westfalia.eu- Logo - Beoordelingen

westfalia.eu

578 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.434 beoordelingen in totaal

24 apr 2023
Een prima product voor deze prijs. Je haalt een temperatuur van 44 graden Celsius met een straal zoals op de foto. Dan is het water ook echt warm. Als je de kraan helemaal opendraait daalt het temperatuur tot 28 graden. Dat is niet meer warm. De reacties dat de kraan lekt kloppen niet. Dan heb je de plastic ringen niet goed geplaatst. Voldoende materiaal om verschillende soorten aansluitingen te realiseren. De boiler werkt inderdaad wel vanaf een bepaalde hoeveelheid water die doorstroomt. Voor veel warmte met grote hoeveelheden water moet je een veel duurder product hebben.

7 jun 2023
Eerlijk gezegd is mijn ervaring op dit moment zwaar onvoldoende. Op 5 mei een product besteld (te gebruiken in het “voorjaar”. Het zou binnen 3-5 dagen geleverd worden. Maar elke week schuift de leveringsdatum die op de site staat een week door. Dat is nu al een keer of 4 a 5 gebeurd. Het is nu 7 juni en heb nog steeds niets. Mailberichten worden met een standaard bericht beantwoord. Daarin staat dat er iemand binnen 24 contact opneemt. Dat is een valse belofte want er heeft na 5-6 mailberichten van mij, nog niet 1 keer iemand van Westfalia contact met mij opgenomen. Kortom als ik dit teruglees zou een zware onvoldoende op zijn plaats zijn.

Beoordelingen voor westfalia.eu

Goede prijs/kwaliteit

29 mei 2023

Mooie 600 liter compostbak

Bij het bestellen stond eerlijk beschreven dat het een paar dagen kon duren voordat het bestelde kwam. Maar …… hij kwam eerder dan verwacht. Wij hadden een compostbak 600 liter en een douchemat met zuignapjes besteld. Compostbak is mooi en staat goed in de tuin. Het lijkt degelijk materiaal. De douchemat krult maar om en ligt meer als een rolletje in de douche dan als een mat. Maar dat is misschien een kwestie van tijd.
RT
2 okt 2023
Prima ervaring. Bestelproces, levertijd, bezorging, verpakking en kwaliteit van het product allemaal prima in orde. Enige wat ik nog handig had gevonden was een digitale factuur. (De bijgevoegde papieren factuur is natuurlijk ook te scannen).
MP
M p.
Schimmert
25 aug 2023

Snelle levering van goede kwaliteit spullen.

De levering van alle spullen was fijn en snel. Ook duidelijke informatie op hun site. Bij verdere vragen over terug te leveren spullen zijn wij ook heel netjes behandeld. Dat verdient beslist een dikke pluim. Chapeau
AS
Anje S.
Koekelare
2 jul 2023
Onze bestelling zeer vlug ontvangen. Er was helaas een onderdeel te kort in het pakket maar onmiddellijk werd het onderdeel apart opgestuurd. We zijn zeer tevreden over de service en prijs/kwaliteit!
11 mei 2023

Gratis vervanging bij beschadigd onderdeel

Er was een beschadigd onderdeel bij mijn bestelling van tuin loopplaten. Na een email wisseling met de service afdeling kreeg ik snel gratis vervanging toegestuurd. Dat is pas goede service!
CL
Cathy L.
Hoofddorp
17 sep 2023
top bedrijf. snelle levering - en een blije consument zeker omdat wij vele oplossingen hebben gezocht voor een juiste matras/laken voor iemand met ALS dit was het ei van Columbus
18 jul 2023
Zelf als iets misloopt bij de betaling door een technische fout bij het betaalverkeer, werkte Westfalia vrij goed mee naar een oplossing. Dat laat is geapprecieerd.
17 sep 2023
Prijs/kwaliteit is prima, alleen de afwerking van de messen i.v.m. roest doet me twijfelen. Ook het beschermkapje voor het mes van de grasschaar is een lachertje!
19 jul 2023
Snelle levering en alles in orde Plastiek stroken besteld en aan goede prijs. de hoeveelheden zijn wel groot kan niet besteld worden per lopende meter.
29 mei 2023
De Compostbak was zeer snel geleverd, al na twee dagen. Het was makkelijk in elkaar te zetten en hij staat ondertussen mooi in een hoekje van de tuin.
WR
Willem R.
Rumst België
24 apr 2023
Zeer snelle bedeling van de bestelde producten Pakje stond al enkele dagen in de appartementshal voor we het door hadden dat het al was geleverd
5 jun 2023
Goede produkten. Aflevering tot aan de deur zelfs met de lift tot de 10e verdieping. Ik mis alleen de aankondiging van de dag van bezorging
AF
Anke F.
Harderwijk
18 jun 2023
Snelle reactie en snel binnen. Enigste nadeel vind dat het wel in een hele grote doos geleverd wordt terwijl het een klein onderdeel is
29 apr 2023
Goede en snelle communicatie Ze houden je goed op de hoogte van de status van de bestelling en de klantenservice is snel in reageren
6 okt 2023
De clean mop twist compleet en goed ingepakt ontvangen. Jammer was alleen dat het een paar dagen duurde voordat ik hem had (5 dagen)
16 jun 2023
U deed precies wat was beloofd : tijdig leveren Het product is precies wat er is beloofd : goede maat en geeft de perfecte isolatie.

Omschrijving artikel was heel uitgebreid, geen 'miskoop'!

Omschrijving artikel was duidelijk, je weet dus wat je krijgt. Levering was sneller dan aanvankelijk was opgegeven. Top product!
25 jul 2023
Vlot en gemakkelijk besteld op de bijzonder overzichtelijke website en daarna snel thuis ontvangen. Zeer goed verpakt en correct.
27 jul 2023
Alles was geheel naar wens. Ik kan geen verbeterpunten bedenken. De Solar vijverpomp was gunstig geprijsd en werkt perfect.