia vrij goed mee naar een oplossing. Dat laat is geapprecieerd.
17 sep 2023
Prijs/kwaliteit is prima, alleen de afwerking van de messen i.v.m. roest doet me twijfelen. Ook het beschermkapje voor het mes van de grasschaar is een lachertje!
19 jul 2023
Snelle levering en alles in orde Plastiek stroken besteld en aan goede prijs. de hoeveelheden zijn wel groot kan niet besteld worden per lopende meter.
10 apr 2023

zoals het hoort

snelle levering, goed verpakt. duidelijke tracking en een fijne winkel ervaring met een goede prijs voor het product wat ik zocht. Niks op aan te merken.
29 mei 2023
De Compostbak was zeer snel geleverd, al na twee dagen. Het was makkelijk in elkaar te zetten en hij staat ondertussen mooi in een hoekje van de tuin.
WR
Willem R.
Rumst België
24 apr 2023
Zeer snelle bedeling van de bestelde producten Pakje stond al enkele dagen in de appartementshal voor we het door hadden dat het al was geleverd
17 apr 2023
Ik mocht een verkeerde bestelling houden omdat dat beter was voor het milieu. Direct twee goede bestellingen geplaatst! Razendsnel bezorgd ook!
12 mrt 2023

Grondboor manueel

Nog niet gebruikt ,maar ziet er degelijk uit .Voordelig in prijs voor pakket met 3 verschillende maten .Redelijke levertermijn met opvolging ...
5 jun 2023
Goede produkten. Aflevering tot aan de deur zelfs met de lift tot de 10e verdieping. Ik mis alleen de aankondiging van de dag van bezorging
23 mrt 2023
Prima bedrijf alleen de coupons zijn raar , maar dat hoef je niet te nemen. In elk geval een bedrijf dat levert kun je van vele niet zeggen